Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frado2005 zei:pff wie is er me da gedacht opgekomen om zulke dagen te beginnen. Puur commercie? Nja....

skelly_king zei:Ja , m'n stiefpa is dus met het idee gekomen da we een service in de ochtend moeten laten komen me ontbijt, champagne, ... Weet er iemand nen winkel die da doet ? Ik alleszins nie![]()

) en je beleg etc...
Flipkikker zei:ontbijt met champagne?![]()
en kun je dat zelf niet?
I mean, ga naar de bakker (bestel eventueel vooraf pistolets/croissants/...), koop voordien je champagne (voor smiddags/savonds hé) en je beleg etc...
Goed dat deze topic hier staat, of ik zou het weer vergeten![]()
I don't care zolang ik niet moet betalen ze
Anders is het een romantisch weekendje voor hun twee.. hmmm 
Lian-Li zei:kgaan hier efkes ook iet zetten, mn mama heeft net in nen depressie gezeten, ze verjaard 24 april..
skelly_king zei:15 mei?
