Spliffsnatcher
Legacy Member
1) 46 euro per uur is niet veel. ik heb in mijn studententijd pc's en netwerken hersteld op zelfstandige basis en ik vroeg 45 per uur. En ik was amper 20 jaar
2)Zoals gewoonlijk is het hier weeral is ferm overdreven.
Studies rechten = 90 procent kans op een pre van nog geen 1500euro netto de maand. In belgie zijn amper 3 goeie advocaten.
Specialisten verdienen veel geld maar 400.000euro per maand, wel ff serieus blijven he. Toevallig kennen ze bij men ouders thuis meneer Vermassen en die zegt net hetzelfde over lonen hoor je alleen maar indianenverhalen.
Rijk wordt je niet door te studeren, studeren doe je uit interesse.
ECHT rijk wordt je door te inoveren, door met geld bezig te zijn of door de achterpoortjes te kennen. Ik ken zelf een deurwaarder die het HEEL goed heeft, maar hij heeft wel 6 maand bak gedaan wegens fraude. En die man heeft daar een feeling voor. zijn diploma heeft hij snel met examencommissie gedaan om tegelijk toch maar zoveel mogelijk te kunnen werken.
Een advocaat wordt rijk als hij een meerwaarde biedt tov anderen advocaten of als hij zichzelf kan verrijken, bv met boek te schrijven. Maw commercialisering van een produkt.
En voor de dromers hier: geloof toch alsjeblief niet in al dat uiterlijk vertoon. als ik wil rijd ik morgen ook in een porsche cayenne. Wat is het resultaat? Dat ik iemand anders rijk aan het maken ben en dat ik voor alles en nog wat geld moet laten. Ik rijd met een doodgewone A4 tdi van het werk. Maar ik heb een loon waar menig snobadvocaatje jaloers op is. Maar ik ben wel niet dom, dat is uiteindelijk nog altijd maar een loon en geen winst van een bedrijf.
Via men vader en moeder ken ik genoeg rijk volk, en als er mij 1 ding opvalt is dat je twee soorten mensen hebt. Het type chichimadam en meneer die maar net rondkomen met hun leningen en voor de nieuwste plasma weeral is een aparte lening hebben lopen. En wees gerust zo lopen er veel rond.
En het echte rijke volk, en hier klopt het gezegde, dat merk je er niet aan. Qua karakter dan. want dat ze soms in een domein wonen van 10 hectare valt nu wel op. Maar dat zijn mensen die weten hoe met hun geld om te gaan. Die zullen niet snel een X5 kopen maar eerder een toyota landcruiser.
Waarom? prijs kwaliteit, retern van het investering enz....
2)Zoals gewoonlijk is het hier weeral is ferm overdreven.
Studies rechten = 90 procent kans op een pre van nog geen 1500euro netto de maand. In belgie zijn amper 3 goeie advocaten.
Specialisten verdienen veel geld maar 400.000euro per maand, wel ff serieus blijven he. Toevallig kennen ze bij men ouders thuis meneer Vermassen en die zegt net hetzelfde over lonen hoor je alleen maar indianenverhalen.
Rijk wordt je niet door te studeren, studeren doe je uit interesse.
ECHT rijk wordt je door te inoveren, door met geld bezig te zijn of door de achterpoortjes te kennen. Ik ken zelf een deurwaarder die het HEEL goed heeft, maar hij heeft wel 6 maand bak gedaan wegens fraude. En die man heeft daar een feeling voor. zijn diploma heeft hij snel met examencommissie gedaan om tegelijk toch maar zoveel mogelijk te kunnen werken.
Een advocaat wordt rijk als hij een meerwaarde biedt tov anderen advocaten of als hij zichzelf kan verrijken, bv met boek te schrijven. Maw commercialisering van een produkt.
En voor de dromers hier: geloof toch alsjeblief niet in al dat uiterlijk vertoon. als ik wil rijd ik morgen ook in een porsche cayenne. Wat is het resultaat? Dat ik iemand anders rijk aan het maken ben en dat ik voor alles en nog wat geld moet laten. Ik rijd met een doodgewone A4 tdi van het werk. Maar ik heb een loon waar menig snobadvocaatje jaloers op is. Maar ik ben wel niet dom, dat is uiteindelijk nog altijd maar een loon en geen winst van een bedrijf.
Via men vader en moeder ken ik genoeg rijk volk, en als er mij 1 ding opvalt is dat je twee soorten mensen hebt. Het type chichimadam en meneer die maar net rondkomen met hun leningen en voor de nieuwste plasma weeral is een aparte lening hebben lopen. En wees gerust zo lopen er veel rond.
En het echte rijke volk, en hier klopt het gezegde, dat merk je er niet aan. Qua karakter dan. want dat ze soms in een domein wonen van 10 hectare valt nu wel op. Maar dat zijn mensen die weten hoe met hun geld om te gaan. Die zullen niet snel een X5 kopen maar eerder een toyota landcruiser.
Waarom? prijs kwaliteit, retern van het investering enz....


)
