jossmos
Legacy Member
goeiendag
gistere ben ik gaan zwemmen met school en iemand zei me dat ik een kiekenborst had, nu is me dat nog nooit eerder opgevallen maar mijn borstkas steekt inderdaad wel een ferm stuk naar voor. Die persoon zei dat hij en vriend heeft die vroeger ook een vooruitstekende "kiekenborst" had en dat deze verdwenen is door veel te trainen, te fitnessen. Zou het kunnen helpen om de mijne ook weg te doen of zijn er aandere remedies
dank bij voorbaat
joris
gistere ben ik gaan zwemmen met school en iemand zei me dat ik een kiekenborst had, nu is me dat nog nooit eerder opgevallen maar mijn borstkas steekt inderdaad wel een ferm stuk naar voor. Die persoon zei dat hij en vriend heeft die vroeger ook een vooruitstekende "kiekenborst" had en dat deze verdwenen is door veel te trainen, te fitnessen. Zou het kunnen helpen om de mijne ook weg te doen of zijn er aandere remedies
dank bij voorbaat
joris

)
Maar zolang de diameter van uw aorta nie wijder is dan normaal moet ge u geen zorgen maken. Al konden ze het op de echografie niet volledig zien, door dat mijn borstbeen naar binnen zit, zijn mijn longen deels voor mijn hart geschoven waardoor niet de volledige aorta kan gezien worden. Het deel ze konden zien was lichtjes wijder dan gemiddeld, maar nog niet alarmerend. Vrijdag moet ik een CT-scan laten nemen en op basis daarvan gaan ze het kunnen uitsluiten, of bevestigen.