GhostRider_007
Legacy Member
Waarschijnlijk een stomme vraag maar kom.
Mijn vriendin wou vandaag eens milkshakes maken en via een recept uit een kookboek heeft ze dat dan ook geprobeerd. Het probleem is dat die milkshakes eigenlijk gewoon chocolademelk waren.. die hadden niet de dikte zoals in de Quick of de McDonalds ofzo.
Is er iets speciaals dat je moet doen om die milkshakes dik te maken? Ze gebruikte wel geen blender.. dat hebben wij nog niet voor de moment. Als het gewoon de blender is ga ik die thuis wel halen.
Mijn vriendin wou vandaag eens milkshakes maken en via een recept uit een kookboek heeft ze dat dan ook geprobeerd. Het probleem is dat die milkshakes eigenlijk gewoon chocolademelk waren.. die hadden niet de dikte zoals in de Quick of de McDonalds ofzo.
Is er iets speciaals dat je moet doen om die milkshakes dik te maken? Ze gebruikte wel geen blender.. dat hebben wij nog niet voor de moment. Als het gewoon de blender is ga ik die thuis wel halen.



