Archief - Mushrooms and Mankind

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tb-303

Legacy Member
democracy02 zei:
wie zegt dat Bush nog nooit aan de paddo's heeft gezeten?

paddo's worden nie alleen gebruikt voor contact met "god" (zoals in de threadstarter zijn Ebook wordt aangetoond)
maar worden ook gebruikt door satanisten om contact te maken met "de duivel"


(wanneer ik de termen god of duivel gebruik is dat niet letterlijk maar figuurlijk bedoeld he...
ik bedoel niet dat dit twee personen zijn... maar eerder "krachten"... zoals de YIN & de YANG bvb.)


het gebeurd da als er mensen paddo's nemen, en ze geconfronteerd worden met het feit hoe egoïstisch ze zijn...
dat deze mensen er niet door badtrippen wegens gewetensproblemen... maar dat ze er net dieper in op gaan.
opgaan in dat gevoel van macht en meer willen... en op die manier kunnen paddo's spijtig genoeg ook gebruikt worden.

maar mensen die zich bezig houden met blackmagic, kennen niet veel rust hoor :) ze leven in een hel.
dus 't is afgeraden om u ziel te verkopen aan de duivel.

.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

mensen als Bush enzo, worden van jongsaf aan al opgevoed om een satanist te worden.
het is vergelijkbaar met een hond slaan vanaf hij een jong is,
deze hond zal aggressief zijn en mensen willen bijten tot dat hij dood is... onverbeterlijk.

'k denk da bush zo bijvoorbeeld... als kind nooit liefde heeft gekend, en hij werd van begin af aan gekneed tot een egoïst
die altijd moet luisteren naar wat de mensen boven hem zeggen...
zo maak je de geschikte president, die er geen probleem mee heeft toestemming te geven honderduizenden slachtoffers te maken voor $$$ en macht.

moest om één of andere reden, de president wakker worden uit zijn "trance"... en niet meer willen mee werken met zijn baasjes...
dan kan hij nog altijd uit de weg geruimd worden (JFK bvb.)

.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

britney spears is waarschijnlijk ook zo'n slachtoffertje die is uitgekozen om slaaf te zijn.
sinds jongsaf aan wordt ze al geprogrammeerd om een rolmodel te worden voor jonge meisjes, en er naiëve sletjes van te maken. (dumbing down of america)
'k denk nie da het toeval is dat het net zij is die 666 op haar voorhoofd krast.

om iemand te brainwashen worden vaak satanische rituelen gedaan (al dan niet onder invloed van LSD/Paddestoelen) bij het kind op heel jonge leeftijd.
de geest schiet dan in een soort "trauma" modus omdat wat er gebeurd te schokkend is,
en op dat moment is het slachtoffer heel beinvloedbaar voor mindcontrol.

voor meer info over mindcontrol-> http://www.trance-formation.com/aboutcathy.htm
tot in hoeverre, wat ik hier allemaal opnoem waar is... weet ik zelf ook niet hoor ;)
dus ik geloof het zelf ook niet zwart op wit...

ik weet eigelijk niets zeker... maar waar rook is is vuur?

Wat een quatch!!
Wat begin jij heir over britney spears, en wat de feck heeft dat te zien met paddos??!!
Das dus the "ABUSE" waar ik op doelde!!
Serieus, met zon zever krijgt met dus inderdaad alleen maar slechte ideen, zowel non-gebruikers als gebruikers.
Heb dus al 16 jaar ervaring met paddos en andere nature drugs maar is de eerste keer dat ik iemand zon ideen hoor spuien, volgens mij verkeer je beetje teveel in de "verkeerde kliek" :naughty:

holycrus

Legacy Member
ik zou toch maar uitzien me wa ge als quatch wilt bestempelen. Een ander woord voor wat democracy02 wil zeggen is dan ook. Conditionering. En dat gebeurt rapper dan ge denkt.

democracy02

Legacy Member
tb-303 zei:
Er is maar 1 westers persoon die heel zijn leven in het teken "food of the gods" geleefd heeft waaronder uitgebreide studies over mushrooms en de link met beschavingen en dat is terrence Mckenna.Als er iets is dat je moet lezen zijn het zijn ideen
tb-303 zei:
Wat een quatch!!
Wat begin jij heir over britney spears, en wat de feck heeft dat te zien met paddos??!!
Das dus the "ABUSE" waar ik op doelde!!
Serieus, met zon zever krijgt met dus inderdaad alleen maar slechte ideen, zowel non-gebruikers als gebruikers.
Heb dus al 16 jaar ervaring met paddos en andere nature drugs maar is de eerste keer dat ik iemand zon ideen hoor spuien, volgens mij verkeer je beetje teveel in de "verkeerde kliek" :naughty:
ik ben zelf geen superfan van mckenna, dus weet niet enorm veel over zijn beweringen.

maar zelfs hij heeft het ook over dat soort zaken die jij quatch noemt.
http://www.youtube.com/watch?v=ujzL3NfXX4U - dan neem ik dit filmpje als voorbeeldje.


het is inderdaad niet zo slim van mij dat ik over dat soort zaken begon als in mijn vorige post,
omdat de mensen hun vooroordeel die ze al hebben tegenover paddo's nog zullen versterkt worden...
of dat ze net door een "gek" over samenzweringen te zien praten, een vooroordeel t.o.v. trippen en trippers zullen kweken.
dus in dat opzicht, was mijn post misschien niet zo'n goeie zet.



wat ik wel jammer vind is, dat jij na 16 jaar ervaring met paddo's en andere natuurlijke middelen,
nog altijd zo extreem reageert tegenover ideëen die niet alledaags zijn...
terwijl paddo's mensen net voorzichtiger zouden moeten maken in het trekken van overhaaste conclusies...
soms is de realiteit niet wat het lijkt :)

wat maakt u zo zeker da ik verkeerd ben en jij juist? dat ik abnormaal ben, en jij normaal?
misschien heb je een beetje te vlug geoordeeld...

of misschien heb ik inderdaad een tripke te veel gepakt, en ben ik klaar voor het gekkenhuis hé ;)

.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

in de hoop opnieuw een meer positieve noot aan deze topic te geven :$
kan ik de mensen die geïnteresseerd zijn in paddo's enkele interessante(?) links geven.

Hmgrwngd

Legacy Member
democracy02 zei:
wat ik wel jammer vind is, dat jij na 16 jaar ervaring met paddo's en andere natuurlijke middelen,
nog altijd zo extreem reageert tegenover ideëen die niet alledaags zijn...

Het is leuk om iemand z'n post te quoten, dan te zeggen dat het onzin is, en zonder noemenswaardige argumenten je een rare kwiet te noemen.
Daar dient het internet voor.
(of dacht je dat deze fora echt discussie-materiaal bevatten? :p)


Nuja, OT:
Ik wens niet al teveel mensen een heel diepe trip toe (dan bedoel ik echt eentje waarin je hele persoonlijkheid, je hele leven op 1 seconde ophoudt met bestaan) , want dan ben je overgeleverd aan je omgeving. (en hier in België -> :unsure: )
Daarmee dat ik het gerust begrijp dat mensen zelfmoord plegen als ze zich in steden of appartementen of drukke plaatsen bevinden.
Het probleem aan de zogenaamde 'paddo's' is niet zozeer dat ze een effect hebben op je lichaam, maar dat ze iets lospeuteren in het mentale. Daar gaan veel mensen de mist in vind ik.
Een tripmiddel als een drug beschouwen is een grote fout IMO (!).
Het is een sleutel; je hersenen, je bewustzijn, je hart doen nog altijd al het werk hoor.

De mensen die er het meeste uithalen zijn meestal diegenen die het effect 'ondergaan' . De goden houden van nederigheid en openheid. :$
Denken daje een trip kunt controleren is een gevaarlijk idee. :doh:
(theeft me een eeuwigheid in de hel gekost om dat te beseffen. :D)

kiewitcity

Legacy Member
ja das het beste ...... ene keer gedaan en nooit meer zo een vuiligheid ..slecht gaan alles gek worden v die ellende...geef me dan mea e pintje of 20 met een xtc pil erbij.......

nTFs

Legacy Member
chosen1 zei:
paddo's zijn een dikke no-go voor mij! kheb een maat die zijn heel huis heeft volgesmeerd met zijn kak nadat hij paddo's had gepakt :p

Deed hij dit in meerdere keren want ik kan me niet voorstellen dat 1 persoon zo een grote hoeveelheid kan kakken om alles vol te smeren ?

Reetman

Legacy Member
past daar maar mee op kindjes, ik heb er geweten die er slecht zijn uitgekomen, maar dan ook heel slecht, niet elke geest kan dit aan, ben je rap anstig ofzo blijf er dan ZEKER van af

Gamedude

Legacy Member
Te gebruiken volgens regels, zijnde:

Set & Setting

Set zijnde de gemoedstoestand waarin je jezelf bevind en Setting zijnde de omgeving waarin je jezelf bevind.

Pas deze toe en het risico om "bad" te gaan is onwaarschijnlijk.

Finarfin

Legacy Member
@democracy: Ik wil u niet (expliciet) beledigen ofzo, maar beseft gij eigenlijk wel wat voor een onzin gij (soms) uitkraamt?

Killstick

Legacy Member
ik heb er duidelijk een paar nodig voor ik me deze thread meekan. zq ik er vqn hoor geef ik gamedude gelijk

chosen1

Legacy Member
nTFs zei:
Deed hij dit in meerdere keren want ik kan me niet voorstellen dat 1 persoon zo een grote hoeveelheid kan kakken om alles vol te smeren ?

eerst zijn hoop op de mat daarna aan de muren :p

democracy02

Legacy Member
Finarfin zei:
@democracy: Ik wil u niet (expliciet) beledigen ofzo, maar beseft gij eigenlijk wel wat voor een onzin gij (soms) uitkraamt?
ik weiger te antwoorden op deze vraag :naughty:

.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

by the way, voor de mensen die mushies gebruiken.
ik raad je aan eens te mediteren tijdens de trip... dit kan van de trip de meest belangrijkste ervaring in jouw leven ooit maken.

het is best dat je al wat ervaring hebt met meditatie voor dat je een "trip" doet.
http://users.telenet.be/psy/muziek/learnmeditation
gebruik deze mp3 file om het te leren... het kan zijn dat je na 3 à 5 keer de mp3file niet meer nodig hebt.
maar goed worden in meditatie, is iets dat niet in 1 2 3 gebeurd. langzaam aan, week na week... maand na maand... wordt je er beter in.
na enkele maanden heb je het normaal wel goed onder de knie.

het zou de bedoeling zijn dat je al één maandje voor de trip, elke dag 30 tot 50 minuten gemediteerd hebt.
zo zal je er zeker voldoende "voeling" mee hebben tijdens de trip. mediteren tijdens een trip gaat veel makkelijker,
het gaat bijna automatisch. de meditatie zal jouw leiden....

mediteren doe je het best op 2 kussens en in kleermakers zit met je poep op het verhoog van kussens zitten.
dit helpt je recht te zitten.

  • zorg dat je alleen bent of het alleen doet... met iemand anders erbij zal je waarschijnlijk veel willen babbelen... en dan kan je je niet volledig overgeven aan de ervaring.
  • zorg dat je de mushies eet op een plaats waar niemand je stoort (dus doe het niet als je ouders je kunnen betrappen)
  • zorg dat je niet in een te kleine kamer tript, om claustrofobie te vermijden :p
  • zorg dat je muziek zoals ISHQ, CELTIC CROSS of MYSTERY OF THE YETI hebt... dit is muziek speciaal gemaakt voor dit soort ervaringen.
  • zorg dat je ff kan buiten gaan in de tuin om een frisse adem te nemen.
  • zorg dat de dosis niet te groot is voor je eerste keer, dat is mss het veiligst.
  • zorg dat je fruit hebt om op te eten... het zal nog nooit zo lekker gesmaakt hebben.

wanneer de effecten beginnen, zet je jezelf maar in kleermakerszit... of leg je jezelf gemakkelijk.
doe de meditatie oefening (allow everything to be as it is) & vertrouw in liefde :)

ik raad het trouwens af om weed te gebruiken tijdens een trip, omdat het alles veel waziger maakt en het effect bereiken waar ik het over heb zo veel moeilijker/misschien wel onmogelijk wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan