Archief - Moederkesdag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Warlock zei:
den truuk is om iets te kopen waar ge zelf ook iets mee zijt
vorige jaren was dat bvb ne goeien dvd box, elektrischen tandenborstel-set, mand met fruit,snoep,koekjes (uiteraard om samen op te eten :p)
voor dit jaar wetek nog nix

idd :D


ik heb al altijd nog eens zelfklaar gemaakte wafels willen eten.
denk da ik mijn ma een wafelijzer ga cadeau doen :D ^^

Defees

Legacy Member
15 augustus is da verdomme -_-

wij emme toch ook maar 1e keer sinterklaas, dus wr moge die da 2 keer :naughty:

EternalSilence

Legacy Member
*DeFees* zei:
15 augustus is da verdomme -_-

te zien waar ge woont he ..

en ook
tis weer zoiets uitgevonden door de winkeliers.

moederkesdag = koop nog maar eens iets

Sk8erMatty

Legacy Member
ja, 'k doe da ook zo dingen kopen waar ge ook van kunt genieten ^^
vorig jaar ne blender gekocht vo milkshakes te maken :D

Spineless

Legacy Member
laatste kans mannen voor de winkels sluiten! :p
als je geen inspiratie hebt kan je altijd naar een boekenwinkel gaan en een mooi kaartje kopen of als je zelfs geen zin hebt om uit je zetel te komen, een e-card versturen! ;)

EternalSilence

Legacy Member
Spineless zei:
laatste kans mannen voor de winkels sluiten! :p
als je geen inspiratie hebt kan je altijd naar een boekenwinkel gaan en een mooi kaartje kopen of als je zelfs geen zin hebt om uit je zetel te komen, een e-card versturen! ;)

van die e-card ... dan moet u moeder wel op den pc kunnen :p

Amoeba

Legacy Member
Moederdag werd in 1908 bedacht door Anna Jarvis uit West Virginia in de Verenigde Staten.
De feestdag heeft zich in zijn huidige vorm vanuit de Verenigde Staten over de rest van de westerse wereld verspreid.

tis dus Anna Jarvis die mij elk jaar voor blok zet
:angry:


kga ma croissants halen denk ik :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ze heeft van mij ne nieuwe frietketel gekregen (oude was kapot)


Oma dus wel he :)

pieta

Legacy Member
Math'ke zei:
Ja lap, weeral geld uitgeven :D

Als student zijn zo een dagen echt hatelijk hoor :p

bij mij dan: 8 mei is ze jarig, 11 mei is mn zus jarig, 13 mei moeder dag

14 mei: pieta blut


koop haar bloemen, ga smorgens gewoon zelf naar de bakker, en iets wat ze graag heeft, miss een handtas, en als gemld geen rol speelt ideaal, schrif zelf een bon ofzo: te goed 1 handtas naar keuze...

want als ge een dure handtas koopt en ze vindt het mar niks, dan zit ge dermee

GaMe®

Legacy Member
Ik heb ne dvd van een concert van Marco Borsato gekocht en dan ook nog de dvd van Brokeback Mountain omda ze al lang aan't zage was da ze die wou zien. :)

W!mpix

Legacy Member
*DeFees* zei:
15 augustus is da verdomme -_-

wij emme toch ook maar 1e keer sinterklaas, dus wr moge die da 2 keer :naughty:


Ik kom uit Antwerpen, ma ik woon in Limburg...

Dus iedereen viert hier de 15de mei moederkesdag, terwijl wij da in augustus doen :D Troublesome...

Crashtestdummy

Legacy Member
hier hebbek ik, mijn 2 broers en zus een paar professionele fotos laten trekken van ons samen en dat dan gegeven vo moederkesdag.

tgene wat die fotos speciaal maakt is dat wij voor den eerste keer alle 4 samengekomen zijn vo de fotoshoot in ongeveer 15 jaar :/
moeder is blij, geslaagden cadeau :)

Lemon

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik heb ne dvd van een concert van Marco Borsato gekocht en dan ook nog de dvd van Brokeback Mountain omda ze al lang aan't zage was da ze die wou zien. :)


Hoe keken de mensen in die winkel toen ge die film kwam afrekenen? :D

Ik heb ons ma 2 engelse boeken gekocht. Ze leest graag boeken en ze is engels aant studeren dusja snelle keuze :)

coap

Legacy Member
ik heb ne cake gebakken , geen werk en ze was blij :D en kvond et nog wel is show om te doen lol

cram

Legacy Member
13 mei den Comercieële (kopen ze kadokes)
15 Augustus den officiële(herdenken ze Onze lieve Vrouw ons moeder)

NeoGeo

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik heb ne dvd van een concert van Marco Borsato gekocht en dan ook nog de dvd van Brokeback Mountain omda ze al lang aan't zage was da ze die wou zien. :)

Slim bekeken om iets te kopen waar je zelf ook wat aan hebt.

Flipkikker

Legacy Member
Wij hebben als middageten ne chocoladefondue gedaan met veeeeel fruit :love:

(en als avondeten het restje gesmolten chocolade en fruit :love: )


:D

Brolpaq

Legacy Member
0mg dermee wss da mijn moeder vandaag bekke vies liep. Grat vergete. :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan