Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laurensvd zei:Met een oorontsteking in't vliegtuig![]()
Damn, kwil er niet aan denken. Laten ze zoiets eigenlijk wel toe?![]()
128MB zei:Tumor
Ikzelf poets men oren om de 2dagen, der komt altijd iets uit.
En ik ga redelijk 'diep', is dat erg? Soms voel'k dat et staafke nemeer verder gaat. Et doet nie pijn ma dat is dan men trommelvlies? ^^

Da_GoDoFuNReaL zei:oorontstekingen, als kind heb ik niet anders gehad, maar echt om de twee maand ofzo, van baby zijn tot 13-14 jaar.

taLa. zei:Maar als ek die verhalen hier zo lees denk ek da'k maar ne keer een verwijzing naar 't UZ vraag voor een scan van mijn hoofd, voor't zelfde geld zit ek ergens met een tumor die knispergeluidjes produceert of een busted kaakbeen![]()
Den Freddie zei:nooit diep gaan met die wattenstokjes.
Mag je maar juist vanvoor aan het gaatje mee, zeker niet in uw gehoorgang zelf liggen foefelen. In die gang zitten nl. allemaal fijne haartjes, als je te diep gaat kunt ge die beschadigen enz.
Dat oorsmeer heeft ook een nuttige werking hebbek overlaatst gelezen, dus 't kan geen kwaad om daar eens enkele dagen af te blijven.
preske zei:oorstokskes zijn gemaakt om de oorschelp en de ingang van de gehoorgang te kuisen. die zijn niet gemaakt om diep in uw oren te steken. Niet alleen duwt ge zo de oorsmeer dieper, ge beschadigd uw oorhaartjes EN het oorsmeer heeft effectief een functie, nl stofkes en vuiligheid tegenhouden. Net zoals de neus dus.
Hey freddie,Den Freddie zei:ja, plezant is anders als'k dat zo lees.
Ikzelf heb ook redelijk gevoelige oren, dus vroeger mocht ik om de 3 maand naar de neus-, keel-, oorspecialist.
Sinds da'k m'n gebroken neus heb laten opereren kannek het 4 tot 6 maand volhouden.
Ik zit daar dus praktisch halfjaarlijks wel om m'n oren te laten 'uitzuigen' omda'k dan veel minder hoor.
'k heb wel ne gaatje in m'n trommelvlies, dus er mag geen water in komen of alles zit ook potdicht.
whacker zei:Hey freddie,
had ik dus ook. Ge moet laten controleren van tijd tot tijd of er geen vuiligheid achter uw trommelvlies is geraakt want dan krijgde een cholesteatoom met de bekende gevolgen (zoek maar is op online).
Veel succes!
Das wel VEEL minder.Alola zei:Hebben ze gedaan, maar lukt niet, mijn huid wil er niet over groeien.
Donortrommelvlies hielp ook niet.
Heb al drie gelijkaardige operaties achter de rug voor dit probleem...
ad:Exxos zei:Maandag pas![]()
![]()
![]()
Da's over 5 dagen, hoop dat ze niet in slechte zin evolueert hoor.
Lastig vallen doet ge die mannen niet![]()
ik begin gewoon een beetje schrik te krijgen omdat ik reeds een week half doof ben, maar wou gewoon weten of dit normaal is... of allemaal wel goedkomt... sommige zaken zijn nu eenmaal niet op een week opgelost, neen?
snif.
KoenDK zei:ja ik kan toch eerst rustig mijn antibiotica uitnemen zeker?ik begin gewoon een beetje schrik te krijgen omdat ik reeds een week half doof ben, maar wou gewoon weten of dit normaal is... of allemaal wel goedkomt... sommige zaken zijn nu eenmaal niet op een week opgelost, neen?
dit is trouwens mijn eerste oorontsteking, en die dokter in het ziekenhuis sprak niet over al deze erge zaken die ik hier lees op het forum, die zei gewoon : neem deze antibiotica & oordruppels en dat komt allemaal wel goed (en ja, dat was ook een NKO arts / specialist)