Flipkikker
Legacy Member
Ik heb deze week al zo'n leuke ervaring gehad, namelijk met Vandenborre EN met Logitech
Had een webcam nodig, aangezien ik toevallig in Antwerpen was kon ik even goed al es in Vandenborre kijken, passeerde er toch...
Ik vroeg expliciet achter een webcam die op Windows Vista 64bit zou werken, en kocht daar dan een Logitech Communicate STX.
Ik vroeg ook expliciet of er mogelijkheid was tot terug binnenleveren bij de Vandenborre in Roeselare
(ik ben namelijk van West-Vlaanderen en ging niet binnen de 8 dagen terug in Antwerpen zijn)
De verkoopster vertelde mij dat dit perfect mogelijk was.
Thuisgekomen, webcam drivers voor vista 64bit staan niet op de cdrom,
geen probleem, ff naar logitech.com, 64bit drivers afhalen,
webcam werkt met vervormd beeld
Google, zoeken naar mensen met soortgelijke problemen. De oplossing volgens Logitech? Bios instelling veranderen, waardoor je maximum 3gb ram kunt gebruiken zoals in een 32bit systeem (dan zou de cam wel moeten werken, maar ben ik wel nix met men 4gb ram),
waarom heb ik dan 64bit aangeschaft? :ironic:
Ik heb uiteindelijk nog 5 telefoontjes gedaan naar Vandenborre Roeselare, Antwerpen en de hoofdzetel om uiteindelijk van iedereen daar te moeten horen dat die verkoopster mij waarschijnlijk wou afschepen, dat er geen oplossing kon gevonden worden voor mij en dat ik dus voor een webcam helemaal terug naar Antwerpen zou moeten rijden
Dan zou ik een waardebon krijgen waarmee ik nix ben, aangezien ze in Vdb geen webcams hebben die werken op vista64bit
Gaat maar om 50 euro, maar ik was toch serieus pissed off
Nu zal men pc winkel een oplossing voor me zoeken (een webcam zoeken die wel werkt)
Had een webcam nodig, aangezien ik toevallig in Antwerpen was kon ik even goed al es in Vandenborre kijken, passeerde er toch...
Ik vroeg expliciet achter een webcam die op Windows Vista 64bit zou werken, en kocht daar dan een Logitech Communicate STX.
Ik vroeg ook expliciet of er mogelijkheid was tot terug binnenleveren bij de Vandenborre in Roeselare
(ik ben namelijk van West-Vlaanderen en ging niet binnen de 8 dagen terug in Antwerpen zijn)
De verkoopster vertelde mij dat dit perfect mogelijk was.
Thuisgekomen, webcam drivers voor vista 64bit staan niet op de cdrom,
geen probleem, ff naar logitech.com, 64bit drivers afhalen,
webcam werkt met vervormd beeld
Google, zoeken naar mensen met soortgelijke problemen. De oplossing volgens Logitech? Bios instelling veranderen, waardoor je maximum 3gb ram kunt gebruiken zoals in een 32bit systeem (dan zou de cam wel moeten werken, maar ben ik wel nix met men 4gb ram),
waarom heb ik dan 64bit aangeschaft? :ironic:
Ik heb uiteindelijk nog 5 telefoontjes gedaan naar Vandenborre Roeselare, Antwerpen en de hoofdzetel om uiteindelijk van iedereen daar te moeten horen dat die verkoopster mij waarschijnlijk wou afschepen, dat er geen oplossing kon gevonden worden voor mij en dat ik dus voor een webcam helemaal terug naar Antwerpen zou moeten rijden

Dan zou ik een waardebon krijgen waarmee ik nix ben, aangezien ze in Vdb geen webcams hebben die werken op vista64bit
Gaat maar om 50 euro, maar ik was toch serieus pissed off
Nu zal men pc winkel een oplossing voor me zoeken (een webcam zoeken die wel werkt)

, kunde mij doorverbinden met iemand die het mij wel kan zeggen?"
.

Al m'n collega's vonden dat grappig maar ik niet 
(tis niet veel leeswerk