Archief - Moederkesdag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skelly_king

Legacy Member
ja idd, Moederdag komt er weer aan en zoals vele onder jullie ben ik ook aan het zoeken wat ik haar zou geven...

Moest van m'n stiefpa iets zoeken maar mss hebben jullie een paar tips, Links ofzo ?? Prijs speelt nie zoveel rol :p tis de stiefpa diet betaald :)

thanks :)

skelly_king

Legacy Member
Ja , m'n stiefpa is dus met het idee gekomen da we een service in de ochtend moeten laten komen me ontbijt, champagne, ... Weet er iemand nen winkel die da doet ? Ik alleszins nie :p

Gentille

Legacy Member
Ik koop nooit iets voor vader of moederdag, we zijn niet echt cadeaugevers thuis. Ik wens het hen gewoon en daarmee is de kous af :p

Frado2005

Legacy Member
pff wie is er me da gedacht opgekomen om zulke dagen te beginnen. Puur commercie? Nja....

skelly_king

Legacy Member
frado2005 zei:
pff wie is er me da gedacht opgekomen om zulke dagen te beginnen. Puur commercie? Nja....

Bestaat al heeeel lang ze, en meestal krijgen we geld van ons moeder zelf om iets te kopen :)

Flipkikker

Legacy Member
skelly_king zei:
Ja , m'n stiefpa is dus met het idee gekomen da we een service in de ochtend moeten laten komen me ontbijt, champagne, ... Weet er iemand nen winkel die da doet ? Ik alleszins nie :p

ontbijt met champagne? :oink:

en kun je dat zelf niet? :s
I mean, ga naar de bakker (bestel eventueel vooraf pistolets/croissants/...), koop voordien je champagne (voor smiddags/savonds hé :p) en je beleg etc...

Goed dat deze topic hier staat, of ik zou het weer vergeten :$

^MystiQ

Legacy Member
Ja lap, weeral geld uitgeven :D

Als student zijn zo een dagen echt hatelijk hoor :p

Gavin

Legacy Member
U stapt een wijvenwinkel in de trant van de Hema binnen.
U ziet oeverloze rayons gevuld met oeverloze nutteloze spullen in felle kleuren.
U vindt een leuk gadget en koopt dit voor de moeder in kwestie.
U maakt een nieuwe thread aan waarin u meedeelt wat u gekocht heeft, het is tenslotte moederdag.

skelly_king

Legacy Member
Flipkikker zei:
ontbijt met champagne? :oink:

en kun je dat zelf niet? :s
I mean, ga naar de bakker (bestel eventueel vooraf pistolets/croissants/...), koop voordien je champagne (voor smiddags/savonds hé :p) en je beleg etc...

Goed dat deze topic hier staat, of ik zou het weer vergeten :$

Tis de bedoeling dat we het laten doen eigenlijk :p I don't care zolang ik niet moet betalen ze :p Anders is het een romantisch weekendje voor hun twee.. hmmm :D

MetalG

Legacy Member
kgaan hier efkes ook iet zetten, mn mama heeft net in nen depressie gezeten, ze verjaard 24 april..

wat kan ik haar kopen, wensen, doen ?

ik ben daar zo slecht in :(

?therapy?

Legacy Member
Ask her? :)

Ze had wa nieuwe potte nodig dus hebbek maar wa pirex potten gekocht

Babs

Legacy Member
Lian-Li zei:
kgaan hier efkes ook iet zetten, mn mama heeft net in nen depressie gezeten, ze verjaard 24 april..

Doet haar iets relaxerend kado?
Een verwenweekendje of eens naar de sauna, of een goed massageke en schoonheidsbehandeling.

Misschien eens meer die kanten uitzoeken, ik kan mij voorstellen dat het u moeder enorm deugd ga doen om efkes al haar zorgen opzij te zetten.

Plus ge kunt het voor verjaardag En moederkesdag doen, want zon dingen zijn soms wel duur.

Dees bongo-pakketten zijn wel interresant, ge kunt uw pakket kiezen en daarop staan alle locaties waar ge het kunt verwezelijken.

GhO$T

Legacy Member
Dude op 17 april nen topic starten om te vragen wat je moet kopen voor u ma op 14 mei :crazy:.

/edit: blijkbaar 13 mei, de eerste datum in google zal nog van vorig jaar geweest zijn :p

Obi-Jan

Legacy Member
mijn zus zal wel voor zoiets zorgen, zoals meestal wel gebeurd ^^ en ik profiteer daar dan van :unsure:

Dakantochnie

Legacy Member
Da's zo'n typische dag waarop wij eens stevig onze buik gaan volstoppen op kosten van de firma. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan