zoo-music girl
Legacy Member
whacker zei:OT: ik denk dat steward(es) overrated is. Als ge ziet dat die eigenlijk gewoon serveuse zijn tijdens die lange vluchten (10u vliegen is geen uitzondering alst internationaal is) en constant moeten blijven recht staan... Ik krijg ook last van den airco na enkele uren als ik niet genoeg drink dus het zou echt niets voor mij zijn (laat staan mijn oren dan ook nog eens).
natuurlijk is het kei-overrated, het was gwn zo'n kinderdroom van me weetjewel
De pakjes enzo, de Bond films die m'n pa checkte, daarin deden wrs ook wel wat stewardessen mee. Ik heb nog maar 1 keer heen- en weer gevlogen en zo'n job zag er erg saai en ondergewaardeerd uit :O hoewel ik toch es enkele interviews heb gelezen dat het een leuke job kan zijn.



