Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darkness zei:zoals hier al staat, socio-economische toestand zal de hoofdfactor zijn... en ge moet 4 miljoen hier niet vergelijken met 4 miljoen daar.
Nalar zei:Ik ga akkoord dat racisme geen goeie zaak is, maar ik vind het toch ongeloofwaardig dat 4.000 000 mensen dom waren...
wa? bron?hatetn zei:trouwens ge weet toch da andersgekleurde een racistische term is
=[KO]=;9256719 zei:Tegenwoordig is alles racisme. Als ik zeg dat ik een trotse vlaming ben, linken ze mij al aan racisme :/
Bushi zei:Ik heb enkele jaren geleden zo eens een documentaire gezien van de KKK clan.
Na enkele minuten kon je al duidelijk zien wat voor 'marginalen' daar in zaten. Ze stonden daar te betogen en hun zogenaamde theorieën daarbij vielen echt wel voor 100% in de categorie achterlijk en waren misschien voor sommigen geloofwaardig toen men nog dacht dat de aarde plat was.
In mijn ogen is dat nu een 'vereniging' van gefrustreerden mensen die niets bereikt hebben in de maatschappij en hun enige levensdoel is zich samen met anderen afzetten tegen iets ...
Dat is nog de enige manier voor hun om zich belangrijk te voelen en in de (media)belangstelling te komen.
) Maar ik weet de naam van die documentaire niet meer en vind het niet meer terug.
RaGeR zei:Voor zo'n dingen zoekt ge beter op Liveleak imo. Staat veel meer op enzo.
http://www.liveleak.com/browse?q=KKK&s=Search+All
http://www.youtube.com/watch?v=V3oM_cjHfkY
![]()
. Als het niet fake zou zijn dan...
LOLRaGeR zei:
Jaren geleden dat ik dat filmpje gezien heb.gentille zei:De leden van de KKK die er s'nachts op uit trokken om zwarten te gaan in elkaar slaan of op te hangen vind ik toch niet bijster slim hoor.
hatetn zei:lol?
stel nu da die ouders de grootste racisten zijn en het hun kind de hele dagen inpompen maar ze kunnen hun ouders niet uitstaan en om ze een tak te zetten gaan ze net met hetgeen omgaan waar hun ouders zo tegen zijn
Nalar zei:Dat was de eerste Klan, de tweede incarnatie van de Klan deed dit veel minder.
Ik weet wel dat de film The Rise of a Nation veel Amerikanen beïnvloed heeft, het was zelfs zo dat op een bepaald moment 20% van de hele Amerikaanse bevolking voor de KKK was. Maar toch blijft de vraag waarom ze zoveel steun kregen.
(BLaCK_GHoST) zei:Dan zouden die kinderen de uitzonderingen zijn die de regel bevestigen. Hoe kan iemand anders zo een blinde haat tegenover een andere persoon hebben, puur omwille van het andere huidskleur. Dat kan niet anders, het zijn gehersenspoelde, naïve mensen die gewoon niet beter weten.
hatetn zei:simpel kijk naar het nieuws of ga op straat
wie valt er het meest op vreemden die iets mis doen en het nieuws die constant zit te zeggen een man van daar of daar
al is het dan maar 1% van de hele wereldbevolking die daarmee wordt aangesproken ze gaan er gewoon uitschieten en als het lang genoeg door gaat is heel die bepaalde bevolking slecht
tonen ze beelden van gevangenissen in usa waarmee zit het vol
ze worden er constant van beschuldigd niet te willen werken, ...
t'is mss ongelovelijk maar de media zit er voor meer tussen dan hun eigen ouders
amerikaanse tv bestaat erin angst te verspreiden om de mensen dingen te doen kopen die ze niet nodig hebben en als ze daarvoor buitenlanders moeten beschuldigen dan is het maar zo
kijk maar naar hun probleem met de mexicanen die al hun werk afnemen voor een hongerloon
trouwens staan amerikanen er niet om bekend naief te zijn
Dat denk ik niet, maar wel vele politici. Hoewel zij nooit opdrachten kregen tijdens hun bestuur, zijn er echt heel veel lid geweest. Maar dit enkel bij de tweede incarnatie die liep tussen 1915 en de late jaren 40. In de eerste Klan ook maar dit was eigenlijk enkel in het Zuiden, terwijl het hier over heel het land was.gentille zei:Zijn er zelf geen Amerikaanse presidenten geweest die bij de KKK zaten of er sympathie voor hadden?