Archief - Opera 9.2 - Speed Dial

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
allereerst, ik ben niet zeker of het hier thuishoort, of in het software forum, als het verkeerd staat, kan een vriendelijke mod het ff verplaatsen? *puppyeyes*

Ik weet niet of er al velen van jullie hun opera hebben geupgrade, maar toch deze vraag :)

Wat vinden jullie van die nieuwe Speed Dial? En wat staat er in bij jullie?

Bij mij, vanboven, de Standaard, Games.telenet frontpage, en guildforum van WoW.

In't midden, BBC new, centraal Wikipedia (website die ik veel en veel teveel bezoek :) ), en dan aan de kant torrentspy... Voor iets minder legale activeiten, maar ook voor de shout-it zaken die daar gepost worden.

Vanonder meer bladvulling, met een link naar het games.telenet forum, google en google maps.

Holy Paladin

Legacy Member
lijkt mij gewoon een mindere versie van de bookmarks toolbar in firefox... daar heb ik 19 sites staan en dat is mss 30 pixels

WeeD@Ubernoob

Legacy Member
kvin het wel fun :D heb altijd al die 'dinges' (kom niemeer op de naam) gebruikt, is wel handig. Gewoon rechtsinklikke naar onderschuiven en klikken.

Tweak37

Legacy Member
ik zit nog op 9.1 en ben voorlopig te lui om up te daten... :)

PapaGanz

Legacy Member
Dus, het is een toolbar, even groot als je hele scherm?

HANDIG !

Xavez

Legacy Member
Nah, het gaat om een soort echte speed dial. Je duwt ctrl+t (nieuwe tabv) en dan 1, 2, 3, 4... in de address bar en dan enter. Vind het wel handig, ik werk veel liever en sneller met een keyboard dan met de muis :).

Maar ik blijf ondanks alles toch bij FF :p

Phil

Legacy Member
yupyup, geupdate afaik. (maar ik kan natuurlijk altijd fout zitten he)

Feignasse

Legacy Member
De beelden zijn idd geupdate. Ik vind het wel een handige functie. In Opera kan je trouwens op verschillende werkbalken bookmarks toevoegen dus wat zitten de firefoxfanboys (wat een alliteratie) zo te neuten? :wtf:

Enkele van mijn links: DSO, Mappy, dit forum, vrg forum, GoT, Advanscene, ...
Het zoekveld heb ik overigens aangepast naar google :p

Disa

Legacy Member
Gisteren ook ge-update en ik was aangenaam verrast. Paar van mijn linkjes: dit forum, school stuff, paar .. ahum andere forums & De standaard & wikipedia.

Je kan ze allemaal updaten door gewoon F5 te drukken. :)

Flokky

Legacy Member
of rechtermuisknop op de site binnen speed dial en dan te klikken op 'reload each 5 sec, ..., 10... 30 minutes'

Het is ook misschien interessant om te vermelden dat de speed dial te voorschijn komt bij het openen van een nieuwe tab.

Cash

Legacy Member
Yup ik vind het ook wel iets handigs...
bovenaan heb ik flightsim gerelateerde sites staan, in het midden luchtvaart gerelateerde en onderaan nieuws sites. Allemaal men meestbezochte sites.

SideShow

Legacy Member
ik heb 9.20 een week geprobeerd ... de handigheid van speeddial ontgaat mij totaal ...

mijne firefox http://img155.imageshack.us/img155/2889/untitledeu8.png

mijn favo's zet ik rechts naast de adresbalk
dit ging trouwens ook met opera, maar handig bij FF is dat je met je middelmuisknop erop kunt klikken. dat geldt trouwens ook voor mn homepage, dus als ik middlemuisklik op het huisje opent hij een nieuwe tab met homepage. werkt ook met vorige en volgende pijltjes

Fraggie

Legacy Member
Gezien ik op 4 travian servers speel, staan ze mooi op volgorde :).

Zupperman

Legacy Member
Kewl, net es geupdate.. is wel handig precies, iig toch handiger dan een lege pagina ^^
En men "persoonlijke werkbalk" stond toch al vol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan