Skoran
Legacy Member
moehaa! zei:Bij gebrek aan roomijs hebbek nekeer ne bananenmilkshake gemaakt van alleen melk en bananen en da was nog beter dan nen normalen ook.
gewoon heel veel bananen met melk mixen en ge hebt uzelf ne goe dikken milkshake![]()
Ik heb bijna nooit ijs in huis en doe het ook zo.
2 bananen, wat melk, beetje suiken en mixen.
DELICIOUS
