SweetEmmaRose
Legacy Member
Halp!preske zei:ik voor m'n verjaardag (16 december, hint hint)
onsmozes zei:ik wil liefde, al was het maar een heel klein beetjead:
EDIT: en ook geld, heel veel liefst

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halp!preske zei:ik voor m'n verjaardag (16 december, hint hint)
onsmozes zei:ik wil liefde, al was het maar een heel klein beetjead:
EDIT: en ook geld, heel veel liefst

q-ball_NBK zei:haha, kben 21 en mijn bomma kwam hier igstere ook af met speculaas en 20 euro
zalig![]()


ooh <3SweetEmmaRose zei:Ik heb al ene gekocht
En care of die op uw lijst sta!!
DieselPower™ zei:ooh <3
128MB zei:FitnessAbbo
En dan ne schaal,muts en handschoenen voor dat sch**teweer ^^
Meer moetk nie
Sinds dat ik 18 ben gebeurt het zo nemeer dat ik iets krijgad: Een paar schoenen of onderbroeken ja
![]()



Guard zei:wat een verwende nesten hierad:
ik krijg NIETS op sinterklaas, en kleren op kerstmis (die mijn moeder dan nog koopt).
en bij nieuwjaar,, daar krijg ik zeker niets, raar dat sommige mensen voor dat ook geld krijgen
![]()
ad: