warthie
Legacy Member
Is het een lokaal fenomeen of zijn de muggen dit jaar ongelofelijk goed gelukt? Ik kom juist terug van een avond sporten en heb hier in mijn kamer op een paar minuten tijd 24 muggen om zeep geholpen. Gisteren waren het er ook al enorm veel, daarmee heb ik ze voor de aardigheid vandaag eens geteld. Dit is de 1ste keer dat ik het hier zo meemaak, 't is een echte plaag. Zijn er hier nog op 't forum die hier zo'n last van hebben?
Mijn venster stond een beetje open, maar er brandde geen licht in mijn kamer. Volgende keer dan toch maar een muggenraam insteken... Nog een geluk dat ik zo'n elektrisch vliegenmepperke heb, al stinkt het hier ondertss wel wreed naar iets dat aan het aanrbanden is
Mijn venster stond een beetje open, maar er brandde geen licht in mijn kamer. Volgende keer dan toch maar een muggenraam insteken... Nog een geluk dat ik zo'n elektrisch vliegenmepperke heb, al stinkt het hier ondertss wel wreed naar iets dat aan het aanrbanden is

.


?

. Mja ben blij dat ik er geen last van heb. Vorige vriendin had er mega veel last van en stond 's morgens altijd helemaal vol terwijl ik niet 