KoenDK
Legacy Member
om een lang verhaal kort te maken, na 3 dokterbezoeken en 1 bezoek in het ziekenhuis op spoed, zit ik momenteel reeds een 6tal dagen thuis met twee oorontstekingen... nu begin ik toch wel een beetje schrik te krijgen ivm mijn gehoor
ik hoor reeds een week praktisch niets, oren zitten redelijk toe, en die tuuuuten ook constant, en eigenlijk na 6 dagen antibiotica merk ik weinig tot geen vooruitgang
ik neem ook van die oordruppeltjes iedere dag, 4 keer in elk oor per dag ...
hoelang moet ik nog wachten voor alles goed komt? ik heb reeds meer dan een week zin om eens goed te gapen zodanig dat de oren openschieten
iemand ervaring mee? het is de eerste keer dat ik dit meemaak
ps : heb geen zin om hiervoor bij de dokter te gaan... ik heb mijn medicatie... alleen zie ik weinig tot geen vooruitgang
ik hoor reeds een week praktisch niets, oren zitten redelijk toe, en die tuuuuten ook constant, en eigenlijk na 6 dagen antibiotica merk ik weinig tot geen vooruitgang
ik neem ook van die oordruppeltjes iedere dag, 4 keer in elk oor per dag ...
hoelang moet ik nog wachten voor alles goed komt? ik heb reeds meer dan een week zin om eens goed te gapen zodanig dat de oren openschieten
iemand ervaring mee? het is de eerste keer dat ik dit meemaak

ps : heb geen zin om hiervoor bij de dokter te gaan... ik heb mijn medicatie... alleen zie ik weinig tot geen vooruitgang

Specialist wist me te vertellen dat dit naar alle waarschijnlijkheid definitief was.
).

