Kakaku
Legacy Member
[Mh]UnderGod;8256531 zei:Met andere woorden; als uw pc veel of weinig aanstaat, als je hem wilt laten werken wanneer je er niets mee doet, join dan gewoon BOINC.BE HIER.
En vooral geen paniek! Boinc is een programma die op de achtergrond zit en uw pc op geen enkele manier zal vertragen!
En nu massaal joinen en ons helpen in het verslaan van de DPC'ers![]()
ik zat in DPC hahaha, toch wel weer 2 jaartjes trug maarja :')


.