Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)User_BELGIUM zei:als je bv heel België vol zou zetten met de planten voor lijnzaadolie zou je maar 1/10 van het totale verbruik in België berijken.
Waterstof is nog te duur
en
Electrische auto's kunnen idd maar tot 100km
Hoewel men toch al goed bezig is hybride auto's te bouwen..
(toyota dacht ik?)
en ook in een stad in Italië rijden ze op niet vervuilende wagens (maar ben alle details ff kwijt)
Jeremy Clarkson is zelf rommel128MB zei:Die Toyota Prius is rommel volgens Jeremy Clarkson (TopGear BBC2)
Ge hebt minder verbruik met ne simpele Golf Diesel.

Den Freddie zei:vooral de OPEC-landen houden gans het zaakje op.
Als je ziet dat BMW al nen 7-reeks kan bouwen die op waterstof rijdt enzo.
't zit gewoon veel te veel geld in die olie-industrie.
De OPEC is btw het zuiverste voorbeeld van nen kartelvorming die er is (dit is nochtans verboden).
Allez, die hebben alle macht in handen, kijkt naar de olieprijs.
'ola, de prijs wordt te laag naar ons goesting. We gaan beetje minder olie bovenhalen zodat de prijs stijgt'
edit:
http://www.bmwworld.com/models/745h.htm
Wegens de hoe kostprijs wordt deze (voorlopig) enkel geleased.
http://www.saab.be/main/BE/du/model/95/biopower.shtml
128MB zei:Die Toyota Prius is rommel volgens Jeremy Clarkson (TopGear BBC2)
Ge hebt minder verbruik met ne simpele Golf Diesel.

snake_880 zei:Jeremy Clarkson is zelf rommel![]()

snake_880 zei:tesla roadster
Hij is alleen een beetje duur.
chosen1 zei:waar een wil is, is een weg!
in Italië rijde de bussen al op biobrandstof!
marja ge moet er geld aan willen uitgeven e! en kdenk niet dat De Lijn da van plan is![]()
salix_30 zei:Als je s'morgens opstaat en de dag voor doen vergeten te tanken hebt :doh:

LSDsmurf zei:Het is eerder een probleem als je bv 50km van huis bent. Met een diesel/benzine wagen zoek je gewoon naar een tankstation en binnen een paar minuten is je tank weer vol. Met een elektrische wagen zou je meerdere uren moeten wachten aan een soort oplaadcentrale eer je batterijen weer vol zijn.
+ er ligt overal elentriek. Zo moeilijk kan da toch nie zijn om hier en daar wat bakskes te plaatsen waar ge uw pries effe kunt inpluggen en betalen met bankaart ofzo 
hoe groter de condensator hoe langer het duurtDr. Doezel zei:Ze zouden beter ne grote condensator gebruiken. Da is direct opgeladen+ er ligt overal elentriek. Zo moeilijk kan da toch nie zijn om hier en daar wat bakskes te plaatsen waar ge uw pries effe kunt inpluggen en betalen met bankaart ofzo
![]()
