Real zei:
Want electro is momenteel helemaal niet mainstream.
Valt te zien hoe je het bekijkt. Het is nog steeds niet het meest populaire genre hoor. Maar 't is inderdaad wel e pak populairder als 2j geleden, dat is een feit. Imho ook doordat zeer veel rock-liefhebbers erop zijn gesprongen

. Wat natuurlijk voor een verandering in het genre heeft gezorgd. Persoonlijk vind ik dat een band als digitalism zich belachelijk gedraagt, ze maken duidelijk electro-rock op cd (een review beschreef ze eens als daft-punk met drums

), maar on-stage gaan ze zich eventjes als dj gedragen. Moet een keuze maken he, dan vind ik goose realistischer, zij blijven tenminste trouw aan hun eigen muziek.
En ivm jump: imho doen ze wat ze willen. Maar ze moeten eens ophouden met dat attn whore gedoe zoals "jumping is not a crime" (djeez, wees anders eens origineel

). Of dat "jumpen" op speelplaatsen. Ik zie diehard rockers/metalfreaks ook niet gaan moshen of zo onder elkaar op de speelplaats van hun school

of breakdancers eventjes in the middle of nowhere wat cool gaan doen en een filmpje opnemen. En toch zijn er genoeg mensen die moshen ook belachelijk vinden, ergeren doen ze er zich meestal niet aan, behalve als enkele irritante kloten dit op de belachelijkste momenten op fuiven doen - zie analogie met dat jumpen op elke plaats.
Ik denk dat het vooral dat is dat de meeste mensen (inclusief mij) een walging doet krijgen van jump. Dat je de muziek barslecht vindt tot daar aan toe, maar heel het kinderachtig gedrag errond moet je dan ook maar slikken en dat is er te veel aan.