tb-303 zei:
Heb het al veel gezegd en blijf het zeggen, de wereld zou veel beter zijn mochten ze alle dictators en wereldheersers verplichten paddo sessies te doen!!
Bij een goede sessie kan het levensveranderend zijn... use but dont abuse!
wie zegt dat Bush nog nooit aan de paddo's heeft gezeten?
paddo's worden nie alleen gebruikt voor contact met "god" (zoals in de threadstarter zijn Ebook wordt aangetoond)
maar worden ook gebruikt door satanisten om contact te maken met "de duivel"
(wanneer ik de termen god of duivel gebruik is dat niet letterlijk maar figuurlijk bedoeld he...
ik bedoel niet dat dit twee personen zijn... maar eerder "krachten"... zoals de YIN & de YANG bvb.)
het gebeurd da als er mensen paddo's nemen, en ze geconfronteerd worden met het feit hoe egoïstisch ze zijn...
dat deze mensen er niet door badtrippen wegens gewetensproblemen... maar dat ze er net dieper in op gaan.
opgaan in dat gevoel van macht en meer willen... en op die manier kunnen paddo's spijtig genoeg ook gebruikt worden.
maar mensen die zich bezig houden met blackmagic, kennen niet veel rust hoor

ze leven in een hel.
dus 't is afgeraden om u ziel te verkopen aan de duivel.
.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.
mensen als Bush enzo, worden van jongsaf aan al opgevoed om een satanist te worden.
het is vergelijkbaar met een hond slaan vanaf hij een jong is,
deze hond zal aggressief zijn en mensen willen bijten tot dat hij dood is... onverbeterlijk.
'k denk da bush zo bijvoorbeeld... als kind nooit liefde heeft gekend, en hij werd van begin af aan gekneed tot een egoïst
die altijd moet luisteren naar wat de mensen boven hem zeggen...
zo maak je de geschikte president, die er geen probleem mee heeft toestemming te geven honderduizenden slachtoffers te maken voor $$$ en macht.
moest om één of andere reden, de president wakker worden uit zijn "trance"... en niet meer willen mee werken met zijn baasjes...
dan kan hij nog altijd uit de weg geruimd worden (JFK bvb.)
.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.~*~.
britney spears is waarschijnlijk ook zo'n slachtoffertje die is uitgekozen om slaaf te zijn.
sinds jongsaf aan wordt ze al geprogrammeerd om een rolmodel te worden voor jonge meisjes, en er naiëve sletjes van te maken. (
dumbing down of america)
'k denk nie da het toeval is dat het net zij is die 666 op haar voorhoofd krast.
om iemand te brainwashen worden vaak satanische rituelen gedaan (al dan niet onder invloed van LSD/Paddestoelen) bij het kind op heel jonge leeftijd.
de geest schiet dan in een soort "trauma" modus omdat wat er gebeurd te schokkend is,
en op dat moment is het slachtoffer heel beinvloedbaar voor mindcontrol.
voor meer info over mindcontrol->
http://www.trance-formation.com/aboutcathy.htm
tot in hoeverre, wat ik hier allemaal opnoem waar is... weet ik zelf ook niet hoor

dus ik geloof het zelf ook niet zwart op wit...
ik weet eigelijk
niets zeker... maar waar rook is is vuur?