GaMe®
Legacy Member
Hallo!
Als jullie het vertrek van de shuttle live willen volgen, kunnen jullie dat op Nasa Television (watch with mediaplayer klikken) bekijken.. De shuttle zou binnen 23 binuten moeten vertrekken.. Je hoort dus ook de gesprekken tussen de astronauten en de grondbasis.
Op andere dagen zie je dan ook live beelden vanuit de shuttle, en zie je wat er allemaal in de shuttle gebeurd.. Zeeer interessant (online) kanaal..
Zeker de moeite
Als jullie het vertrek van de shuttle live willen volgen, kunnen jullie dat op Nasa Television (watch with mediaplayer klikken) bekijken.. De shuttle zou binnen 23 binuten moeten vertrekken.. Je hoort dus ook de gesprekken tussen de astronauten en de grondbasis.
Op andere dagen zie je dan ook live beelden vanuit de shuttle, en zie je wat er allemaal in de shuttle gebeurd.. Zeeer interessant (online) kanaal..
Zeker de moeite
ad:




hopelijk vreet dat nie te veel bandbreedte
maar ik kijk toch liever via nasa television, dan hoort ge de gesprekken tss de astronauten en de grondbasis enzo ^^