Archief - Nacho's met welke saus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lttuvix

Legacy Member
Trixs zei:
Hebt ge toevallig ook een recept voor de kaassaus?

Dipsaus kaas
Keuken: Nederlandse keuken
Bereidingstijd: 15 minuten
Aantal personen: 8

Ingrediënten:
2 eetl. olijfolie
1 pond pittige kaas geraspt
250 ml. zure room
1 ei, geklopt
1 theel. mosterd
1 thjeel. paprikapoeder


Bereidingswijze:
Hang een pannetje in een grotere pan kokend water
De olijfolie met de kaas en smelt al roerende de kaas.
Voeg gelijkmatig de zure room toe en roer tot er een glad mengsel ontstaat. Roer het ei, de mosterd en de paprikapoeder erdoor

Lekker met bleekselderij, paprika, champignons, komkommer, bloemkool etc.....

Lon$daLe

Legacy Member
metaphore zei:
ik kan een big mag perfect namaken als ik wil :tongue:

bij u thuis? met dat typische mc do "vlees"? knak dezelfde saus?

of werkte bij mc donalds , dan telt het niet e :baard:

TheCrow7

Legacy Member
Die recepten voor de sauzen e.d. kan je op het internet vinden. In hoeverre deze origineel zijn is natuurlijk de vraag.

3at

Legacy Member
Verdomme gasten, da recept daar zijn we niks mee.Ik kan moeilijk geloven dat die mannen van kinepolis hun sauske daar zelf in elkaar liggen te flansen.Ik ben er zeker van dat 1 of ander bedrijf die saus levert voor hun.Ik heb nog altijd geen antwoord gehad op diene mail maar ik ben vastberaden om dit zaakje uit te spitten.Men eerstvolgende bezoek aan de cinema zal ik daar is wa gaan rondvragen.

Lon$daLe

Legacy Member
in hasselt heb ik es gezien da die saus in zo soort van plastiek zakken hangt ( gelijk soms de mayonaise of andere sausen in de frituur ) , die zak werd dan op zijn beurt gehangen in een installatie ( de pomp en de "verwarming" neem ik aan voor de kaassaus ) , stond nie veel op die zakken , waren plain old grijs gekleurd :p

DieselPower

Legacy Member
shiwa loempia saus ofzoiet
verkrijgbaar in de colruyt
buy it.

Project Zero

Legacy Member
Trouwens, als gij weet bij wie kinepolis die sauzen aankoopt denk ik dat ge nog niet veel daarmee zijt want wss is dat een groothandel en voor 1 potteke kaassaus gaan die ni bougeren denk ik :p

zipke

Legacy Member
lttuvix zei:
Dipsaus kaas
Keuken: Nederlandse keuken
Bereidingstijd: 15 minuten
Aantal personen: 8

Ingrediënten:
2 eetl. olijfolie
1 pond pittige kaas geraspt
250 ml. zure room
1 ei, geklopt
1 theel. mosterd
1 thjeel. paprikapoeder


Bereidingswijze:
Hang een pannetje in een grotere pan kokend water
De olijfolie met de kaas en smelt al roerende de kaas.
Voeg gelijkmatig de zure room toe en roer tot er een glad mengsel ontstaat. Roer het ei, de mosterd en de paprikapoeder erdoor

Lekker met bleekselderij, paprika, champignons, komkommer, bloemkool etc.....
En euh smaakt dit naar de kaassaus van de kinepolis? Want alles valt daartegen in het niets... Die is zo heeeeeeeeerlijk :love:

FEW

Legacy Member
hoe smaakt die kaassaus van doritos? ik heb het al in de kinepolis gegeten (warm). maar ik heb het nog nooit in't echt gekocht voor het geval het goor zou zijn :p

Babs

Legacy Member
Kheb da ooit es gekocht.
Ze lijkt er wel wa op ma zis wa pikanter, ofwel isda omda kik nie zo tegen pikante dingen kan :p
Twas wel nogal nutteloos. Khad ze geopend en 3 dagen erna stond er al schimmel op ... Ge moet dus in principe diene pot leegeten vanaf em open is

Lon$daLe

Legacy Member
kvind die van doritos veeeel te vloeibaar , ook als ze koud is ist al een ramp , verder hebk ook nie graag de pikante versie van die kaassauzen , en die van doritos is toch redelijk straf ja

zipke

Legacy Member
BaBsie, dat heb ik ook altijd voor. Als ik daar zo één keer van eet is die pot nog lang niet leeg en tegen de tijd dat ik een nieuwe zak chips gekocht heb is het al beschimmeld...

En euhm die saus van doritos is
1) te pikant
2) helemaal niet zo lekker als die van de cinema :(

Heb ooit eens geprobeerd die saus na te maken met cheddar enzo maar trok er helemaal niet op :sad:

Lon$daLe

Legacy Member
moraal van de thread : elke week ne film gaan zien en u een uur volproppen met nacho's met kaassaus want zelfgemaakte/dortitos lijkt er toch van ver nie op :p

rechtervoet

Legacy Member
weetje, wedden dat die kaassaus van de kinepolis vol smaakversterkers en al die rommel zit. dus beetje moeilijk omda natemaken tenzij ge aan die chemische bucht geraakt

whacker

Legacy Member
kaassaus: de Dippa’s saus benadert dat vrij goed, zeker als je het even in de microgolf steekt. Gewoon te krijgen in de Delhaize, bij de nacho’s.
gevonden ergens op nen blog na 0.3 seconden zoeken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan