Chickenlal
Legacy Member
Pff overlaatst belde er iemand van zo'n callcenter. Wou me ff vragen stellen over roken... Kzeg ok tis goed, heeft 20 minuten geduurd haha en die bleef maar vragen kwerd echt kwaad want wtf...
Rookt u? Ja
Wilt u stoppen met roken? Neen nog niet
Hebt u al gepraat met u ouders over stoppen met roken? Neen, ik wil nog niet
Hebt u al gepraat met u arts over stoppen met roken? Neen, ik wil nog niet
Met wie hebt u al allemaal gepraat over roken? Met u meneer (hier moest hij lachen, prolly het hoogtepunt van zen dag, mijn humor
)
And so on, terwijl ik altijd maar nee moest antwoorden
Kging bijna vragen "Als ik stop me roken, laat je me nu dan gerust?", maar die bleef maar zen lijstje aflezen
Rookt u? Ja
Wilt u stoppen met roken? Neen nog niet
Hebt u al gepraat met u ouders over stoppen met roken? Neen, ik wil nog niet
Hebt u al gepraat met u arts over stoppen met roken? Neen, ik wil nog niet
Met wie hebt u al allemaal gepraat over roken? Met u meneer (hier moest hij lachen, prolly het hoogtepunt van zen dag, mijn humor
)And so on, terwijl ik altijd maar nee moest antwoorden

Kging bijna vragen "Als ik stop me roken, laat je me nu dan gerust?", maar die bleef maar zen lijstje aflezen


