Optec zei:
Mmmm, en hoe zou dat komen ??
Ik moet ook dikwlijs opp mn tanden bijten. Zo belde ik naar Bcom en vroeg afstand tot centrale maar NIET in kleuren(LOL)
"oei, maar ik zie de uitslag alleen in kleuren meneer"
Jamaar, die kleuren representeren toch waarden.
"Tilt" (LOl)
Eerst en vooral @ topicstarter: waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie maar half naar je geluisterd. Het zou niet mogen, maar goed, het gebeurt.
Zowel bij Belgacom als bij eender welk ander bedrijf.
Er is een simpele oplossing: vraag gewoon een gratis cessie vzn een telefooncontract in kader van een overlijden. iedere bekwame werkenemer ginds zal je er wel mee helpen. Indien niet, ga efkes langs in de teleboetiek bij u in de buurt en ze doen het direct. Overal zijn er werknemers die bekwaam zijn en anderen die "net iets minder" bekwaam zijn.
Dit gezegd zijnde:
Excuseer da ik grof overkom he maar plz hoe da jij hier bezig bent...
Precies of je hebt het warm water uitgevonden
Ik moet en zal mijn afstand tot de centrale weten.. ow boy..
Misschien al even over nagedacht waarom ze je die info niet willen geven?
Natuurlijk kunnen ze dat zelf nakijken, volgens mij kunnen ze het je tot op de meter juist zeggen. Ben je hiermee geholpen? NOPE
Men werkt in zones zoals je zelf aanhaalde. Maar believe you me, je afstand tot de centrale speelt in veel gevallen zelfs geen rol. Het gebeurt dat mensen maar op een kleine kilometer van de centrale zitten, maar er niet genoeg voorzieningen zijn voor jouw adsl er nog op bij aan te sluiten in deze centrale. Hier heeft de afstand dus geen belang, maw: wachten op uitbreiding centrale. Het omgekeerde bestaat ook. Mensen die ver van een centrale zitten maa toch perfect kunnen surfen.
Ik wil maar gewoon zeggen: met je afstand ben je niets. Als ze je zeggen groene zone wil dit zeggen dat je aan je 4,4 of 3,6 mbps zal geraken (of hoe snel het ook mag zijn) Geloof ze maar.
Er is niks verkeerd om mensen op hun woord te geloven hoor.
Anderzijds , kwestie van die bazen te spreken..Die zal je idd niet snel aan telefoon krijgen. De reden is vrij eenvoudig: waarom zitten de operators er?
om mensen naar hun baas door te schakelen? Je moest is weten hoeveel mensen er in ongeacht in welk bedrijf voor het minste een verantwoordelijke willen spreken. En ik kan het je verzekeren , echt voor het minste en de domste dingen eerst.
Daarom is het nu eenmaal zo dat klanten zelden met een rchtstreekse verantwoordelijke in contact komen.
Een tip: als er iets ni in orde is , en het blijft aanslepen, laat een dossier opmaken. Vraag een dossiernr. Alles wordt dan door "een verantwoordelijke" opgevolgd en afgehandeld.
O ja, en als laatste, je zei iets betreffende naam vragen, dreigen met een briefje in de pers, testaankoop... Denk je nu echt dat je hiermee de persoon die je aan de lijn hebt motiveerd om net dat beetje extra te doen?
Respect moet van beide kanten komen. Zeker van de Werknemer naar de klant toe, maar een beetje wederzijds respect mag ook.
Bijna elk gesprek wordt naderhand geevalueerd. Jij bent niet geholpen met je probleem maar ik verzeker je dat de werknemers zelf ook niet geholpen zijn met negatieve feedback van een klant hoor. Ze hebben er al belang bij je zo goed mogelijk te helpen. Met wat te staan dreigen ga je heus niet meer bereiken. Al lijk je mij daar zelf niet van overtuigd.
Overal loopt wel iets mis, ik denk niet dat mensen dit bewust doen om ons te pesten hoor.
Of ben jij de perfectie zelf? maak jij nooit fouten?
Nogmaals ,no offence , maar je komt echt grof over.