Archief - oorontsteking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zoo-music girl

Legacy Member
whacker zei:
OT: ik denk dat steward(es) overrated is. Als ge ziet dat die eigenlijk gewoon serveuse zijn tijdens die lange vluchten (10u vliegen is geen uitzondering alst internationaal is) en constant moeten blijven recht staan... Ik krijg ook last van den airco na enkele uren als ik niet genoeg drink dus het zou echt niets voor mij zijn (laat staan mijn oren dan ook nog eens).

natuurlijk is het kei-overrated, het was gwn zo'n kinderdroom van me weetjewel :p De pakjes enzo, de Bond films die m'n pa checkte, daarin deden wrs ook wel wat stewardessen mee. Ik heb nog maar 1 keer heen- en weer gevlogen en zo'n job zag er erg saai en ondergewaardeerd uit :O hoewel ik toch es enkele interviews heb gelezen dat het een leuke job kan zijn.:tongue:

whacker

Legacy Member
Ja moet niet slecht zijn om zo af en toe is rond te vliegen. Maar die van ons is nu van tijd al niet content als'k weg ben voor't werk... :)

Preske

Legacy Member
zoo-music girl zei:
natuurlijk is het kei-overrated, het was gwn zo'n kinderdroom van me weetjewel :p De pakjes enzo, de Bond films die m'n pa checkte, daarin deden wrs ook wel wat stewardessen mee. Ik heb nog maar 1 keer heen- en weer gevlogen en zo'n job zag er erg saai en ondergewaardeerd uit :O hoewel ik toch es enkele interviews heb gelezen dat het een leuke job kan zijn.:tongue:

keek em dan voor de bondfilms of voor de bondgirls :p

KoenDK

Legacy Member
na 10dagen lijkt alles precies goed te komen, de pijn is reeds een paar dagen weg, enkel dat getuuut blijft, en mijn oren zitten nog een beetje toe (dof geluid)

dat zal wel overgaan denk ik als ik binnen een paar dagen een goed gaap :D

Exxos

Legacy Member
LOL en fijn dat het al heel wat beter is.

Blader hier wat topics door en je zal genoeg kunnen gapen van verveling :D

128MB

Legacy Member
Kan't zijn da'k luchtbellekes in men oren heb ofzo?

'k had vandaag perongeluk wat te ver gestoken in men oor me et staafke en ik hoor ne plop en ineens in da gans diep :wtf:

Hoe diep is het 'oor' :confused:

Exxos

Legacy Member
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oor

Schoon tekeningske.

Wat gij uitgestoken hebt geen idee, uw trommelvlies doorprikken lijkt me sterk, maar niet onmogelijk uiteraard.

Kuist gij wel regelmatig uw oren uit? Dat er niet halverwege de gehoorgang een prop stak? :D (J/K é)

rietanka

Legacy Member
Hallo
Ik heb een probleem.Wij zijn in aug op vakantie geweest in Zwitserland.Sinds die tijd kreeg ik en mijn dochtertje van net 1 last van de oren.Mijn dochtertje heeft ondertussen buisjes omdat dit de 3 keer was in 6 maanden tijd.Nu is mijn probleem dat ik het lang kon uitzingen met de pijn.Ben bij de doker geweest en die zei oh komt door de allergie.Daar kreeg ik een pufje voor.Dit werkte eventjes en toen het beter ging ben ik gestopt.Fout kreeg het net zo hard terug.Nu gaat het niet meer over.Loop ook bij een homeopatisch arts enn voelde dat ik veel pijn had en dat het goed warm is.Ben vandaag weer naar de dokter gegaan omdat de pijn nu stekerig word.Mijn wang is wat verdoofd en de pijn gaat naar onderen langs mijn hals.Ik heb wel het idee dat er wat meer lucht bij komt was van weekend wat doffig.Maar de pijn blijft.De arts vertelde me dat er op dit moment veel mensen zijn die met deze klachten lopen en dit kan nog maanden doorzeuren.Bij volwassen kan het min een half jaar duren vooradt het over gaat.Heb geen kuur gekregen omdat hij weinig kon zien.Zag geen reden om een kuur te geven.Maar hij kan ook niet verklaren waar de pijn vandaan komt.Ja de buis kan vol zitten maar die moet leeg door pufjes en zout oplossing.De kno kan ook weinig doen omdat ze niet meer aan doorprikken en doen en buisjes doen ze alleen bij kinderen.Hij kon me niet verder helpen.
Ik zit nu met een zeurende pijn en soms voel ik steken.Het liefst wil je het doorprikken maar ja dan beschadgi je de boel.Oja volgens de arts is het een hartnekkig virus.Ik geloof dit niet denk zelf dat het komt door mijn allergie voor de huistofmijt.Heeft iemand nog tips want ik word hier gek van....

gr mirjam

Alola

Legacy Member
Een tip: ga nog eens naar een andere arts, een specialist... Een second opinion kan nooit kwaad en zoals je hier al kunt lezen, wil je niet spelen met je oren, want je kunt er serieuze beschadigingen aan overhouden!

Exxos

Legacy Member
Kan alleen maar beamen wat Alola zegt: ga voor een second opinion, en sta erop dat ze verder zoeken.

En doorprikken niet meer doen? Die kno mss niet, maar die van mij zeker wel. Was ook enige wat ging helpen, trommelvlies stond onder enorme spanning door de etter die zich erachter aan het ophopen was. Doorprikken was voor mij al bijna de helft van de pijn weg.

whacker

Legacy Member
rietanka zei:
Hallo...
gr mirjam
Iets zegt me dat je uit Nederland bent? Sorry als het niet zo is.
Van verschillende Nederlanders weet ik dat ze naar België komen. Sommigen voor een second opinion en sommigen omdat ze hier soms rapper geholpen kunnen worden. Sowieso voor een second opinion gaan (liefst in een ziekenhuis met goede reputatie voor KNO). Zomaar "wachten" is echt niet goed volgens mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan