Archief - Nederland-Belgie voor computers: 0-1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
ik heb boinc: rosetta, en boinc gejoined. Hoe join ik nu bmf?
En zetten jullie dat prog maar aan als je weg van de pc bent?
*edit: heb dus bmf kunnen joinen:)
In die boinc manager zie ik mij nog staan op 1% en ne ETA van 6 uur.
Kan ik met 1 account op meerdere computers werken? (tergelijkertijd)

Conqie

Legacy Member
frado2005 zei:
ik heb boinc: rosetta, en boinc gejoined. Hoe join ik nu bmf?
En zetten jullie dat prog maar aan als je weg van de pc bent?
*edit: heb dus bmf kunnen joinen:)
In die boinc manager zie ik mij nog staan op 1% en ne ETA van 6 uur.
Kan ik met 1 account op meerdere computers werken? (tergelijkertijd)

constant natuurlijk, je verliest NIKS van preformance

Frado2005

Legacy Member
k, en credits krijg je bv achter die ETA van 6u? Is dat dan 1 credit?

Frado2005

Legacy Member
Ik heb wel geen mail gekregen met info ivm account key enzo.
En bij advanced view sta ik niet in BMF team, hoewel ik het op die rosetta site wel zie
k, met wat gesukkel is het allemaal gelukt, maar ik heb men pass ingegeven ivp account key bij het toevoegen van project. maar zou geen problemen mogen geven als ik mijn pass niet verander?

Zeta Reticula

Legacy Member
Ik heb op een pc het programma draaien van op www.grid.org , dat is ook voor proteïnefolding m.b.t. kankeronderzoek. Is dit dan hetzelfde project, maar enkel met een ander stukje software?

[Mh]UnderGod

Legacy Member
frado2005 zei:
Ik heb wel geen mail gekregen met info ivm account key enzo.
En bij advanced view sta ik niet in BMF team, hoewel ik het op die rosetta site wel zie
k, met wat gesukkel is het allemaal gelukt, maar ik heb men pass ingegeven ivp account key bij het toevoegen van project. maar zou geen problemen mogen geven als ik mijn pass niet verander?

Beste, gelieve u niet in te schrijven in BMF op geen enkel project!!!
Als je wilt deelnemen als BMF subteam, dan moet je "[BMF]" in uw nick zetten (vanvoor of vanachter, doet er niet toe), maar je moet wel BOINC.BE joinen!!! BMF is verleden tijd en wordt momenteel als team naar boinc.be overgeheveld waar kan.

Om BMF "volledig" te joinen schrijft ge u ook in op http://www.boinc.be/vbulletin en vraagt ge het "bmf-team" status aan ;-)

Zeker niet aarzelen!!!

PS: aan al de rest dat zich reeds ingezet heeft, DANK U. De wetenschap en boinc.be zijn u dankbaar ;-)

Greetz,
Q

ps2: twijfel niet om te vragen/pm'en bij enige twijfels over wat ge aan het doen zijt :)

[Mh]UnderGod

Legacy Member
frado2005 zei:
k, en credits krijg je bv achter die ETA van 6u? Is dat dan 1 credit?

de credits dat je krijgt varieren. Als je hier kijkt ( http://boinc.gorlaeus.net/results.php?hostid=15212&offset=20 ) dan kun je bvb zien dat ik van sommige workunits al credits heb gehad en dat anderen "pending" staan.
Die "pending" wilt eigenlijk zeggen dat die workunit nog eens berekend moet worden door een andere pc (alle units worden door 2 pc's berekend)

Aarzel niet als je nog vragen hebt :applause:

killgore

Legacy Member
Zeta Reticula zei:
Ik heb op een pc het programma draaien van op www.grid.org , dat is ook voor proteïnefolding m.b.t. kankeronderzoek. Is dit dan hetzelfde project, maar enkel met een ander stukje software?

grid.org was folding@home geworden dacht ik, maar dit laatste vind ik niet meer terug :x.

Frado2005

Legacy Member
Kheb nu men eerste project klaar: klaar om te rapporteren.
Ondertussen is het 2e project al begonnen.
Wanneer wordt die eerste dan gerapporteerd?

kakature

Legacy Member
Dat draait hier nu al constant, ik begrijp er niets van maja ik heb er geen last van dus laat ik het maar draaien :p

[Mh]UnderGod

Legacy Member
frado2005 zei:
Kheb nu men eerste project klaar: klaar om te rapporteren.
Ondertussen is het 2e project al begonnen.
Wanneer wordt die eerste dan gerapporteerd?

Normaalgezien gaat hij als hij 50% klaar heeft en nog 50% te doen heeft effe contact opnemen met de server, maar ge kunt da ook instellen in uw profiel (bij het project dat je zit) dat hij contact met de server opneemt dagelijks of om de zoveel dagen pas...
Als ge absoluut manueel uw resultaat wilt doorsturen dan moet je op "updaten" clicken als je op het hoofdscherm zit in uw manager.

Sir.Killalot zei:
Wat zijn die credits eigenlijk?
Die credits zijn een manier om er wa "competitie" in te bregen. Daarmee eigenlijk ook de eerste post die gaat over het feit da we over DPC (dutch power cows) zijn gesprongen in de statistieken ;-)

kakature zei:
Dat draait hier nu al constant, ik begrijp er niets van maja ik heb er geen last van dus laat ik het maar draaien :p

:niceone:

Parnakra

Legacy Member
Ik draai al een tijdje BOINC (heb zelfs een tijdje bij BMF gezeten) en heb nu voor de projecten die ik heb staan zo'n 4 à 5k credits. Als ik nu bij Boinc.be kom, worden die credits dan automatisch overgezet, of tellen enkel de nieuwe mee?

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Parnakra zei:
Ik draai al een tijdje BOINC (heb zelfs een tijdje bij BMF gezeten) en heb nu voor de projecten die ik heb staan zo'n 4 à 5k credits. Als ik nu bij Boinc.be kom, worden die credits dan automatisch overgezet, of tellen enkel de nieuwe mee?

Uw credits worden volledig overgezet, dus als je boinc.be joined dan begin je niet volledig opnieuw maar smijt ge u der middenin ;-)

Greetz,
Q

Frado2005

Legacy Member
Kan't zijn da'k lag heb door die BOINC manager te draaien, alsik games speel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan