Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beemer zei:Als zo iemand u opbelt gewoon niet antwoorden met uw naam (enkel hallo) en vragen wie ze moeten hebben (expliciet naar de naam vragen) en steeds antwoorden dat ze verkeerd verbonden zijn.


beemer zei:Als zo iemand u opbelt gewoon niet antwoorden met uw naam (enkel hallo) en vragen wie ze moeten hebben (expliciet naar de naam vragen) en steeds antwoorden dat ze verkeerd verbonden zijn.
(als ze op mijne gsm bellen, weten ze dat ik het ben en op de vasten moeten ze idd maar zeggen wie ze moeten hebben)Spineless zei:natuurlijk, die dikke amerikaan die een OSCARWINNENDE documentaire heeft gemaakt..
OT: bij belgacom is er een speciale optie waarbij je kan kijken wie je allemaal gebeld heeft maar dat zou je ongetwijfeld wel geweten hebben moesten je ouders dat gehad hebben..
edit: darn, telenet![]()

D3C0Y zei:ik zeg nooit mijn naam aan de telefoon(als ze op mijne gsm bellen, weten ze dat ik het ben en op de vasten moeten ze idd maar zeggen wie ze moeten hebben)
.Ja, ze weten waar ge woont, ze weten wat uw telefoonnummer is maar uw naam gaan ze niet kennen? Staat meestal op de bel of naast de telefoonnummer. Ook niet echt moeilijk om na te vragen in de buurt.beemer zei:Als zo iemand u opbelt gewoon niet antwoorden met uw naam (enkel hallo) en vragen wie ze moeten hebben (expliciet naar de naam vragen) en steeds antwoorden dat ze verkeerd verbonden zijn.
drieskeuh zei:Als je je naam niet zegt, weten ze ook niet of het je ouders of jezelf bent![]()
Schralen Barrie zei:Vorig jaar rond dezelfde tijd ook zoiets voorgehad. Men broer en ik (19 en 16 jaar toen) waren voor twee weken alleen thuis aangezien de ouders op reis waren. Vanaf de tweede dag dat ze weg waren meteen 's nachts telefoon. Niets zeggen en opleggen. Zo bleef het maar duren. Na een paar nachten zijn we met twee in een kamer gaan zitten met de rolluiken ietsiepietsie open, zodat we zicht hadden op de parking van ons, hier naast ons huis (supermarkts aan ons huis dus gevoelig voor inbrekers). Paar keer traag voorbijrijdende auto gezien, steeds dezelfde maar te ver om nummerplaat te zien. Plots rijd 'm op de parking en tien seconden later telefoon. Opgepakt en niets gezegd. Duurde minuut ofzo voor ze oplegden. Nummerplaat genoteerd en naar de flikken gebeld. Auto was geleased bij één of anderen brol en eigenaar was niet te achterhalen. Dag erna was het 's avonds zware alcoholcontrole, allemaal combi's en zwaantjes enzo hier op de parking, en auto's worden dan tegengehouden en blabla (gebeurd wel meer, om de paar maanden). Sinds die avond geen last meer gehad![]()
3 jaar gelenden woonden we in een appartement ma nog redelijk luxueus en zeker onze blok want da waren allemaal duplexen en in 1 nacht hebben ze de eerste deuren dat ge moet opendoen om nr de lift te gaan van alle blokken geforceerd. ( stuk of 12 bloks ) en dan eragter hebben ze in onze blok op het eerste, 2e , 3e, 5e, 6e , 7e binnen gebroken
alleen opt 4e nie en daar woonden wij en onze buur
ma m'n buur en nog iemand hadden al brieven opgeplakt van da ze erop gingen schieten enzo ( hij heeft degelijk een wapen ) en sinds dien nooit meer dieven gehad enzo.
Soms wel m'n naam er bij zeggen enzo. Maar ook al vaak gehad da ze gewoon oplegden en bij m'n broer eeft er ook een tijdje franse mensen regelmatig gebeld, mij ook soms maar minder.conquerpoy_123 zei:zou eens bellen naar de politie, en doet uwe uitleg
ge gaat er echt niks mis mee doen
Pvt Martin zei:zou ik ook zeggen, als ze 1 keer misbellen kan het per ongeluk zijn. als ze meerdere keren zo bellen is het dat niet dus kzou ook de politie waarschuwen
ze gaan u echt nie scheef bezien omda ge voorzichtig zijt ze, zeker als ge alleen thuis zijt. tkan nooit kwaad.
voorbeeld: paar jaar geleden probeerde ze bij ons in te breken. gaatje boren onder het handvat van een venster en dan dat opengeduwd. (zijn nie verder alst raam geraakt, mijne lego lag er toevallig helemaal onder utigestrooid dus die gaste hebbe vreed veel lawaai gemaakt toen ze erover vielen en zijn toen gaan lopen.) wij de flikken gebeld, samen gans het huis onderzocht of er niks meer was, ma da was er nie. we hebben een zelfgemaakt hek bij de voordeur staan en een deel daarvan werd rechtgehouden door een palet da er tegenstond. den dag erop wask ook alleen thuis en kwas de brievenbus gaan leegmaken en der stond ne voetafdruk op da palet en kheb dan direct ook naar de flikke gebeld en die hebbe alles serieus genomen en gezegd da alsk nog iet verdacht zag of hoorde moestek bellen en ze zoude direct afkomen.
soit, lang verhaal om te zeggen da et waarschijnlijk toch het beste is.
.agreed.. als ze mij nodig hebben hoor ik het wel op gsm, ik neem de vaste nooit af (als ik alleen thuis ben; als mijn ma thuis is doet zij dat wel), en iets later bel ik naar de voicemail en dan weet ik ook waarover het ging...Den Freddie zei:nja, ze moeten maar zeggen voor wie het is.
Wie belt er tegenwoordig nog:
- grootouders, die herkent ge aan de stem, dus da's oke.
- andere mensen die m'n ouders nodig hebben
- callcenters en andere reclamezeveraars
Als ze mij moeten hebben bellen of smsen ze me wel op m'n gsm, en als't niet zo dringend is hebbek msn
D3C0Y zei:ik zeg nooit mijn naam aan de telefoon(als ze op mijne gsm bellen, weten ze dat ik het ben en op de vasten moeten ze idd maar zeggen wie ze moeten hebben)
en vo rest op 'c' telkens duwe dat ze op je voicemail komen. op den duur stoppen ze ook wel. Nuja op de huistelefoon is dat idd wel andere koek.LexiC zei:heb ook e tijdje last gehad van iemand die in het frans continu belde op m'n gsm. es gezegd da ie ze kop moest houden en toen wast gelijk ook gedaanen vo rest op 'c' telkens duwe dat ze op je voicemail komen. op den duur stoppen ze ook wel. Nuja op de huistelefoon is dat idd wel andere koek.
X_Forcemaster_X zei:Kheb zo nen tijd geleden eens in 2 dagen 3-4 keer telefoon gehad op menne GSM vannen onbekende nummer die me +23 begint, weet er iemand van wa land da kan zijn? Gewoon altij afgedrukt, na 2 dagen stopte da...