Archief - Mushrooms and Mankind

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VenilixTheHoly

Legacy Member
en? heb je er een vraag over of zoiets? of moeten we het bespreken. dunno wat je eigenlijk wil met deze thread.

holycrus

Legacy Member
wel ja da is meestal de bedoeling als er een link gepost wordt, dat men het bekijkt en achteraf bespreekt. Ik denk ook dat deze tekst uitermate interessant is, ik zeg niet dat het absolute waarheid is ofzo, maar het is wel zeer boeiend.

DA_MadAce

Legacy Member
Werd tijd dat er eens een onderzoek naar één van de beste drugs werd gevoerd.
Paddo's zijn fun, maar niet voor iedereen. MSS voor onze priesters? ;)

El Di@bLo

Legacy Member
Meh veel te subjectief imo.
Ik heb totaal niets tegen drugs (alhoewel ik zelf enkel alcohol drink), maar ik heb gewoon een hekel aan van die subjectieve "onderzoeken" of artikels over drugs, voor en tegen.

Medaphoar

Legacy Member
83 paginas over champignonnen.
Beetje teveel van het goeie imo

holycrus

Legacy Member
Maw, ge hebt de moeite niet gepakt om het te lezen, maar wel vlug genoeg om uw opinie eral over te vormen.

EagleEye

Legacy Member
Haha, we zetten kadootjes onder een kerstboom omdat er paddestoelen onder groeien? :p (nee ik ga het niet lezen, sorry :p)

tb-303

Legacy Member
Er is maar 1 westers persoon die heel zijn leven in het teken "food of the gods" geleefd heeft waaronder uitgebreide studies over mushrooms en de link met beschavingen en dat is terrence Mckenna.

Als er iets is dat je moet lezen zijn het zijn ideen:

http://deoxy.org/mckenna.htm

Voer voor psychonauts en geweldige info voor mensen die sceptisch zijn en het enkel zien als "drugs" ...


... mijn cubensis kweeksetje staat bijna in bloei... :)

Conqie

Legacy Member
holycrus zei:
Maw, ge hebt de moeite niet gepakt om het te lezen, maar wel vlug genoeg om uw opinie eral over te vormen.
denk je nu echt dat iedereen hier zoveel pagina's gaat lezen?

democracy02

Legacy Member
zal het vandaag mss eens lezen, heb het al vlug doorbladerd.
zitten wel een pak interessante theoriën tussen, maar als ze waar zijn das een andere vraag.

de bible quotes vind ik allesinds al vet :p

Gentille

Legacy Member
Er zijn veel volkeren die hallucinerende paddo's en andere planten gebruikten. Vooral in Zuid-Amerika werden die veel gebruikt.

chosen1

Legacy Member
paddo's zijn een dikke no-go voor mij! kheb een maat die zijn heel huis heeft volgesmeerd met zijn kak nadat hij paddo's had gepakt :p

^MystiQ

Legacy Member
chosen1 zei:
paddo's zijn een dikke no-go voor mij! kheb een maat die zijn heel huis heeft volgesmeerd met zijn kak nadat hij paddo's had gepakt :p

:rofl: :rofl: Dit is er echt over man :rofl: :rofl:

democracy02

Legacy Member
chosen1 zei:
paddo's zijn een dikke no-go voor mij! kheb een maat die zijn heel huis heeft volgesmeerd met zijn kak nadat hij paddo's had gepakt :p
dat zegt meer over uw maat dan over paddo's

ik heb het ebook al ff doorlezen en de links met religie zijn wel heel goed gemaakt vind ik :)
Osi` zei:
ayahuasca wordt ook wel vaak in zuid amerika gebruikt. Zelfs in een braziliaans kerk wordt u ayahuasca gegeven. Terwijl dan het hele gebeuren begint.
http://www.detoxifynow.com/ayahausca.html
dit vind ik een cool tekstje over ayahuasca...

tb-303

Legacy Member
chosen1 zei:
paddo's zijn een dikke no-go voor mij! kheb een maat die zijn heel huis heeft volgesmeerd met zijn kak nadat hij paddo's had gepakt :p


Zijn mensen zoals U MATEN die het verzieken voor iedereen, net zoals dat frans meiske dat paar weken geleden in nederland af een brug sprong.
(ze had zich met enkele vrienden opgesloten in een hotelkamer in amsterdam waar ze paddos hadden gegeten, dat moet ge dus niet doen!!)
Biil hicks beschrijft dit mooi in dit stukje cabaret:
http://www.youtube.com/watch?v=vX1CvW38cHA

Paddos moet je MET VOORBEREIDING nemen en NIET als party drug of om eens goed te lachen , het is net als ayahuasca of salvia een geneeskrachtige plant die je met respect moet behandelen.
En als je psychische of emotionele problemen hebt ZEKER NO-GO!
Dus als je paddos neemt liefst gewoon in de natuur, ver weg van "nuchtere" mensen, zonder ellendige jump muziek, liefst in de avond, moet de eerste persoon nog zien of horen die dan een "bad trip" krijgt.

En aan mensen die reageren dat ze niet zoveel lezen, hou u dan ook afzijdig van enig negatief commentaar, ik lees wekelijks die hoeveelheid aan materiaal over het onderwerp "food of the gods" :)
Heb het al veel gezegd en blijf het zeggen, de wereld zou veel beter zijn mochten ze alle dictators en wereldheersers verplichten paddo sessies te doen!!
Bij een goede sessie kan het levensveranderend zijn... use but dont abuse!

democracy02

Legacy Member
tb-303 zei:
Heb het al veel gezegd en blijf het zeggen, de wereld zou veel beter zijn mochten ze alle dictators en wereldheersers verplichten paddo sessies te doen!!
Bij een goede sessie kan het levensveranderend zijn... use but dont abuse!
wie zegt dat Bush nog nooit aan de paddo's heeft gezeten?

paddo's worden nie alleen gebruikt voor contact met "god" (zoals in de threadstarter zijn Ebook wordt aangetoond)
maar worden ook gebruikt door satanisten om contact te maken met "de duivel"


(wanneer ik de termen god of duivel gebruik is dat niet letterlijk maar figuurlijk bedoeld he...
ik bedoel niet dat dit twee personen zijn... maar eerder "krachten"... zoals de YIN & de YANG bvb.)


het gebeurd da als er mensen paddo's nemen, en ze geconfronteerd worden met het feit hoe egoïstisch ze zijn...
dat deze mensen er niet door badtrippen wegens gewetensproblemen... maar dat ze er net dieper in op gaan.
opgaan in dat gevoel van macht en meer willen... en op die manier kunnen paddo's spijtig genoeg ook gebruikt worden.

maar mensen die zich bezig houden met blackmagic, kennen niet veel rust hoor :) ze leven in een hel.
dus 't is afgeraden om u ziel te verkopen aan de duivel.

.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

mensen als Bush enzo, worden van jongsaf aan al opgevoed om een satanist te worden.
het is vergelijkbaar met een hond slaan vanaf hij een jong is,
deze hond zal aggressief zijn en mensen willen bijten tot dat hij dood is... onverbeterlijk.

'k denk da bush zo bijvoorbeeld... als kind nooit liefde heeft gekend, en hij werd van begin af aan gekneed tot een egoïst
die altijd moet luisteren naar wat de mensen boven hem zeggen...
zo maak je de geschikte president, die er geen probleem mee heeft toestemming te geven honderduizenden slachtoffers te maken voor $$$ en macht.

moest om één of andere reden, de president wakker worden uit zijn "trance"... en niet meer willen mee werken met zijn baasjes...
dan kan hij nog altijd uit de weg geruimd worden (JFK bvb.)

.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.

britney spears is waarschijnlijk ook zo'n slachtoffertje die is uitgekozen om slaaf te zijn.
sinds jongsaf aan wordt ze al geprogrammeerd om een rolmodel te worden voor jonge meisjes, en er naiëve sletjes van te maken. (dumbing down of america)
'k denk nie da het toeval is dat het net zij is die 666 op haar voorhoofd krast.

om iemand te brainwashen worden vaak satanische rituelen gedaan (al dan niet onder invloed van LSD/Paddestoelen) bij het kind op heel jonge leeftijd.
de geest schiet dan in een soort "trauma" modus omdat wat er gebeurd te schokkend is,
en op dat moment is het slachtoffer heel beinvloedbaar voor mindcontrol.

voor meer info over mindcontrol-> http://www.trance-formation.com/aboutcathy.htm
tot in hoeverre, wat ik hier allemaal opnoem waar is... weet ik zelf ook niet hoor ;)
dus ik geloof het zelf ook niet zwart op wit...

ik weet eigelijk niets zeker... maar waar rook is is vuur?

democracy02

Legacy Member
Boris Barowski zei:
lol, gij hebt precies er eentje teveel gegeten :p
waarom denk je dat?
omdat ik niet voldoe aan de definitie van normaal?

wat is normaal? wie definieert normaal?
heb jij normaal gedefinieerd, of iemand anders?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan