Frado2005
Legacy Member
ik heb boinc: rosetta, en boinc gejoined. Hoe join ik nu bmf?
En zetten jullie dat prog maar aan als je weg van de pc bent?
*edit: heb dus bmf kunnen joinen
In die boinc manager zie ik mij nog staan op 1% en ne ETA van 6 uur.
Kan ik met 1 account op meerdere computers werken? (tergelijkertijd)
En zetten jullie dat prog maar aan als je weg van de pc bent?
*edit: heb dus bmf kunnen joinen

In die boinc manager zie ik mij nog staan op 1% en ne ETA van 6 uur.
Kan ik met 1 account op meerdere computers werken? (tergelijkertijd)
.