FreeKy M@rio zei:
Ik moet zeggen, sinds ik Vista op m'n pc heb staan, kan ik geen Vuurvos meer gebruiken. Dus dan naar Opera overgeschakeld. Ben er wel tevreden van, maar sommige sites wilt hij echt niet goed weergeven. Het zijn er weinig, maar toch enkele...
Sinds ik op Vista zit gebruik ik daar enkel nog IE7

alle features die ik wil zitten er in en nooit crashes
Opera heb ik altijd 'feature overloaded' gevonden, ik wil gewoon mijn favo's in een lijstje, nen back, forward, refresh, stop, home, new tab - knop een kot voor het adres en een google zoekkot, das al! Ik zou echt ni inzien hoe één of andere features mijn surfleven zo veel gemakkelijker zou kunnen maken. Die speeddial is gelijk aero's flip3d ofzoiet - allemaal schoon en wel, maar ik gebruik het nooit (des te meer omdat ge het enkel met windows-tab kunt oproepen en ni bv. me mouse3 en dan een beeldje aanklikken) maja zo slim zijn ze ni ...