nunji
Legacy Member
Ik heb sinds vrijdag enorm veel last aan mijn linkeroor. Dat is echt gewoon zo helemaal toe mijn linkeroor. Tis anders als een stop in u oren hebben, want dan edde zo een waterig gevoel. Khad dit vorig jaar ook en denk dat het door de sinussen ofzo komt, neus is ook beetje verkouden maar dan achteraan in de neus. Nu, dit is geen thread van wat moet ik nu doen ofzo. Ik vroeg me gewoon af of er nog andere mensen last hiervan hebben deze tijd van het jaar.. ENORM vervelend vind ik. Ik pak nu zo flixonase aqua neusspray, das voor u sinussen, maar het helpt precies toch ni ze..
mvg
mvg
hoewel dit meestal het gevolg is van te hard te snuiten.

Weet niet waarom though:/