Archief - Moederkesdag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Handsome Hermit

Legacy Member
in mei vieren wij moederkesdag van augustus en in augustus die van mei.

DieselPower

Legacy Member
haha thankgod vo deze thread, ons moeder sta hier nogal strak op...

Time

Legacy Member
Kben haar verjaardag vergeten, moederdag is nóg riskanter op dat vlak aangezien het geen vaste dag is.:/

cura

Legacy Member
da hangt af van provincies zeker wanneer da is?
is da in west-vlaanderen ook 13 mei?

kweet allesinds da et verschilt tussen west-vlaanderen en antwerpen :unsure:

EternalSilence

Legacy Member
skelly_king zei:
ja idd, Moederdag komt er weer aan en zoals vele onder jullie ben ik ook aan het zoeken wat ik haar zou geven...

Moest van m'n stiefpa iets zoeken maar mss hebben jullie een paar tips, Links ofzo ?? Prijs speelt nie zoveel rol :p tis de stiefpa diet betaald :)

thanks :)

best dat dees forum nog besta
want ik was da helemaal vergeten natuurlijk.
da's ook zoiets doms uitgevonden voor mensen aan te zetten om dingen te kopen, persoonlijk doe ik daar nie aan mee.
maar denk dees jaar ze toch iets te geven :x


alleen geen flauw idee wa..
hoeveel zou een zonnebank beurt kosten?
eenmalig, want kheb geen kloten meer van geld
studentenleven is zo duur :/

feyeuh

Legacy Member
Doom Dragon zei:
best dat dees forum nog besta
want ik was da helemaal vergeten natuurlijk.
da's ook zoiets doms uitgevonden voor mensen aan te zetten om dingen te kopen, persoonlijk doe ik daar nie aan mee.
maar denk dees jaar ze toch iets te geven :x


alleen geen flauw idee wa..
hoeveel zou een zonnebank beurt kosten?
eenmalig, want kheb geen kloten meer van geld
studentenleven is zo duur :/

ligt eraan wa zonnebank ge neem.. ge gaat gewoon zo'n zonnecenter binne en ge vraagt nen bon van 15 euro en tis klaar.

1 beurt op de minst zwaarste is 6.5euro fzo en das ongv. 10 minuten fzo denkelijk..

Warlock

Legacy Member
den truuk is om iets te kopen waar ge zelf ook iets mee zijt
vorige jaren was dat bvb ne goeien dvd box, elektrischen tandenborstel-set, mand met fruit,snoep,koekjes (uiteraard om samen op te eten :p)
voor dit jaar wetek nog nix

Pippoken

Legacy Member
Tis inderdaad 13 mei (volgens wat ik op internet vind)

Inderdaad nog een chance dat er eenen nen thread van gemaakt heeft, anders was ik het waarschijnlijk ook vergeten !!!!

Dreetn

Legacy Member
Warlock zei:
den truuk is om iets te kopen waar ge zelf ook iets mee zijt
vorige jaren was dat bvb ne goeien dvd box, elektrischen tandenborstel-set, mand met fruit,snoep,koekjes (uiteraard om samen op te eten :p)
voor dit jaar wetek nog nix
² deed mijn vader vroeger ook altijd, hij gaf dan een cd aan mijn moeder die hij zelf liever hoorde dan haar...

En vanaf ik het doorhad doe ik het ook bij mijn vader :evil:

Bij mijn moeder zal dat natuurlijk al moeilijker zijn.

exploder

Legacy Member
skelly_king zei:
Ja , m'n stiefpa is dus met het idee gekomen da we een service in de ochtend moeten laten komen me ontbijt, champagne, ... Weet er iemand nen winkel die da doet ? Ik alleszins nie :p

In bepaalde bakkers kan je da allessinds

skelly_king

Legacy Member
exploder zei:
In bepaalde bakkers kan je da allessinds

'k zal dan maar eens een mailtje sturen naar onze bakker :) Die levert in den ochtend aan huis dus mss kan da ook

Spineless

Legacy Member
moloko zei:
15 augustus is dat.

zijn twee moederkesdagen, ééntje op 15 augustus en ééntje op de tweede zondag van mei(al hangt dat van land tot land af)

ComputerVISTA

Legacy Member
Een kernkop ofzo, of een landmijn in haar tuin... moet nog gaan kiezen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Wa tape om op haren mond te plakke..

Bespaard ons koppijn en zij heeft geen heze stem nadien :/

Pippoken

Legacy Member
ik DENK dat ik het gevonden heb: zo ne vivabox van parfum van bij Ici Paris XL winkel-nest-gedoe. Als dat geen goed idee is :D

nTFs

Legacy Member
Bestel bij een bloemenzaak rode rozen en laat deze leveren aan huis.
Succes gegarandeerd.

VLokkY

Legacy Member
nTFs zei:
Bestel bij een bloemenzaak rode rozen en laat deze leveren aan huis.
Succes gegarandeerd.
Al vindek nen boeket rode rozen net iets meer dak zou geven aan men lief :) ma bon! :p

Godzilla*Akira

Legacy Member
Is dienen in Mei den nationale moederkesdag of dienen van augustus?
Want heb nog niets van reclame gezien en meestal kunde er niet naast kijken. Pfff zien of dak wel geld heb voor moederkesdag...Stomme aan kadobons is dat ze dan altijd zien, hoeveel je gespendeerd hebt. En ik vind dat een nadeel..

Ik zelf zal misscien eens zien voor crash bandicote ofzo dat speelde ze vroeger altijd veel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan