Archief - kiekeborst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Time

Legacy Member
GenesisX zei:
Hoe ervaar je een klaplong? Wat doet dat fzo? :p
Meestal voelt de patiënt een stekende pijn die aan de ademhaling vast zit, soms een hoestprikkel en bij een grote pneumothorax ook een duidelijke kortademigheid.

GenesisX

Legacy Member
Time^- zei:
Meestal voelt de patiënt een stekende pijn die aan de ademhaling vast zit, soms een hoestprikkel en bij een grote pneumothorax ook een duidelijke kortademigheid.
Ah, nja alleen nog maar gehad in de buurt van m'n lever. Wrs ook iets waar je dood van gaat, achja, het moet van iets zijn eh :p

jossmos

Legacy Member
XoN`- zei:
maat van mij z'n borstbeen steekt nr binne, arig zicht wel.

Mr dies wel fucking groot (en daarom ok ne volleyballer :) )



hebben we het hier over een zeker robin, want dit is wel heel veel toeval

(volleybal, groot, geke borstkas)

Chickenlal

Legacy Member
ik heb wel al eens mijn borstbeen gebroken, beat that. Doet deftig veel pijn :D

Heb er nu nog steeds last van als ik iets zwaars moet heffen ofzo

viewer

Legacy Member
Osi` zei:
Even iets anders, gaat ook over de borst, maar hoe komt het dat ik grotere tepels heb dan andere mensen ofzo? als ik het koud heb en m'n tepels stijven op, is het even groot als een tepel van iemand die niet opgestijfd is .. Snapte wa ik bedoel? :(


ge moet gewoon overal zeggen dat daar zuigplekken rondstaan, da doe ik ook

Quilombo

Legacy Member
'k heb dat ook, ben er toen ik klein was voor naar de kinesist geweest, maar 't is nog altijd héél duidelijk te zien hoor. 'k moest daar ook oefeningen voor doen thuis.

volgens m'n orthopedist komt het doordat m'n ruggewervel 11° gedraaid staat.

bon ik heb ook wel vrij veel symptomen van dieje marfan maar ik ben wel vrij klein..

ik heb:

- kiekeborst
- ruggewervel gedraaid
- bijziendheid
- lange armen (kan nu nie meten of armweidte langer is dan mezelf)
- platvoeten
- zeer weinig vet

maar er zijn nog dubbel zoveel symptomen die daar worden opgesomd, ik denk dat er wel meerdere mensen zijn die er een stuk of zes hebben

zotteluc

Legacy Member
@ Time: ik duim alvast voor goed nieuws na de tests

(ken ook enkele personen met marfan)

128MB

Legacy Member
Ik heb ook platvoeten :p
Voor de rest ne dikke pens maar niks anders :)

SephirothSnake

Legacy Member
vnz` zei:
Hoe oud zijt ge? In de pubertijd kan het bij jongens voorkomen dat 1 of beide kanten iets meer uitsteekt.

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Gynecomastia


Als het dit is gaat dit niet weg door fitness of andere oefeningen.

Dat is het neit een kiekeborst krijg je wanneer je borstbeen meer naar voor komlt dan anders. Kan alleen operatief gecorrigeerd worden.
Als je gaat trainen en wat massa kweekt zal het idd minder opvalen als je geluk hebt.
Wees blij dat je geen ingedeukte borst hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan