Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
democracy02 zei:wie zegt dat Bush nog nooit aan de paddo's heeft gezeten?
paddo's worden nie alleen gebruikt voor contact met "god" (zoals in de threadstarter zijn Ebook wordt aangetoond)
maar worden ook gebruikt door satanisten om contact te maken met "de duivel"
(wanneer ik de termen god of duivel gebruik is dat niet letterlijk maar figuurlijk bedoeld he...
ik bedoel niet dat dit twee personen zijn... maar eerder "krachten"... zoals de YIN & de YANG bvb.)
het gebeurd da als er mensen paddo's nemen, en ze geconfronteerd worden met het feit hoe egoïstisch ze zijn...
dat deze mensen er niet door badtrippen wegens gewetensproblemen... maar dat ze er net dieper in op gaan.
opgaan in dat gevoel van macht en meer willen... en op die manier kunnen paddo's spijtig genoeg ook gebruikt worden.
maar mensen die zich bezig houden met blackmagic, kennen niet veel rust hoorze leven in een hel.
dus 't is afgeraden om u ziel te verkopen aan de duivel.
.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.
mensen als Bush enzo, worden van jongsaf aan al opgevoed om een satanist te worden.
het is vergelijkbaar met een hond slaan vanaf hij een jong is,
deze hond zal aggressief zijn en mensen willen bijten tot dat hij dood is... onverbeterlijk.
'k denk da bush zo bijvoorbeeld... als kind nooit liefde heeft gekend, en hij werd van begin af aan gekneed tot een egoïst
die altijd moet luisteren naar wat de mensen boven hem zeggen...
zo maak je de geschikte president, die er geen probleem mee heeft toestemming te geven honderduizenden slachtoffers te maken voor $$$ en macht.
moest om één of andere reden, de president wakker worden uit zijn "trance"... en niet meer willen mee werken met zijn baasjes...
dan kan hij nog altijd uit de weg geruimd worden (JFK bvb.)
.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.
britney spears is waarschijnlijk ook zo'n slachtoffertje die is uitgekozen om slaaf te zijn.
sinds jongsaf aan wordt ze al geprogrammeerd om een rolmodel te worden voor jonge meisjes, en er naiëve sletjes van te maken. (dumbing down of america)
'k denk nie da het toeval is dat het net zij is die 666 op haar voorhoofd krast.
om iemand te brainwashen worden vaak satanische rituelen gedaan (al dan niet onder invloed van LSD/Paddestoelen) bij het kind op heel jonge leeftijd.
de geest schiet dan in een soort "trauma" modus omdat wat er gebeurd te schokkend is,
en op dat moment is het slachtoffer heel beinvloedbaar voor mindcontrol.
voor meer info over mindcontrol-> http://www.trance-formation.com/aboutcathy.htm
tot in hoeverre, wat ik hier allemaal opnoem waar is... weet ik zelf ook niet hoor
dus ik geloof het zelf ook niet zwart op wit...
ik weet eigelijk niets zeker... maar waar rook is is vuur?
tb-303 zei:Er is maar 1 westers persoon die heel zijn leven in het teken "food of the gods" geleefd heeft waaronder uitgebreide studies over mushrooms en de link met beschavingen en dat is terrence Mckenna.Als er iets is dat je moet lezen zijn het zijn ideen
ik ben zelf geen superfan van mckenna, dus weet niet enorm veel over zijn beweringen.tb-303 zei:Wat een quatch!!
Wat begin jij heir over britney spears, en wat de feck heeft dat te zien met paddos??!!
Das dus the "ABUSE" waar ik op doelde!!
Serieus, met zon zever krijgt met dus inderdaad alleen maar slechte ideen, zowel non-gebruikers als gebruikers.
Heb dus al 16 jaar ervaring met paddos en andere nature drugs maar is de eerste keer dat ik iemand zon ideen hoor spuien, volgens mij verkeer je beetje teveel in de "verkeerde kliek" :naughty:


democracy02 zei:wat ik wel jammer vind is, dat jij na 16 jaar ervaring met paddo's en andere natuurlijke middelen,
nog altijd zo extreem reageert tegenover ideëen die niet alledaags zijn...
)
)
)chosen1 zei:paddo's zijn een dikke no-go voor mij! kheb een maat die zijn heel huis heeft volgesmeerd met zijn kak nadat hij paddo's had gepakt![]()
nTFs zei:Deed hij dit in meerdere keren want ik kan me niet voorstellen dat 1 persoon zo een grote hoeveelheid kan kakken om alles vol te smeren ?

ik weiger te antwoorden op deze vraag :naughty:Finarfin zei:@democracy: Ik wil u niet (expliciet) beledigen ofzo, maar beseft gij eigenlijk wel wat voor een onzin gij (soms) uitkraamt?

