Archief - Kerstmis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
haha, kben 21 en mijn bomma kwam hier igstere ook af met speculaas en 20 euro :p

zalig :D

kben 21 en krijg van men oma nog 100+ euro :D

ma dies dan ook zot op da gebied wa ik zeker ni erg vind ^^ :p

MaDDie

Legacy Member
ik ben 19 en ga naar goede gewoonte met de sint, mijn schoentje bij mijn oma zetten. er is wel iets veranderd over de jaren heen. De laatste jaren drink ik "het pintje" voor zwarte piet meestal zelf op :p
Met sint krijg ik geld
van de kerstman krijg ik geld
en voor nieuwjaar krijg ik ook geld..

Lord_Palethorn

Legacy Member
Ben 20, sint komt niet, kerstmis is kleren die we de maandag erop weer gaan inruilen in dingen die ik mooi vind en nieuwjaar is geld en 4 januari verjaardag is ook geld..

rechtervoet

Legacy Member
krijg meestal geld maar dat hoef ik niet. enigste wat ik wil voor kerst is : gans op mn omas wijze en de familie rond de tafel

Mr Syphon

Legacy Member
128MB zei:
FitnessAbbo :p

En dan ne schaal,muts en handschoenen voor dat sch**teweer ^^

Meer moetk nie

Sinds dat ik 18 ben gebeurt het zo nemeer dat ik iets krijg :sad: Een paar schoenen of onderbroeken ja :sop:

gaat ge die schaal ook op uw kop zetten :rofl:

Guard

Legacy Member
wat een verwende nesten hier :sad:

ik krijg NIETS op sinterklaas, en kleren op kerstmis (die mijn moeder dan nog koopt).
en bij nieuwjaar, :lol: , daar krijg ik zeker niets, raar dat sommige mensen voor dat ook geld krijgen :oink:

Arifiene

Legacy Member
Ik wil een nieuw horloge. En als k het ni krijg koop k het wel voor mezelf :p

Licargon

Legacy Member
Aangezien ze hier aan menne kop zitten te zagen dak nog iets moet verzinnen om vr kerstmis te krijgen ganek mss een voorstellen dat ze dan bijleggen voor Guitar Hero 3 ofzo, geen goesting om een of ander prul te kiezen waar dak nix mee kan doen, dan nog liever gewoon geld...

En vr de rest... wa krijgek al van de familie...

- Nieuwe Aspe
- Problemski hotel van Dimitri Verhulst
- Sweater
- Vest
- Nog wa boeken

Voor de rest wetek het feilijk nie, der zitten nog enkel familieleden te zagen dak iets moet zoeken, maarja... ^^

woutah1989

Legacy Member
da zal gwn geld zijn, derna zalk dan zelf nog wel zien wat ik ermee doe

ironhorn

Legacy Member
dunno wat te vragen, buiten een lief dan mss :unsure:

wat ik al zeker ga krijgen:
-een axe set
-pokerkoffer

The Frak

Legacy Member
Ik moet nog een lijstje maken voor kerstmis en heb geen idee wat er op te zitten.
Ik heb echt geen behoefte aan cadeaus, maar da pakt ni bij mn ouders/zus; zij vinden 'dat da ni kan, niks krijgen op kerstmis'. :unsure:

Equino

Legacy Member
200 euro van m'n ma voor sint, kerst, nieuw en verjaardag aangezien dat allemaal in dezelfde periode valt. Door het jaar heen krijg ik dan niet echt iets meer behalve dan zakgeld.
Van m'n pa krijg ik niets en van m'n familie al bij al iets van een 50 euro voor alles of een gratis cinematicket mee nen peperkoek :)

Verder mandarijntjes bij de sint :love:
Ben ik meer dan blij mee :)
(ben bijna 20)

Triple0

Legacy Member
Guard zei:
wat een verwende nesten hier :sad:

ik krijg NIETS op sinterklaas, en kleren op kerstmis (die mijn moeder dan nog koopt).
en bij nieuwjaar, :lol: , daar krijg ik zeker niets, raar dat sommige mensen voor dat ook geld krijgen :oink:

yup, de sint is dood bij ons en nieuwjaar krijg ik nekeer goe ete en da dist

vorig jaar was mijn ma opgenome int hospitaal en geen ete :sad:

deathsythe

Legacy Member
mmm gewoon nen pull of tshirts of dergerlijk... of geld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan