ComputerVISTA zei:
't Was ne lupo of ne polo, geen golf. En dat kan goed zijn maar in ne prius past wel meer volk op een deftige manier.
Dus geen optie voor mensen met 2 kinderen die willen denken aan de kans dat die rakkers tegenwoordig direkt 2 meter lang zijn
Er zijn genoeg werkende types motoren alleen denk ik dat die mannen uit het Midden Oosten het geweldig tegen houden.
zever, gezever
de 1.2kes en 1.4 kes met dezelfde pk als prius zijn zuiniger dan een prius
wat veel mensen vergeten, een pruis laadt ook op tijdens het gewoon rijden, meeste mensen lijken te denken dat die alternator mee aandrijven geen extra moeite kost aangezien den auto al aant rijden is, welke fout is, energie kan niet aan 100% opgeslagen worden, dus verlies
enigste winst deraan is als ge remt enzo, en dan vind ik bmw's manier vele male beter, enkel laten werken als je remt
vergeet ook niet dat een pruis een zware wagen is en totaal niet krachtig (tenzij op elektromotor da geeft waanzinnige koppels)
als ge kijkt naar de testen, met normaal rijden halen ze 6.2liter /100km (opgave 4.2l waarom, om zo subsidies te kunnen pakken) dat doet een golf met eenzelfde pk verhouding ook hoor !
om dan nog maar te zwijgen over de productie van een pruis, batterijen maken vervuilt nu eenmaal extreem. En wat als de auto afgeschreven is, wat dan met de baterijen waar leuke zware metalen inzitten