Archief - Opera 9.2 - Speed Dial

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreetn

Legacy Member
Ik heb ook al geupdate, tot nu toe zag ik het nut er eigenlijk niet echt van in. Maar kzal toch eens moeite doen om het te gebruiken.
Anders vind ik het wel zeer spijtig dat met die nieuwe update die balk weg is als je op je web-adres klikte. (die balk die er dan onder kwam)

Zupperman

Legacy Member
dreet'n zei:
Ik heb ook al geupdate, tot nu toe zag ik het nut er eigenlijk niet echt van in. Maar kzal toch eens moeite doen om het te gebruiken.
Anders vind ik het wel zeer spijtig dat met die nieuwe update die balk weg is als je op je web-adres klikte. (die balk die er dan onder kwam)

Hmm daar ben ik dan weer blij mee, haatte dat gedrocht :p
En echt nuttig leek me die toch nie..

shumi-

Legacy Member
ik kon door opera geen wow meer spele :s

kversta et zelf nie zulle :s,ik speel wow met een guide,die staat altij geopend in een browser,vroeger was da firefox,ma kdacht es opera te gebruike,na 10 min kreeg ik altij volgende error:

==============================================================================
World of WarCraft (build 6546)

Exe: G:\World of Warcraft\WoW.exe
Time: Apr 15, 2007 9:51:30.437 PM
User: shumi-
Computer: JUR-5B66C082779
------------------------------------------------------------------------------

This application has encountered a critical error:

Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen.

Program: G:\World of Warcraft\WoW.exe
File: Data\common.MPQ
__________________________________________________


kwist echt nie waaraan het lag,pc geformateerd,wow opnieuw geinstaleerd, nx,ik sluit plots de browser(opera toen,met de gedachte,mss es wow probere te spele zonder iets in background te draaie),en wow draaide perfect,en als ik opera aanleg crasht et,raar zulle :p

Tweak37

Legacy Member
SideShow zei:
ik heb 9.20 een week geprobeerd ... de handigheid van speeddial ontgaat mij totaal ...

mijne firefox http://img155.imageshack.us/img155/2889/untitledeu8.png

mijn favo's zet ik rechts naast de adresbalk
dit ging trouwens ook met opera, maar handig bij FF is dat je met je middelmuisknop erop kunt klikken. dat geldt trouwens ook voor mn homepage, dus als ik middlemuisklik op het huisje opent hij een nieuwe tab met homepage. werkt ook met vorige en volgende pijltjes

hmm in opera werkt het dus net hetzelfde... :sop: Nuja voor bookmarks in 1 of andere balk tenminste. Das soms nog wel vervelend, in al mijn manisch geklik zet ik per ongeluk een of andere link in een hoekje en ik merk da pas veel later... :p
Nuja opera is zalig! De imdb search ("i zoekterm" in adresbalk) werkt wel niet meer bij mij, iemand een idee hoe dat komt? (het zoek adres klopt nochtans wel)

Plut0r

Legacy Member
Zal wel niet lang duren zeker tegen dat er een mod uitkomt voor firefox?
Want ik kan geen bookmarks meer opslaan :s

Stancke

Legacy Member
Plut0r zei:
Zal wel niet lang duren zeker tegen dat er een mod uitkomt voor firefox?
Want ik kan geen bookmarks meer opslaan :s

Hopelijk komt er een mod uit... niet zozeer dat ik het zal gebruiken maar eerder om eens te testen uit nieuwsschierigheid (:wtf: hoe schrijf je in godsnaam dat woord?)

SideShow

Legacy Member
Tweak37 zei:
hmm in opera werkt het dus net hetzelfde... :sop: Nuja voor bookmarks in 1 of andere balk tenminste. Das soms nog wel vervelend, in al mijn manisch geklik zet ik per ongeluk een of andere link in een hoekje en ik merk da pas veel later... :p
Nuja opera is zalig! De imdb search ("i zoekterm" in adresbalk) werkt wel niet meer bij mij, iemand een idee hoe dat komt? (het zoek adres klopt nochtans wel)

Ja, maar kan iemand mij nu eens de handigheid uitleggen van speedial ? Gewoon dat je met CTRL plus een cijfertje naar een site kan gaan ? :unsure:

Phil

Legacy Member
als ge een nieuwe tab opent, krijgt ge een mooi overzichtje van uw favoriete websites...

Ge opent toch regelmatig een nieuwe tab, dus die speeddial maakt het gewoon aangenamer...

en @ stancke, probeer Opera dan eens he, het is gratis... Een grote aanrader imo...

kaboem

Legacy Member
dreet'n zei:
Ik heb ook al geupdate, tot nu toe zag ik het nut er eigenlijk niet echt van in. Maar kzal toch eens moeite doen om het te gebruiken.
Anders vind ik het wel zeer spijtig dat met die nieuwe update die balk weg is als je op je web-adres klikte. (die balk die er dan onder kwam)

Je kan dat terug aanzetten hoor.
rechtermuisknop op uw webadres balk
customize
toobars (tab)
en dan startbar aanvinken.

En op het eerste zicht lijkt er inderdaad geen meerwaarde bij dat speeddial en is het zelfs nogal druk om plots al die kaderkes te zien bij het openen van een nieuwe tab, maar op men desktop pc heb ik dat ingesteld en op men laptop niet en ik mis het daar al, dus er zit wel iets in.
Maar je kan het ook gewoon uitzetten, dus vind je het niet goed doe het weg en denk er niet meer aan.

Howitzer

Legacy Member
shumi- zei:
ik kon door opera geen wow meer spele :s

kversta et zelf nie zulle :s,ik speel wow met een guide,die staat altij geopend in een browser,vroeger was da firefox,ma kdacht es opera te gebruike,na 10 min kreeg ik altij volgende error:

==============================================================================
World of WarCraft (build 6546)

Exe: G:\World of Warcraft\WoW.exe
Time: Apr 15, 2007 9:51:30.437 PM
User: shumi-
Computer: JUR-5B66C082779
------------------------------------------------------------------------------

This application has encountered a critical error:

Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen.

Program: G:\World of Warcraft\WoW.exe
File: Data\common.MPQ
__________________________________________________


kwist echt nie waaraan het lag,pc geformateerd,wow opnieuw geinstaleerd, nx,ik sluit plots de browser(opera toen,met de gedachte,mss es wow probere te spele zonder iets in background te draaie),en wow draaide perfect,en als ik opera aanleg crasht et,raar zulle :p

Dit betekent zoveel als "te weinig geheugen aanwezig".
Verbaast me eigenlijk, Operagebruikt minder RAM dan FF dacht ik.

FreeKy M@rio

Legacy Member
Ik moet zeggen, sinds ik Vista op m'n pc heb staan, kan ik geen Vuurvos meer gebruiken. Dus dan naar Opera overgeschakeld. Ben er wel tevreden van, maar sommige sites wilt hij echt niet goed weergeven. Het zijn er weinig, maar toch enkele...

Dreetn

Legacy Member
kaboem zei:
Je kan dat terug aanzetten hoor.
rechtermuisknop op uw webadres balk
customize
toobars (tab)
en dan startbar aanvinken.
My precious is back... :love: :love:

Bedankt kaboem! ;)




:$

Phil

Legacy Member
FreeKy M@rio zei:
Ik moet zeggen, sinds ik Vista op m'n pc heb staan, kan ik geen Vuurvos meer gebruiken. Dus dan naar Opera overgeschakeld. Ben er wel tevreden van, maar sommige sites wilt hij echt niet goed weergeven. Het zijn er weinig, maar toch enkele...

http://en.wikipedia.org/wiki/Opera_(Internet_suite)#Compatibility

Dat ligt eigenlijk aan websites die de standaarden niet gebruiken..

Opera was de 1ste browser die in de Acid2 test slaagde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Acid2


Nog een reden om opera te gebruiken is dat het de veiligste browser van het ogenblik is voor PC's.


(zie http://secunia.com/product/10615/?task=statistics en http://secunia.com/product/12434/ en vele andere artikels die het aantonen.)

Dreetn

Legacy Member
Wat ik ook spijtig vind aan opera is dat hij bepaalde filmpjes niet afspeelt.
Het venster komt erop met 'plug-in' links boven.
En meestal ook een link dan naar de site van microsoft op WMP te downloaden. (die ik al heb)

Phil

Legacy Member
Gebeurde vroeger regelmatig idd, maar tegenwoordig heb ik daar heel heel weinig last van.

SideShow

Legacy Member
nah, ik zit weer voorgoed in mn vertrouwde firefox :-| heb het een week de kans gegeven
die speeddial kan me ook niet overtuigen .. per slot van rekening surf ik nog altijd met de muis en niet met CTRL+nummertjes :s Het verschil tussen een tabblad openen en dan klikken op je speeddial kotje of gewoon een tabblad openen en klikken op een knopje van je favo's lijkt me onbestaande ?

Tweak37

Legacy Member
SideShow zei:
nah, ik zit weer voorgoed in mn vertrouwde firefox :-| heb het een week de kans gegeven
die speeddial kan me ook niet overtuigen .. per slot van rekening surf ik nog altijd met de muis en niet met CTRL+nummertjes :s Het verschil tussen een tabblad openen en dan klikken op je speeddial kotje of gewoon een tabblad openen en klikken op een knopje van je favo's lijkt me onbestaande ?

het grote voordeel van zowat alle opera functies is: gebruik je het niet of staat het je niet aan: zet het dan af!

En daar zeg je zoiets: als ik me niet vergis is het juist opera geweest die surfen met de muis andere dimensies heeft gegeven! :p:cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan