Archief - Leffe + Carlsberg = ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Hallo!

ik, GAVIN, genoot gisteren van een cafeetje.
Buiten drie andere kadees waren we nog de enige in de zaak.
Ik bestelde een Carlsberg naar goede gewoonte..en naar die goede gewoonte smaakte hij ook geweldig goed.

verandering van spijs doet eten, dus ik bestelde me een blonde Leffe..deze smaakte mij eveneens.
nu komt het eigenaardige, om af te sluiten greep ik nog naar een Carlsberg.
deze had een vreemde geur, meerbepaald de exacte geur van wiet.
ik keek verdacht rond mij, zag niemand roken..ik nam een slok en het had ook exact dezelfde smaak.

dit is nu de tweede keer dat dit voorvalt (ok ok, deze keer was een test)
nu ben ik toch zeer nieuwsgierig naar een goede uitleg hiervoor..
het is nu niet de eerste de beste geur/smaak die te imiteren valt..denk ik

sarnath

Legacy Member
lol, zou toch straf zijn als dat zo zou zijn, zal wrs straffere gisting hebben gehad of zo, denk niet dat iemand zijne wiet in de brouwerij daarin gaat mengen :d

tenzij een jobstudent of zo zijne zak in een stookcabine heeft laten vallen :d

anti-hero

Legacy Member
Gavin zei:
Hallo!

ik, GAVIN, genoot gisteren van een cafeetje.
Buiten drie andere kadees waren we nog de enige in de zaak.
Ik bestelde een Carlsberg naar goede gewoonte..en naar die goede gewoonte smaakte hij ook geweldig goed.

verandering van spijs doet eten, dus ik bestelde me een blonde Leffe..deze smaakte mij eveneens.
nu komt het eigenaardige, om af te sluiten greep ik nog naar een Carlsberg.
deze had een vreemde geur, meerbepaald de exacte geur van wiet.
ik keek verdacht rond mij, zag niemand roken..ik nam een slok en het had ook exact dezelfde smaak.

dit is nu de tweede keer dat dit voorvalt (ok ok, deze keer was een test)
nu ben ik toch zeer nieuwsgierig naar een goede uitleg hiervoor..
het is nu niet de eerste de beste geur/smaak die te imiteren valt..denk ik

ik heb dat eens voorgehad in een stella-flesje gekocht in praag,
er kwam een vreselijke wiet geur uit dat flesje, bevestigt door de mensen die bij me waren ( dus er is niks mis met mijn reukorgaan;))

ik zou ook wel willen weten hoe dit komt

easyRider_

Legacy Member
Eveneens een paar keer meegemaakt, ook heel zelden met gewone sigaretten die een verdachte wiet geur hebben, maar niet de smaak.

Bij bier heeft het misschien iets met het gerst te maken? Of iemand die net zijn lading wiet in de mengbak gesmeten heeft op risico van betrapt te worden? :D

-DickHead-

Legacy Member
hmmm :wtf:

Ik zal het eens proberen en het hier dan kom ik hier verslag uitbrengen.

Rage

Legacy Member
idem, zelfs als ik door de tuin loop, hmm ik ruik wiet

vandaag nog, kging de aldi binnen voor get prul te kopen, ik dacht dat iemand daar een joint had opgestoken...

kan ook iets mee te maken hebben dat ik vandaag alle inkopen ben gaan doen voor pukkelpop :)

-etienne-

Legacy Member
jullie zijn gewoon allemaal paranoia uit angst om ooit betrapt te worden :D

Dees

Legacy Member
Leffe kan idd werken op de smaakpapillen. Zo moet ge bijvoorbeeld nooit Primus drinken na een Leffe, want het smaakt gewoon afschuwelijk.

Bontus

Legacy Member
primus is wel gelijkwaardig aan leffe qua grondstoffen, volgens mij zit het probleem in het lagere alcoholgehalte, en dat uw tong daar raar op reageert.

kaminikaze

Legacy Member
mja heb ik toch wel vrij vaak hoor , die geur in het flesje. De smaak wel minder.
mij hoor je niet klagen :)

w00tw00t

Legacy Member
heb af en toe da bier zuur smaakt
ma zal wss aan men gekke zintuigorganen liggen.

dendaak

Legacy Member
Waarom komt als ik soms 4 pinte drink dat ik mijzelf al zat voel, en als ik soms 10 pinten drink dat ik niets voel ? Iemand hier nen uitleg voor? En ik eet net dezelfde maaltijd ervoor hé (getest) en toch heb ik dat voor. :)

cuda

Legacy Member
minder geslapen?
allee da heb ik nu voor, ik kan meestal redelijk goed tegen drank en sinds ik werk( de vroege en de late shift ) kan ik er dus nimmer tegen
7 pinten en al strontzat :s
:D dat ga iet geven op pukkelpop

Bontus

Legacy Member
wardkennes zei:
Waarom komt als ik soms 4 pinte drink dat ik mijzelf al zat voel, en als ik soms 10 pinten drink dat ik niets voel ? Iemand hier nen uitleg voor? En ik eet net dezelfde maaltijd ervoor hé (getest) en toch heb ik dat voor. :)
10 pinten en niets voelen, straffen zijde gij

KIA_Killer

Legacy Member
reteiP zei:
10 pinten en niets voelen, straffen zijde gij

Ik kan er makkelijk 15 binnenkappen en niets voelen, big deal :s

den ene kan er gewoon goe tege en den andere mens nie... wa is daar mis mee?

Mr. SLASH

Legacy Member
reteiP zei:
10 pinten en niets voelen, straffen zijde gij

heb da ook al gehad , op de moment voelde u amper in de wind , en volgende morgen kruipte uit uw bed met nen enorme kater , vrij strange

Reizak

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Ik kan er makkelijk 15 binnenkappen en niets voelen, big deal :s

den ene kan er gewoon goe tege en den andere mens nie... wa is daar mis mee?

Hij had het over het feit dat hij den enen dag er beter tegen kan dan de andere met dezelfde voeding. Dat heeft voornamelijk te maken met vermoeidheid...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan