Archief - Muggen, muggen, muggen, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
128MB zei:
1ne keer was ik muziek aant luisteren en ook hier op't forum aant typen ineens voel ik iets over men arm, ik kijk er naar en daar zat zo'n focking groot beest op :lol:

Ik was eergisteren film op laptop in men bed aan het kijken,volledig in het donker met koptelfoon. PLots zo een gevleugeld gevaart voorbij da scherm vliegen. Laptop vloog bijkanst de lucht in :lol:

En ooit es wakker geworden met ~ 85 muggenbeten op 1 nacht :unsure:

neomitochondria

Legacy Member
heb er weinig last van omdat ik ook zo preventief mogelijk probeer te werken :)

gewoon zo'n muggennet of hoe je het ook noemt voor je raam, dat maakt al veel. Als er dan ene in m'n kamer zit blijf ik zoeken en jagen tot ik hem vind :), dan ben ik gerust en kan ik slapen.

Arifiene

Legacy Member
zo'n hemelbed uit de blokker helpt ook :).
Maja, de meeste zijn hier jongens... ochja, jullie lief zal het super vinden :D... Tenzij ze claustrofisch is zoals mijn lief :unsure:

Virz

Legacy Member
Arifiene zei:
zo'n hemelbed uit de blokker helpt ook :).
Maja, de meeste zijn hier jongens... ochja, jullie lief zal het super vinden :D... Tenzij ze claustrofisch is zoals mijn lief :unsure:

Ik wil er anders wel kome bijliggen:unsure:


Topic: Geen last hier van muggen. Kheb zo e ding gekocht: 'Vapona' noemt het. Das e rood kaske da ge in de stekker steekt en dan steekt ge daar een latje van Vapona op en... de mugge valle gwn vant plafond:doc:

denkimi

Legacy Member
Arifiene zei:
zo'n hemelbed uit de blokker helpt ook :).
Maja, de meeste zijn hier jongens... ochja, jullie lief zal het super vinden :D... Tenzij ze claustrofisch is zoals mijn lief :unsure:
ik wil ook al lang zo'n klamboe, maar ik heb er geen idee van waar ze dat verkopen.

Brecht

Legacy Member
atm zoemt der ene rond men hoofd, ben nu aan het wachten tot em zo aangetrokken is tot de uv's in men pc, da em in men sidefan vliegt en daarna in men cpufan en daarna in men outtake ^^

FLT

Legacy Member
Zo'n bayer apparaatje helpt super. Eigelijk nog relatief weinig last van gehad dit jaar, maar als ik eentje hoor sta ik gewoon op steek het apparaatje in en kan rustig gaan slapen (zelfs met een open venster) dusja is zijn geld meer dan waard :)

DBK

Legacy Member
hier binnen zitten er nauwelijks, op mijn kamer zelfs geen. maar bij mijn lief zitten der wel altijd en die vallen mij wel aan maar steken mij nooit, mijn lief daarentegen vinden ze blijkbaar lekkerder :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan