Archief - Leffe + Carlsberg = ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianMini

Legacy Member
thaens zei:
Godver.. Dan verschillen de smaakpapillen van ons wel héél hard, ik vind Primus namelijk het gortigste bier dat ik ooit gedronken heb!
Cristal Alken darentegen :niceone:

Juk, geef mij dan nog maar liever primus dan Cristal Alken. Die Cristal schenken ze hier veel te veel in de buurt.

Gavin

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Ingredienten van bier zorgen er idd voor dat je soms een wietgeur kan gewaar worden. hop is namelijk sterk verwant aan hennep.
Trouwens in sommige bieren wordt ook hennep gebruikt, alsook bananenschillen, sinaasappel, kruidnagel en noem maar op....
Maar effectief THC zal je er niet snel in terug vinden.
aha, wist ik niet
maar dan snap ik niet dat ik dat pas gewaar wordt na die combinatie


iemand het al getest btw? :)

Spliffsnatcher

Legacy Member
Geen idee of het met de combinatie te maken heeft. Het zal wel eerder te maken hebben met dingen die zich in u hoofd afspelen.

die hoeveelheid is zo klein dat je dat normaal niet ruikt. Maar kan altijd zijn dat je na een leffe alerter wordt ???

Bart Religion

Legacy Member
wardkennes zei:
Waarom komt als ik soms 4 pinte drink dat ik mijzelf al zat voel, en als ik soms 10 pinten drink dat ik niets voel ? Iemand hier nen uitleg voor? En ik eet net dezelfde maaltijd ervoor hé (getest) en toch heb ik dat voor. :)

dat zit ook een groot deel tussen uw uren en nog heel wat andere factoren, zoals vermoeidheid enzo

grey-turtle

Legacy Member
w00tw00t zei:
heb af en toe da bier zuur smaakt
ma zal wss aan men gekke zintuigorganen liggen.

alcohol (ethanol) kan oxideren tot aldehyden en dat kan verder oxideren tot carbonzuren (azijnzuur), waardoor bier dus een zure smaak kan hebben.

Ether

Legacy Member
Wa ik mij gisteren op pukkelpop afvroeg :p

Alcohol werkt vochtafdrijvend he (vandaar de kater enzo)
Maar is da ook daardoor da je zo geweldig veel moet gaan pissen (je weet wel, de bekende bierpistjes, om de 2 pintjes gaan plassen enzo :p) ?

Tremium

Legacy Member
Ether zei:
Wa ik mij gisteren op pukkelpop afvroeg :p

Alcohol werkt vochtafdrijvend he (vandaar de kater enzo)
Maar is da ook daardoor da je zo geweldig veel moet gaan pissen (je weet wel, de bekende bierpistjes, om de 2 pintjes gaan plassen enzo :p) ?
Ik zou zeggen van wel...want waar is da vocht anders naartoe? :unsure:

Of wat moet ik dan verstaan onder "vochtafdrijvend" ?

FLT

Legacy Member
Tremium zei:
Ik zou zeggen van wel...want waar is da vocht anders naartoe? :unsure:

Of wat moet ik dan verstaan onder "vochtafdrijvend" ?

Dat u lichaam minder water opneemt en sneller naar buiten stuwt via de slang? :p

Jond3

Legacy Member
Ether zei:
Wa ik mij gisteren op pukkelpop afvroeg :p

Alcohol werkt vochtafdrijvend he (vandaar de kater enzo)
Maar is da ook daardoor da je zo geweldig veel moet gaan pissen (je weet wel, de bekende bierpistjes, om de 2 pintjes gaan plassen enzo :p) ?

door alcohol gaat er idd meer vocht u lichaam verlaten, via de urine onder andere. denk ook dat als je zoveel water als bier zou drinken op een avond, op even korte tijd, je ook al veel naar de wc zou moeten hollen + dan nog t vochtafdrijvend effect ....

CyXo

Legacy Member
drink een slok cola en neem dan een leur van uw saf = ook wietsmaak
eet een colafleske(snoepje) en neem dan een leur van uw saf = idem

Cola uitleg: Limonade met plantenextracten :p

_DKsissor_

Legacy Member
Geef mij maar ne lekkere westmalle :d Beste bier ^^ wat ik ooit gedronken heb en na een 3tal tripels beginnen ze goe te werken d:

deleenheir

Legacy Member
Volgens mij heeft da gewoon te maken met de combinatie van smaken en geuren uit uwe leffe met de carlsberg. Probeer maar eens op een stuk wortel te knabbelen met wa melk in uwe mond (smaakt verdacht veel naar kokosnoot)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan