Oblivion
Legacy Member
chosen1 zei:meeste mensen die met een porsche cayenne enz rijden hebben hun eigen bedrijf! en dan schrijve ze die wagen in als bedrijfswagen en kunne ze dieje afschrijven op 4 jaar ofzo en dan een nieuwe kopen!
(allemaal vrij illegaal maar ge zou maar is moete weten hoeveel het zo doen)
vrij illegaal? daar is juist niks illegaal aan, zo legaal als wat, dat is dan ook een van de voordelen van een vennootschap



