Archief - Nagaan welk nummer er belde

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Pff overlaatst belde er iemand van zo'n callcenter. Wou me ff vragen stellen over roken... Kzeg ok tis goed, heeft 20 minuten geduurd haha en die bleef maar vragen kwerd echt kwaad want wtf...

Rookt u? Ja
Wilt u stoppen met roken? Neen nog niet
Hebt u al gepraat met u ouders over stoppen met roken? Neen, ik wil nog niet
Hebt u al gepraat met u arts over stoppen met roken? Neen, ik wil nog niet
Met wie hebt u al allemaal gepraat over roken? Met u meneer (hier moest hij lachen, prolly het hoogtepunt van zen dag, mijn humor :p)

And so on, terwijl ik altijd maar nee moest antwoorden :p


Kging bijna vragen "Als ik stop me roken, laat je me nu dan gerust?", maar die bleef maar zen lijstje aflezen :p

stijn87

Legacy Member
Gewoon terugvragen of hijzelf ook rookte en al zijn vragen aan hem herhalen :p

Chalk

Legacy Member
stijn87 zei:
Gewoon terugvragen of hijzelf ook rookte en al zijn vragen aan hem herhalen :p

Zo iets in de aard hebben we ook gedaan met iemand dat op Suikerrock voor Jim mobile reclame zat te maken.

Heeft hij zo een hele uitleg gegeven, vraagt ne maat van mij zo: zijt gij zelf bij jim?

:unsure:
:unsure:

ja

was lachen :rofl:

Mienod

Legacy Member
Ook al een paar keer meegemaakt die telefoontjes en 9/10 komen ze toch niet langs als ze weten dat er iemand thuis is.

Toen ik nog klein was wel is iets raar meegemaakt: twee Oostblokkers die struis gebouwd waren rijden hier op de oprit, stappen uit en komen hier aanbellen, door de vensters kijken. Na een minuut stappen ze terug in hun auto en rijden weg. Ik denk dat ik mij nog nooit zo hard heb verstopt :p

taLa.

Legacy Member
Mienod zei:
Ook al een paar keer meegemaakt die telefoontjes en 9/10 komen ze toch niet langs als ze weten dat er iemand thuis is.

Toen ik nog klein was wel is iets raar meegemaakt: twee Oostblokkers die struis gebouwd waren rijden hier op de oprit, stappen uit en komen hier aanbellen, door de vensters kijken. Na een minuut stappen ze terug in hun auto en rijden weg. Ik denk dat ik mij nog nooit zo hard heb verstopt :p

Hadden ze zwarte maatpakken en een stoere zonnebril ? Anders kwamen die waarschijnlijk gewoon vragen of't geen probleem was da ze efkes op uw oprit draaiden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan