Archief - Muggen, muggen, muggen, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KULeest

Legacy Member
Quilombo zei:
echt? ma als ge da gewoon op u nachtkastje hebt, hebde dan geen beten O_o ?
en moet diene opengesneden zijn of daar gewoon liggen te niksen :p

:rofl: :rofl: :rofl:

gebruik nen muggenbol me zon blacklight in :cool:

Gromme

Legacy Member
Stimpy zei:
Door ze diep in de ogen te staren?


Nee, gekkie, ik zeg gewoon op een serieuze toon....

Mosquito, I'm friends of the spider-clan, so hasta-la-muggoz....gevolgd door een donderslag op de achtergrond (waarvan ik nog altijd niet weet waar die vandaan komt). En dan verstijven ze ineens.

fraCk

Legacy Member
iemand die weet hoe dit werkt ? en als het ook effectief iets doet ?
Wss niet maar kon toch proberen :p
Best wel grappig ook wel =p

Jond3

Legacy Member
je bent niet de enige die er zoveel last van heeft warthie. Een paar weken geleden wask gaan kamperen met wat vrienden in een bos dicht bij een vijver, das nu al de vierde keer da we der gaan en we zijn der ook vorig jaar geweest in dezelfde periode. Nooit hebben we last gehad van muggen, tot nu! elke paar seconden molden we der wel eentje, denk da we zo een duizendtal muggen hebben gedood, nie da t veel hielp, toenk thuiskwam hadk een 70-tal muggenbeten, iedereen van onze groep was zo vaak gestoken, Niet normaal, dat zeg ik u ! :sop:

Shyheim

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Raar khem de indruk dat er dit jaar maar weinig muggen zijn :p.

Idd,
Warthie heeft ze dus allemaal :-)


heb over 't algemeen sowieso al weinig last vna muggenbeten, soms is één of twee, maar ik heb nooit echt de neiging om daaraan te krabben ofzo...
spinnen hebk ook nauwelijks gezien, op uitzondering van twee... in de badkuip... en das élk jaar dat ik er vind in die fucking badkuip... :wtf:

Mr zappa

Legacy Member
Er zijn tussen juni en eind augustus weinig of geen muggen geweest vanwege het warme weer.

Augustus was dan weer uitzonderlijk vochtig waardoor de eitjes massal zijn beginnen kiemen, en het resultaat merken we nu sinds begin september, veeeel meer muggen dan gewoonlijk.

ik heb in mijn huis met 3 verdiepingen 2 vaponas met fleske en tijdschakelaar die zichzelf om de 12 uur aan en uitschakeld, en met die twee apparaten heb ik nauwelijks nog last van muggen.
Enkel die die nog binnenkomen maar die zakken snel na een uurtje :D

En ik ben 1 van die zeldzame gevallen die nog NOOIT gebeten is, maar aangezien ik wel heel goed hoor word ik gek van het gezoem :)

warthie

Legacy Member
Mr zappa zei:
Er zijn tussen juni en eind augustus weinig of geen muggen geweest vanwege het warme weer.

Augustus was dan weer uitzonderlijk vochtig waardoor de eitjes massal zijn beginnen kiemen, en het resultaat merken we nu sinds begin september, veeeel meer muggen dan gewoonlijk.

ah, zo zit dat. Ik hoop dat die plaag rap over is.

Sk8erMatty

Legacy Member
muggen, pff .. om zot van te komen, vooral van da gezoem heel den tijd ..
bij m'n pa zaten er enorm veel, ma echt veel te veel .. (zeker van die paardemuggen, elke avond zaten er zeker een stuk of 3 - 4 op de plafond same me wa mugskes). er was dan maar 1 remedie, den enen na den anderen afknalle mee zo'n speelgoedshotgun lol .. ^^ best grappig
bij m'n pa woon'k dan ook in de vlaamse ardennen (allemaal wei ook rondom ons huis)

bij m'n ma waar ik the city woon zijn er misschien 1 of heel soms 2 muggen 's nachts, die zoemen eff maar dan gaan die lik weer weg .. gebeten word ik maar af en toe ..

Mijn conclusie:
die beeste zitten vooral bij huizen bij weiden, water, het groene .. als je dan ook nog eens je raam open laat staan (en mss zelfs je licht) dan heb je zeker 10 of meer (paarden)muggen

ben toch blij dat ze bijna weg zijn .. :)

MetalG

Legacy Member
rabsi zei:
jeps, ik heb eens mijn ruit beetje te lang laten opstaan s'avonds en die nacht wel 30 muggebeten gehad (heb ze geteld s'ochtends) was nogal irritant ik kwam er van wakker

waarom word altijd dezelfde mensen gebeten ? als mijn vriendin naast mij ligt is zij nooit gebeten

troost u, ze bbijten enkel de mensen die goed rieken ^^

Mr zappa

Legacy Member
Lian-Li zei:
troost u, ze bbijten enkel de mensen die goed rieken ^^


euhhh, kleine correctie , zijn net die mensen die een STERKE GEUR hebben die meest last hebben van muggebeten , en die STERKE GEUR is niet echt noodzakelijk synoniem voor "lekker" :D

Suicide Monkey

Legacy Member
Ik heb zelden last van muggen maar ik heb hier nu wel een kat rondlopen die alles wil pakken wat maar durft bewegen :p

pieta

Legacy Member
da programmake werkt nie ze:D
en wat ook is, dat muggen sneller naar zweetgeur afkomen...

wat een kerel die had gesport en had zich toen gewassen, behalve zn linker arm...
toen plaats met muggen zitten, enkel op zn linker arm getsoken

denkimi

Legacy Member
muggengordijnen voor alle vensters en een vliegenklopper naast u bed helpen perfect.

GhO$T

Legacy Member
fraCk zei:
iemand die weet hoe dit werkt ? en als het ook effectief iets doet ?
Wss niet maar kon toch proberen :p
Best wel grappig ook wel =p
pure hoax, geluid doet die beestjes juist niks, kheb het zelf mogen ondervinden :angry:

Is eigenlijk wel ongelooflijk, toen de eerste muggen begonnen lastig doen deze zomer maakten zowel Kruidvat als Blokker reclame voor anti muggen stekkers die geen geur verspreiden (wil liefst zo geen dingen in mijn slaapkamer, lijkt mij niet echt gezond) maar wel een geluid waar die muggen zogezegd niet tegenkunnen.

De eerste keer als mijn ma er om ging waren die zelfs uitverkocht , uiteindelijk dan toch aan een geraakt om vast te stellen dat die dingen absoluut niks tegen muggen doen :wtf: , waarom mag zoiets dan verkocht worden/durft iemand zo'n prul maken terwijl ze maar al te goed weten dat het niks doet!

^MystiQ

Legacy Member
In juli en augustus nix van last gehad maar nu in september ist wel weer erg aan't worden, kga weer de muren en plafond mogen kuisen alsek da zo zie :)

DGEN

Legacy Member
gisterenavond..de hele tijd last van 1 kutmug..en dan pas de dag erna dat je die terugziet...en neermept met zo een elektrische vliegenmepper :p

128MB

Legacy Member
Hier soms wel 2 muggen ELKE dag :s
'k word het echt beu.
En ook veel van die 'langpootmuggen' of hoe noemt da?

1ne keer was ik muziek aant luisteren en ook hier op't forum aant typen ineens voel ik iets over men arm, ik kijk er naar en daar zat zo'n focking groot beest op :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan