Emo jumper skater, het is allemaal net hetzelfde. Zielig, bwa nee van mij mag iedereen doen wat hij wilt.
Maar als je echt wil opdelen, dan heb ik wel een andere opdeling "alfa types" en volgers. Neenee geen bodybuilders met kale koppen. Maar mensen die uit hunzelfe altijd wat verder gaan kijken dan de rest. Misschien zijn verkenners een betere benaming.
Misschien leeft dat bij mij omdat ik dat opgelegt heb gekregen van thuis. Ik heb van men 0 tot men 6 in parijs gewoond, dan een paar jaar in milaan, dan in boston en sinds men 13 in Leuven. Tja men ouders zijn hippies en geven als is graag aan een andere unief les

.
Mare to the point, mede daardoor heb ik denk ik nooit de behoefte gehad om mee te doen aan lokale dorpscultuur. En om eerlijk te zijn buiten Brussel en wat globetrotters hier in leuven en antwerpen is iedereen overal hetzelfde. Mensen klitten aan elkaar en in belgie doet men dat enorm. Belgen zijn echt heel fijne mensen eens je ze beter kent maar soms echt wel een beetje te timide en veel te weinig lef. Pas op in de states heb je die subculturen soms nog erger maar dan spreek je over de meer centralere states en de meer dorpelijk ingerichte suburbs. In een stad zoals NY loopt het echt vol met mensen die voortrekkers zijn in hun eigen vakgebied, mensen die bijna nooit ter plaatse blijven trappelen. Brussel heeft dat ook.
Conclusie: diegenen die altijd op elkaar liggen vitten zijn in mijn ogen dikwijls oh zo gelijk. En of je u vestje nu wat losser zit of ge kunt u benen in alle hoeken zwaaien. Het is allemaal mainstrem.
Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo zijn. Een grote groep mainstrem en een kleinere greoep die zich er niets veel van aantrekt.
Maar je kan nu wel stellen dat er bepaalde muziekgenres over heel de wereld goed worden gevonden en dat de eenvoudigere genres eerder lokaler in de dorpen voorkomen.
Bein ik nu mainstream of niet, geen idee. Ik weet alleen dat mainstream soms niet slecht is, aangezien mijn pa en ma workaholics zijn