^MystiQ
Legacy Member
hipStar zei:Ik heb al 20 jaar last van me sinussen. 3 maal geopereerd aan me sinussen en met de laatste operatie (28/12/2006) doe ik mee met een wetenschappelijk onderzoek waar ze stenten in mijn neus plaatsen en 1 met medicatie en 1 zonder en elke maand trekken ze die stenten uit mijn neus en vervangen ze.
De vorige keer kon de stent zonder medicatie niet meer in mijn neus geplaatst worden en ik moest vanmorgen terug komen. Toen werd er geconstateerd dat er wel nog doorgang was, maar onmogelijk op een stent te plaatsten. De Professor heeft me nu medicatie voorgeschreven om die holte weer te openen en die stent alsnog te plaatsten. Als dat niet lukt en ik blijf problemen hebben met mijn sinussen zullen ze mijn sinussen met elkaar verbinden. Iemand al ervaring mee?
Mijn "symptomen" zijn:
- Veel druk in me sinussen
- veel slijmen die ik ophoest
- Word altijd moe
- Hoofdpijn
- Concentratieproblemen
- Als ik met mijn ogen draai dan doet het pijn.
- Als het warm is buiten is het voor mij een ware hel, die slijmen komen los en dan nog hooikoorts achtig en dan is het feestje helemaal compleet
Join my club boy

Khoop da ze er ooit iets op vinden, hoewel ik van de laatste puntjes die je opnoemt geen last heb. Maar ik kan me bijvoorbeeld niet voorover bukken zonder dat de druk in mijn hoofd ontzettend veel toeneemt. En anders ook, de dagelijke druk in men sinussen, veel loopneuzen, kword ook rap moe, hoofdpijn af en toe, concentratieproblemen bekend

ad:
Weet niet waarom though:/
