Archief - Nacho's met welke saus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whacker

Legacy Member
die mensen zijn daar trouwens ook kinepolis op de rooster aan't leggen.

SupradynE

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
Wat zijn kappers? Ik hoop dat ge daar geen haarstylist-achtigen indraait?

hehe kwist ook ni wat da was totdat ik da is op mijn broodje americain kreeg :p

da zijn kleine groene 'groentjes' precies zowa heel kleine peperkes,die een wat pikantere smaak geven :)

best wel lekker!

edit:lap had ni gezien dat er al een 2de pagina was,waar het antwoord al werd gegeven,dus u bent niet verplicht dit te lezen :p

bweh

Legacy Member
lttuvix zei:
Tomatensaus
Aan deze basissaus kan je vanalles toevoegen, paprika's ,kappers,pepertjes of alle soorten groenten.


Ingrediënten :
1 kg tomaat
1 ajuin
3 teentjes look
tijm
rozemarijn
zout en peper
salie
oregano
cayennepeper
paprikapoeder
olijfolie

Bereiding :

Ontvel de tomaten en snij ze in stukken. Snij ook de ajuin en de look in stukjes. Verwarm de olie en bak de ajuin en de look. Voeg de tomaten toe, laat ze even bakken op een hoog vuur. Zet het vuur lager en voeg de fijngesneden kruiden erbij. Voeg nu ook de paprikapoeder, zout en peper en de cayennepeper toe. Niet te veel kruiden je kan er later nog altijd wat bijdoen. Zet het deksel op de pot en laat stoven tot de tomaten helemaal uiteen gevallen zijn. Je kan de saus eventueel binden met donkere maizena. Je kan ook een beetje suiker toevoegen aan de saus. Smakelijk!

Hoe ge de saus pikant maakt is door pikante groenten te gebruiken he =)

teentjes ...

zo moeilijk om te schatten !

cesper379

Legacy Member
Ga een hele week aan de achterkant van de kinepolis zitten ofzo tot ge een bestelwagen ziet waaruit iemand die saus haalt :D Pikt rap zo'n potteke e :D

Tweak37

Legacy Member
Overigens: hoe irritant zijn nacho met kaas etende mensen in de cinema....

3at

Legacy Member
Tweak37 zei:
Overigens: hoe irritant zijn nacho met kaas etende mensen in de cinema....

Bwa valt goed mee als je zelf ook nacho's eet, join the club zou ik zeggen.

Ik heb ondertussen nog altijd geen mail gekregen van kinepolis group.Ik zal zelf op onderzoek moeten gaan.
Dat idee van die vrachtwagen valt te overwegen.

Moloch

Legacy Member
zelf maken gaat nooit dezelfde smaak geven aangezien die producten vol zitten met smaakversterkers

3at

Legacy Member
Ik heb een mail gestuurd voor informatie en prijzen.Indien nodig zullen we met zen allen in grote hoeveelheden moeten kopen.We zijn in ieder geval goed op weg.Ik ben echt wel benieuwd naar de prijs, dan weten we ook ineens voor hoeveel euro de kinepolis ons in het zak zet :angry:

Lon$daLe

Legacy Member
lol hebde idd zo een machien voor nodig


CHEESE DISPENSER
Warmers for cheese sauce in Bag-In-Box bags.
Allow preheating of a second bag, thus you can swith immediatly and
continue serving with almost no interruption.
Clean work proccess offer a minimum daily cleaning.

wil nie wete wa da kost :p


edit : hahah zie es hoeveel saus ge moet kopen :p

CHEESE SAUCE
Cheese sauce slightly spiced to be used with Bag-In-Box
cheese dispenser (see below).
Case 4 x 4 Kg

3at

Legacy Member
Lon$daLe zei:
lol hebde idd zo een machien voor nodig


CHEESE DISPENSER
Warmers for cheese sauce in Bag-In-Box bags.
Allow preheating of a second bag, thus you can swith immediatly and
continue serving with almost no interruption.
Clean work proccess offer a minimum daily cleaning.

wil nie wete wa da kost :p


edit : hahah zie es hoeveel saus ge moet kopen :p

CHEESE SAUCE
Cheese sauce slightly spiced to be used with Bag-In-Box
cheese dispenser (see below).
Case 4 x 4 Kg

De salsa saus komt in flesverpakking voor, 6 x 2 Kg.Da valt toch goe mee vind ik.Ge hebt ineens saus voor een half jaar.
De nacho chips kunt ge overal verkrijgen en hier geven ze die weg a 5 x 1 Kg.

Ik zou 3 dozen nacho chips pakken en 1 doos salsa saus met daarbij nog eens 1 doos jalapenos(groene pepertjes). Daar ga ik ruim mee toe komen.

Lon$daLe

Legacy Member
mja wie weet wa da kost + tis nie zeker da ze zomaar aan u leveren omda gij daar zin in hebt e :p , lijkt me eerder alleen voor groothandels te zijn ma kweet nie

Tuninboy

Legacy Member
Nacho's met salsa, altijd als 'k naar de film ga,,:)

meestal is da nog ma 1/4de van over voor de film begint :p

vind het nogal moeilijk om het in het donker te eten, dan zie je niet of je smodderd of niet :)

TheCrow7

Legacy Member
Niets degoutanter dan iemand die naast je, al dan niet met smakkende geluiden, z'n mond zit vol te proppen tijdens de film.

Gavin

Legacy Member
En de stank van de warme kaassaus die dan in walmen voorbijdrijft...

Spliffsnatcher

Legacy Member
Euhm doritos sauzen zijn bucht, en die van de kinepolis zijn toch ook maar bucht.

Zoveel goeie zaken in leuven die ze serveren en gij gaat op zoek naar saus die in zakken wordt geleverd??? Vreemde smaak :)

BTW in hungaria hebben ze die ook, en dat is wel place to be laatste tijd in leuven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan