Archief - onderzoek 'jongeren en gaming'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
angelke83 zei:
ingevuld, ik ben wel benieuwd naar de resultaten evelien... ben es benieuwd hoeveel meisjes er gamen :d dus laat es weten hé ! :d

Ik denk da ik een van de enige ben hier :p
Maar ik zou da ook wel is willen weten eigenlijk :)

angelke83

Legacy Member
KN-StrideR zei:
Waarschijnlijk omdat die niet geregistreerd zijn op de verschillende fora waar je de vraag hebt gesteld. Ze worden, als ze ervoor uitkomen, nog veel te veel lastig gevallen.

Dat is de eerste keer dat ik zo iets hoor, ik hoor telkens dat er weinig meisjes gamen,... Ik kom daar wel voor uit en ben nooit lastig gevallen geweest... Meestal komen ze u dan sneller helpen :D daarom dat ik echt verschiet van wat je me nu verteld...

Jammer dat je geen resultaten kan geven, tenslotte gebeurt alles toch anoniem!

angelke83

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik denk da ik een van de enige ben hier :p
Maar ik zou da ook wel is willen weten eigenlijk :)

Neen se, i'm also a girl :p
Welke games speel jij dan zoal?

HighWire

Legacy Member
Kzal men goed hart ff laten zien en da spel snel ff invullen zie :)

Beramode

Legacy Member
ook geen optie actiegames à la Devil May Cry/God of War/Metal Gear Solid als ik die laatste al een actiegame mag noemen

en ja sommigen hebben het al gezegd maar CS is geen mmo >_> term mmo is pas gekomen met de mmorpg en hun servers met zware playerbase, mmofps zal nog wel komen mar atm nie ze

Ik denk btw da je het slechte imago van games nie gaat kunnen veranderen met eender wat. Mensen die niet gamen of chatten bekijken het gewoon niet als een sociale gebeurtenis en dat zullen ze ook nooit doen, en ik ben de eerste om te zeggen da het ook geen volwaardige sociale gebeurtenis is. Het maakt deel uit van de cultuur ja(tis een hobby lijk een ander), maar bij het grote onwetende publiek zit enkel het beeld ingeprent van de no-lifer die 24/7 achter zn computer zit en ze scheren iedereen over dezelfde kam. Imago verandert wel vanzelf over 20 jaar wanneer de hardcore gamende generatie zelf ouder is, tot dan is het water naar de zee dragen :p

Ik zit er nie mee in zolang ze nie beginne met games te verbieden wa ze toch wel proberen af en toe *kuch* Manhunt


Aantal meisjes dat gamet hangt veel af van game tot game ook en wa noem je "gamen"? 1 uur per week een rondje UT of CS? Op mmorpg ligt het aantal vrouwen vrij hoog btw als je vergelijkt met bvb FPS.

Holy Paladin

Legacy Member
*DeFees* zei:
de miljoenen die het spelen?

... met 10-30 per server zeker. voor massive te zijn moet ge toch wel op zijn minst 500 man op een map krijgen

Chickenlal

Legacy Member
CS is geen MMo, trackmania is geen MMO

een MMO is iets waar je met duizenden in dezelfde wereld zit (zoals WoW), maar met CS zit ge misschien met 15 ofzo in hetzelfde game?

Ik hoop dat de mensen het verschil zien...

ShadowJoker

Legacy Member
Net ingevuld. Maar de persoon die dit gemaakt heeft blijkt duidelijk alleen geïnteresseerd te zijn in de invloed van MMO's.

Preske

Legacy Member
bedankt dat je het laat weten :niceone:

de meesten denken er niet meer aan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan