Racemaniac
Legacy Member
natuurlijk, ze zitten allemaal bij warthieNapalmBenny. zei:Raar khem de indruk dat er dit jaar maar weinig muggen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
natuurlijk, ze zitten allemaal bij warthieNapalmBenny. zei:Raar khem de indruk dat er dit jaar maar weinig muggen zijn.
Quilombo zei:echt? ma als ge da gewoon op u nachtkastje hebt, hebde dan geen beten?
en moet diene opengesneden zijn of daar gewoon liggen te niksen![]()

Stimpy zei:Door ze diep in de ogen te staren?

NapalmBenny. zei:Raar khem de indruk dat er dit jaar maar weinig muggen zijn.




Mr zappa zei:Er zijn tussen juni en eind augustus weinig of geen muggen geweest vanwege het warme weer.
Augustus was dan weer uitzonderlijk vochtig waardoor de eitjes massal zijn beginnen kiemen, en het resultaat merken we nu sinds begin september, veeeel meer muggen dan gewoonlijk.

rabsi zei:jeps, ik heb eens mijn ruit beetje te lang laten opstaan s'avonds en die nacht wel 30 muggebeten gehad (heb ze geteld s'ochtends) was nogal irritant ik kwam er van wakker
waarom word altijd dezelfde mensen gebeten ? als mijn vriendin naast mij ligt is zij nooit gebeten
Lian-Li zei:troost u, ze bbijten enkel de mensen die goed rieken ^^

pure hoax, geluid doet die beestjes juist niks, kheb het zelf mogen ondervindenfraCk zei:iemand die weet hoe dit werkt ? en als het ook effectief iets doet ?
Wss niet maar kon toch proberen
Best wel grappig ook wel =p

, waarom mag zoiets dan verkocht worden/durft iemand zo'n prul maken terwijl ze maar al te goed weten dat het niks doet!