Archief - Milkshakes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spliffsnatcher

Legacy Member
Nu begrijp ik van waar die uber domme vragen komen in sos piet. U eindresultaat is te vloeibaar, echt slim moet ge n utoch niet zijn om te weten dat je dan ofwel A) minder vloeitstof moet gebruiken
B) meer vaste stof/opstijver moet gebruiken

Wimolus

Legacy Member
Vind imho ook de milkshakes van de quick en macdonalds nu niet echt op veel trekken. Veel te dik gemaakt...

Margeitje

Legacy Member
allez jong
de aarbeienmilkshake van de macdonalds is goddelijk :p

Dr.White widow

Legacy Member
dan gade toch voor ne mcflurry als ge naar de mcdo gaat :p
of lekker vettig en ge pakt u ne milkshake (vanille) bij uwe hamburger
american style :p

screaM^

Legacy Member
ik doe altijd vanille ijs + wa melk + goe wa honing in den blender en das altij goe bij mij :)

Tha_nOn

Legacy Member
kheb geen idee of het al gezegd zijn maar die van de macdonalds zijn veel dikker dan 'echte' milkshakes

exploder

Legacy Member
GhostRider_007 zei:
Waarschijnlijk een stomme vraag maar kom.

Mijn vriendin wou vandaag eens milkshakes maken en via een recept uit een kookboek heeft ze dat dan ook geprobeerd. Het probleem is dat die milkshakes eigenlijk gewoon chocolademelk waren.. die hadden niet de dikte zoals in de Quick of de McDonalds ofzo.

Is er iets speciaals dat je moet doen om die milkshakes dik te maken? Ze gebruikte wel geen blender.. dat hebben wij nog niet voor de moment. Als het gewoon de blender is ga ik die thuis wel halen. :)

Hoe meer ijs, hoe dikker

Robust²

Legacy Member
Ik maak ook vaak milkshake en doe maar heel soms er wat room bij, gewoon u verhouding ijs/melk goed krijgen :)
En gewoon me een staafmixer totda et allemaal gemixt is, niets moeilijk aan

Frado2005

Legacy Member
Dr.White widow zei:
dan gade toch voor ne mcflurry als ge naar de mcdo gaat :p
of lekker vettig en ge pakt u ne milkshake (vanille) bij uwe hamburger
american style :p

zoals in prison break, ze doppen daar hun frieten in hun vanille milkshake :eek:

Najade

Legacy Member
Peephole zei:
Als ik een milkshake maak is dat gewoon een willekeurige hoeveelheid melk, vanilleijs en chocopoeder in de blender. Geen room of suiker.
Voila, en als je dikkere shake wil, doe je er meer roomijs bij.

Bananenshake:
Twee bananen, drie of vier bollen roomijs, beetje melk.
Om samen op te slurpen ;)

GhO$T

Legacy Member
Aan den afwezige blender zal het alleszinds niet liggen, hier lukt dat ook met de staafmixer. Maar niet te lang mixen hé, als den ijs volledig gesmolten is heb je niks meer om de boel wat dik te maken.

Btw enkel dergelijke lekkere dingen voeren aan u vriendin als ze niet te snel aankomt hé. Fondatchocolat, ijs en room zijn dodelijk voor een schoon lijntje, zeker als ze de smaak te pakken krijgt en er alle dagen een paar begint te maken :evil:

rechtervoet

Legacy Member
en tis beter dat ge gesuikerde room neemt dan gewoon room

Tha_nOn

Legacy Member
GhO$T zei:
Aan den afwezige blender zal het alleszinds niet liggen, hier lukt dat ook met de staafmixer. Maar niet te lang mixen hé, als den ijs volledig gesmolten is heb je niks meer om de boel wat dik te maken.

Btw enkel dergelijke lekkere dingen voeren aan u vriendin als ze niet te snel aankomt hé. Fondatchocolat, ijs en room zijn dodelijk voor een schoon lijntje, zeker als ze de smaak te pakken krijgt en er alle dagen een paar begint te maken :evil:
ohja want stel nu dat ze 2 kilo aankomt

dan is ze gelijk dik
en wie wilt er nu een dik lief

dus geen lekkere dingen aan uw lief geven!

Parnakra

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ohja want stel nu dat ze 2 kilo aankomt

dan is ze gelijk dik
en wie wilt er nu een dik lief

dus geen lekkere dingen aan uw lief geven!
Ik zal het onthouden!

Dank voor de goede raad!

hybrid

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ohja want stel nu dat ze 2 kilo aankomt

dan is ze gelijk dik
en wie wilt er nu een dik lief

dus geen lekkere dingen aan uw lief geven!

inderdaad,

JackM

Legacy Member
Der zijn genoeg andere lekkere dingen om aan uw lief ete geven é :D

Ik maak mijn milkshakes door veel te proeven, en dan wa van het een en het ander bijvoegen tot het goed is. Resultaat is dan wel dak meestal een paar liter milkshake heb gemaakt :unsure:

Mr.Anderson

Legacy Member
Najade zei:
Voila, en als je dikkere shake wil, doe je er meer roomijs bij.

Bananenshake:
Twee bananen, drie of vier bollen roomijs, beetje melk.
Om samen op te slurpen ;)

Die bananenshake bennik nu aan het drinken zoals jij hem beschrijft :) ik maak ze ook altijd zo... :bow:

moehaa!

Legacy Member
Bij gebrek aan roomijs hebbek nekeer ne bananenmilkshake gemaakt van alleen melk en bananen en da was nog beter dan nen normalen ook.
gewoon heel veel bananen met melk mixen en ge hebt uzelf ne goe dikken milkshake :p

matthias

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Die bananenshake bennik nu aan het drinken zoals jij hem beschrijft :) ik maak ze ook altijd zo... :bow:

ge moeter ook is een zakske of 2 vanillesuiker indoen
zeer lekker !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan