Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja oke, kunt ge me ook even zeggen waar ge die sleutels gelegd hebt?Yoshingy zei:we zitten ier thuis zo me een poort me een cijfercode dus geen sleutel, goe systeem voor onder het jaar maar as ge op vakantie zijt wel onveilig. De zekeringen voor de garage afgelegt.
Tis een gesloten huis ma alle2 ons buren zijn halfopen. De nene is weg dus via diejen zijnen hof ist al ni moeilijk. Twil nu lukken da er ier soms ne chiquen oto voor de deur staat idd, omda men ouders ngo wegzijn sta menne nonkel zijnen S2000 Honda ier
kzou die nummer wille dak zie wie et was en mss is me mijne gsm er na belle ofzo. Kheb het tijdstip van den telefoon gwn opgeschreven. dus mss is na telenet zelf belle.
Men vriendin kreeg deze week ook savonds telefoon thuis er pakt iemand op en ze direct leggen af..zeker mee oppasse



X_Forcemaster_X zei:Kheb zo nen tijd geleden eens in 2 dagen 3-4 keer telefoon gehad op menne GSM vannen onbekende nummer die me +23 begint, weet er iemand van wa land da kan zijn? Gewoon altij afgedrukt, na 2 dagen stopte da...
brechen zei:







dan hebben we eerst uit zijn kamer gekeken, continu dezelfde auto die voorbij reed en dan naar buiten gegaan om naar hem te zwaaien toen hij voorbij reed, niet meer gezien dan 
BlackAngel86 zei:mauritani, liberia, sierra leone, ghana, nigeria, chad, cameroon, cape verde, sao tomo & principe
tmoet ergens vandaar komen
@hierboven: idd, als ek nie weet wie het is zeg ook altijd van "met wie spreek ek aub, kan ik ze laten terugbellen, ..."
maar meestal denken ze dak kik mijn pa ben, alleja, mijn stem gelijkt er redelijk goed op, zelfs als het iemand gekend is denken ze dat soms dusja
ooit zo eens een enquete ingevuld in mijn pa's naam
dan opt laatste: "mag ik je later eventueel nog eens terug opbellen voor een andere enquete of iets dergelijks?" -> "neen liever niet"![]()
Het is misschien niet echt beleefd, maar ze moeten mij maar niet lastigvallen met vragen of producten. Wil ik iets, ga ik naar een winkel. Wil ik vragen oplossen, zoek ik een quiz.

Doom Dragon zei:btw: is het mogelijk om zo 'prive-nummers' toch te achterhalen?
en paar maanden geleden belde er mij iemand iedere keer op en steeds was het zo een privenummer en kon ik die persoon niet terug bellen :/
roslar zei:hihi, ik heb altijd plezier met enquetes. Ik probeer die mensen dan altijd zoveel mogelijk af te leiden van hun werk
Bij ons hebben ze ook al eens ingebroken. Maar ik zit er niet mee in om de telefoon met mijn naam op te nemen. Er ligt ook een geweer naast mij als ik slaap. En dure dingen en geld hebben we toch niet in huis. Kom maar af, je kop zal er wel mooi uit zien achteraf![]()
X_Forcemaster_X zei:Das nog nix, kwas bij mennen gebuur, der bellen mensen aan de deur, gebuur doet open, die mensen beginnen zo dat ze van jehova zijn enzo, gebuur SLAAGT (echt slaagt, nie dichtdoen maar dichtGOOIEN) dicht na 5 woorden, schitterend... Ons ma heeft gewoon gezegd dat ze ons adres moesten opschrijven en dat ze nie meer hoefden te komen, ok, die kwamen nie meer, een jaar later stonden ze der weer: "ja goeiedag u had vorig jaar gezegd dat we niet meer hoefden te komen, telt dat nog voor dit jaar?" Fuck man die mensen gingen snel lopen![]()

Ze was waarschijnlijk "vreed pist"Pvt Martin zei:kheb ook zoiet is voorgehad![]()
een madam belt aan, ik was alleen thuis en ging opendoen.
die madam: "goeiendag jongen, gij hebt een broer niewaar? hij heeft een maand geleden een boekske van mij aangenomen over inbraakbeveiliging en kwou hem vragen ofda hij geen intresse heeft in dees.
ik kijk eens nar de boekske da ze in haar handen heeft: "de wachttoren" (of zoiet, toch et boekske van die getuigen van jehova).
ik vreed zuur kijkend tegen die madam: "mijn broer zit al zes maanden in australie (wa echt waar was), en kdenk nie da GIJ daar geweest zijt"
ik word vreed pist als onbekenden gewoon in mijn gezicht staan te liegen dus kstap kik naar voor vreed pist kijkend. kzeg tegen die madam "kmoet nie weten van u leugens, kmoet nie weten van u boekske en al zeker nie van da prutsventje van ne jehova van u. dus trap et af en ziet dak u nooit meer terugzie." da mens verschrikt weg. die is in den helft van tpad naart voetpad. ikke zeer vriendelijk: "nog veel plezier me gepluimd worden in u sekte, daaaag"
en toen deur dichtgeramd.
maar ze heeft het begrepen: nooit terug gezien![]()
bludgeoned zei:Ze was waarschijnlijk "vreed pist"
Is het nu zo moeilijk om mensen op een deftige manier af te wimpelen.
Ik heb nog nooit de telefoon dichtgesmeten of hen beginnen uitschelden aangezien ze ook maar hun job doen.
Gewoon vriendelijk zeggen dat je niet geïnteresseerd bent of geen tijd hebt en ze begrijpen de boodschap wel.

Wij hebben thuis ook een apparaatje dat telefoonnummer en naam weergeeft van de persoon die belt. Als mijn vriend belt, dan verschijnt de naam van z'n pa op dat schermpje, met de nummer eronder.chosen1 zei:kan het eigenlijk dat er telefoons zijn die weergeven wie er belt (met de naam die in de wittegids staat)?
want ik belde naar mijn vriendin en mijn pa zijn naam kwam op die haar telefoon! en ik denk niet dat die ouders mijn pa kennen
Huasheng zei:Wij hebben thuis ook een apparaatje dat telefoonnummer en naam weergeeft van de persoon die belt. Als mijn vriend belt, dan verschijnt de naam van z'n pa op dat schermpje, met de nummer eronder.

Bedrijfsnamen? Goh, eigenlijk geen idee. Nummers geeft het telkens weer wanneer het kan. Privé-nummers e.d.m. geeft het niet weer.Den Freddie zei:ah handig, geeft zoiets ook bedrijfsnamen enzo weer?
Als ge dan ziet dat ne callcenter is moet ge niet eens meer opnemen
Die mensen daar doen ook maar hun job, maar als ze zo juist bellen rond het tijdstip dat een normaal mens aan't eten is, of als ge net met iets bezig bent en daarbij gestoord bent is't maar normaal dat je niet altijd even vriendelijk blijft.