Archief - Nacho's met welke saus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

3at

Legacy Member
In de cinema in leuven kunde nacho's krijgen met ofwel kaassaus of pikante tomatensaus.Ik pak altijd de pikante tomatensaus en veel groene pepers.
Nu dacht ik in mijn eigen om da zelf ook is te koken.De chips heb ik al, ik moet alleen nog weten waar ik die pikante tomatensaus kan vinden.Iemand een idee??

matthias

Legacy Member
ge kunt da ook kopen in de supermarkt, das van doritos denk ik, zo in een rood potje

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
en anders zelf maken naar eigen smak he :p

maar in de GB staat da idd gewoon bij de chips

AtTheMoment

Legacy Member
dat rood potje smaakt wel belange ni zo goed als in de cinema :p

TheCrow7

Legacy Member
Maak zelf salsa. Als je graag verse groenten eet is dat stukken beter dan die potjes.

3at

Legacy Member
Da zelf liggen maken daar heb ik ook geen goesting voor zenne, da moet toch ergens aangekocht worden door kinepolis.Ik kan mij ni inbeelden dat die da zelf maken.Iemand die bij de kinepolis werkt zou dat toch gemakelijk kunnen achterhalen.

3at

Legacy Member
Ik heb een mail gestuurd naar kinepolis, ik hou jullie op de hoogte!

tgc_9012

Legacy Member
Good luck, kheb ook ooit es ne mail gestuurd naar kinepolis, nooit antwoord gekregen.

Lon$daLe

Legacy Member
kheb ooit es zo ne pot salsa van doritos geprobeerd toen da nieuw was , ge had hot en ge had normal , vond die normal behoorlijk slecht , stikzuur en niks gelijk die rode tomatensaus in de kinepolis , kaassaus is ook beter in de cinema , die van doritos is te straf ( tenzij ge voorstander zijt van de groene kaassaus met pepers erdoor in de kine

Lon$daLe

Legacy Member
whacker zei:
ja want DAAR gaan ze op antwoorden...

idd , je hebt evenveel geluk om die saus te pakken te krijgen wat ze in de Kine gebruiken dan dat je een Big Mac exact kunt namaken thuis :p

Gavin

Legacy Member
Die Doritossaus is om te kokhalzen en nee, ik heb nog zo geen andere saus gezien.

TheCrow7

Legacy Member
Zoals ik al zei: maak ze zelf.

Tomatensalsa is echt vlug gemaakt.

lttuvix

Legacy Member
Tomatensaus
Aan deze basissaus kan je vanalles toevoegen, paprika's ,kappers,pepertjes of alle soorten groenten.


Ingrediënten :
1 kg tomaat
1 ajuin
3 teentjes look
tijm
rozemarijn
zout en peper
salie
oregano
cayennepeper
paprikapoeder
olijfolie

Bereiding :

Ontvel de tomaten en snij ze in stukken. Snij ook de ajuin en de look in stukjes. Verwarm de olie en bak de ajuin en de look. Voeg de tomaten toe, laat ze even bakken op een hoog vuur. Zet het vuur lager en voeg de fijngesneden kruiden erbij. Voeg nu ook de paprikapoeder, zout en peper en de cayennepeper toe. Niet te veel kruiden je kan er later nog altijd wat bijdoen. Zet het deksel op de pot en laat stoven tot de tomaten helemaal uiteen gevallen zijn. Je kan de saus eventueel binden met donkere maizena. Je kan ook een beetje suiker toevoegen aan de saus. Smakelijk!

Hoe ge de saus pikant maakt is door pikante groenten te gebruiken he =)

metaphore

Legacy Member
Lon$daLe zei:
idd , je hebt evenveel geluk om die saus te pakken te krijgen wat ze in de Kine gebruiken dan dat je een Big Mac exact kunt namaken thuis :p

ik kan een big mag perfect namaken als ik wil :tongue:

NSA.Rhinox

Legacy Member
Wat zijn kappers? Ik hoop dat ge daar geen haarstylist-achtigen indraait?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan