GeTa
Legacy Member
In de wereld vind je heel wat stijlen.
Welke stijl je ook hebt of welke "hype" je ook volgt, er is altyd een stijl die afgeschilderd wordt als "mainstream".
Dit wil zeggen dat een grote stroom van mensen deze stijl interessant vinden.
Nu, het probleem dat ik hier mee heb is een reactie van één van men vrienden. Die zegt dat mainstream voor meelopers is en dat vanaf iets mainstream wordt hij meteen afhaakt van die stijl.
Persoonlijk vind ik dit zeer dom.
Je moet je eigen stijl volgen, OOKAL IS HET MAINSTREAM.
Voorbeeld: Jump
Jaja, zeg het maar. Jumpen is voor domme mensen en meelopers.
Maar wacht! Wat als er nu eens mensen zijn die echt de muziek appreciëren?
Niet omdat het zo gehyped wordt maar omdat het ze gewoon ligt?
Is jump dan nog steeds voor meelopers?
Zijn de reclame's op tmf een reden om als "echte" jumper af te haken?
Stel je voor dat jouw stijl de volgende is? Wat zou jij doen?
Welke stijl volg jij en als je geen specifieke stijl volgt, probeer dan te beschrijven welke kleren je draagt/muziek je naar luistert.
Dit is geen thread voor mensen zonder argumenten. Je mag pro of contra zijn als dit maar gestaaft wordt door logische en zinvolle argumenten.
Ik hoop dat deze thread toch een beetje serieus wordt genomen.
Nog wat randinformatie misschien: Ik ben niet zo een kerel die buiten op het voetpad staat te jumpen, maar ik ga wel naar Complex of grote evenementen als ik de kans krijg. Ik luister ook naar andere stijlen van muziek en draag merendeels billabong. Dus geen die-hard jumper xD.
Welke stijl je ook hebt of welke "hype" je ook volgt, er is altyd een stijl die afgeschilderd wordt als "mainstream".
Dit wil zeggen dat een grote stroom van mensen deze stijl interessant vinden.
Nu, het probleem dat ik hier mee heb is een reactie van één van men vrienden. Die zegt dat mainstream voor meelopers is en dat vanaf iets mainstream wordt hij meteen afhaakt van die stijl.
Persoonlijk vind ik dit zeer dom.
Je moet je eigen stijl volgen, OOKAL IS HET MAINSTREAM.
Voorbeeld: Jump
Jaja, zeg het maar. Jumpen is voor domme mensen en meelopers.
Maar wacht! Wat als er nu eens mensen zijn die echt de muziek appreciëren?
Niet omdat het zo gehyped wordt maar omdat het ze gewoon ligt?
Is jump dan nog steeds voor meelopers?
Zijn de reclame's op tmf een reden om als "echte" jumper af te haken?
Stel je voor dat jouw stijl de volgende is? Wat zou jij doen?
Welke stijl volg jij en als je geen specifieke stijl volgt, probeer dan te beschrijven welke kleren je draagt/muziek je naar luistert.
Dit is geen thread voor mensen zonder argumenten. Je mag pro of contra zijn als dit maar gestaaft wordt door logische en zinvolle argumenten.
Ik hoop dat deze thread toch een beetje serieus wordt genomen.
Nog wat randinformatie misschien: Ik ben niet zo een kerel die buiten op het voetpad staat te jumpen, maar ik ga wel naar Complex of grote evenementen als ik de kans krijg. Ik luister ook naar andere stijlen van muziek en draag merendeels billabong. Dus geen die-hard jumper xD.




