Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genious zei:Kermit, welke betrouwbare bronnen?
eXtreme zei:maar bedoel jij dan met goed betaald wat ik met goed betaald vind? M.a.w. zou die persoon dan een Cayenne kunnen betalen - €51.000 basis...?
Dat is juist wat hem deels zo duur maakt.Kermit zei:maar een cayenne is wel niet zo geschikt als bedrijfswagen, want die heeft alleen benzine, en een normaal denkend mens neemt bij zo'n zuipschuit een diesel, en kiest dan voor een xc90, een x5, een touareg, of een van de andere lelijke gevallen
eXtreme zei:maar bedoel jij dan met goed betaald wat ik met goed betaald vind? M.a.w. zou die persoon dan een Cayenne kunnen betalen - €51.000 basis...?
Dat is een zeer mooi loon.eXtreme zei:Maar nu vroeg ik mij af of dit nu veel is; €45/u...
Kermit zei:100.000 euro voor een specialist voor een maand schijnt vrij normaal te zijn, heb ik vernomen uit goede bron
dakantochnie zei:Je mag dat zo niet zien. Al die auto's worden geleased en een A6 leasen is een pák goedkoper dan een SUV leasen. Iemand die al een Cayenne als bedrijfswagen krijgt is minstens CEO.

eXtreme zei:maar bedoel jij dan met goed betaald wat ik met goed betaald vind? M.a.w. zou die persoon dan een Cayenne kunnen betalen - €51.000 basis...?
dakantochnie zei:Maar begrijp nu toch eens dat zo'n mensen hun auto altijd leasen, en dat je daarvoor niet moet kijken naar het basisbedrag maar wel naar de prijs per maand. En die, die ligt bij een Cayenne enorm hoog.
Ahja da's juist ook, de president heeft een 760LI, onnozelaar dat ik ben.MilM zei:'minstens' CEO ?![]()

Omdat ook veel privé personen met geld leasen.MilM zei:Maar nee.
Gij begrijpt da nie é![]()
Leasen is handig voor bedrijven voor al die miserie die bij auto's komen te kijken.
Een persoon kan zijn auto gewoon afschrijven.
Ik begrijp niet waarom je altijd met 'leasen' afkomt.

Nee, da bedoelde ik niedakantochnie zei:Ahja da's juist ook, de president heeft een 760LI, onnozelaar dat ik ben.![]()
Omdat ook veel privé personen met geld leasen.![]()
't Zal van bedrijf tot bedrijf afhangen denk ik. Ik ken veel mensen die een hoge functie (CEO of president) zijn binnen hun bedrijf en die leasen hun wagen net zoals hun werknemers.MilM zei:Maar de meeste vette bakken dat ik ken, zijn juist niet geleased.
Daarom dat ik niet begrijp waarom je altijd leasing erbij haalt.
Personen met hoge functies zullen ook rapper werken met een constructie waarbij ze het loon krijgen doorgestort en zelf de extralegale voordelen bepalen.
Dus niet dat ze bv een maandelijks budget krijgen van 600 euro voor een mooie leasingwagen.
Kermit zei:er zijn blijkbaar (en dat is ook normaal) veel mensen die mij niet geloven, omwille van de belachelijk hoge bedragen, maar mijn bron is iemand die op de administratie van een ziekenhuis heeft gewerkt (en nog steeds eigenlijk) en inzage heeft in deze cijfers
de officiële cijfers zijn uiteraard een stuk lager, maar dat komt door de interpretatie van wat nu precies 'loon' is
het is namelijk zo dat een arts op een onderzoek ook wel een percentje heeft (vandaar ook de trend om aan de lopende band al dan niet nutteloze onderzoeken voor te schrijven)
en bij iemand die om de 5 à 10 minuten een patiënt over de vloer krijgt die zonet 3 onderzoeken heeft ondergaan, kan dat dus al snel aandikken....
overigens: je denkt toch niet dat een ziekenhuis een bedrijf is dat mensen probeert te helpen? een ziekenhuis is een bedrijf, dat concurreert met de ziekenhuizen in de omgeving, en elk ziekenhuis probeert zijn artsen zoveel mogelijk te laten opbrengen (hiervoor moeten de artsen aan quota voldoen), hoe brengen artsen op? wel schrijf zoveel mogelijk onderzoeken voor, waar het ziekenhuis veel centjes voor trekt bij de ziekenkas, de enorme gulzigheid naar geld van een ziekenhuis is overigens tegenwoordig ook te merken aan de tarieven die je daar tegenwoordig moet betalen om op de parking te staan om iemand een bezoekje te brengen
wat doen die ziekenhuizen met dat geld? wel, onder andere investeren in nieuwe medische aparatuur om hun concurrenten de loef af te steken
een ziekenhuis is al lang geen instelling meer, maar echt wel een bedrijf
het is niet voor niets dat de facturen voor de overheid de pan uitswingen
het klopt overigens wel dat artsen een hele weg afleggen om te komen tot wie ze zijn, een studie van minstens 10 jaar, en dan niet te vergeten een kei-keiharde stage van meer dan 12 uur per dag, tegen een normaal onnozel loontje
maar eens ze daar doorzijn vloeit t binnen....

Ja je hebt in beide gevallen een hoge positie nodig, laat dat duidelijk zijn.MilM zei:Dus qua permiteren maakt dat weinig verschil uit.

Ik behoor tot een select groepje crewies dat nieuwe functies mag testen.MilM zei:wa is die beta trouwens naast uw naam ?

eXtreme zei:maar bedoel jij dan met goed betaald wat ik met goed betaald vind? M.a.w. zou die persoon dan een Cayenne kunnen betalen - €51.000 basis...?

Eerder 14 maanden want die 7000EUR is geen netto.q-ball_NBK zei:Ik denk wel dat ge met 7000 euro in de maand een porsche cayenne kunt permiteren. 't is maar 7 maandjes werken als ge die 7 maand niet leeft![]()
En dan de eerste koude douche: de maandelijkse kosten (met benzine op kop)!LSDsmurf zei:Eerder 14 maanden want die 7000EUR is geen netto.
