Archief - Kerstmis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Logitech G11
Shinai olie
euhm... 'k weet het niet meer XD herlaadkaart voor de gsm denk ik :p

Stichero

Legacy Member
paar dvd's en een game ofzo :p
krijg van m'n meter nog altijd sinterklaas enal ^^ en kben 22 lol

boogje

Legacy Member
Met kerstmis krijg ik niets
en met nieuwjaar tandpasta of iets dergerlijks (voor de gein een klein cadeautje =) )

Ik moet dat eigenlijk allemaal niet hebben ^^.

Matt.

Legacy Member
Bij ons zijn de cadeau's voor met oudejaar/nieuwjaar. Meestal is dat idd geld. :) Behalve van m'n zus, daar krijg ik altijd iets nuttig van, vorig jaar een paar handschoenen en een sjaal omdat 'k die de week ervoor kwijtgespeeld was... :p

DBK

Legacy Member
Stichero zei:
paar dvd's en een game ofzo :p
krijg van m'n meter nog altijd sinterklaas enal ^^ en kben 22 lol
ik krijg van mijn vriendin sinterklaas, ben 21. nu het nadeel is dat de sint voor haar hier dan ook moet komen.

AdrianMutu

Legacy Member
guitar hero 3 plus guitar controller voor ps3
transformers 2 disc dvd
en van grootouders krijg ik geld

ComputerVISTA

Legacy Member
Mr Syphon zei:
nen porsche GT3 zou wel volstaan

Coiffeursbak!

Ik ga voor de jag xj 220 ofzo, al zal da wel nie onder de kerstboom zetten, ma ik kan de kerstboom nog altijd in mijn slaapkamer zetten, en das boven de garage!

pie-jie

Legacy Member
straatloper zei:
Geld :p
Dan kan ik met het geld van mijn verjaardag, sint, kerstmis en nieuwejaar een ps3 kopen :p
Ik hou van December

Idem
gister verjaard, dan sint, dan kestdag en dan nog nieuwjaar ^^
zit er in deze koude dagen meestal warmpjes bij! (droog)

enZiiime

Legacy Member
Als julie samenleggen voor mijn cadeau =>

1 platenspeler
1 deftig mengpaneel (gemini of pioneer)
1 Full hd tv (minstens 80cm)

Zou ik al content zijn ;)


Ontopic => euh kdenk ni dak veel gaan krijgen, mss ne naftbak ofz :p

whacker

Legacy Member
Guitar Hero III ('k heb't zelf al gekocht en mijn vriendin mag het aan mij geven :p)
Voor de rest heb ik alles wat ik wil.
Misschien een pakske met chance om een deftig huis te vinden, da zou wel tof zijn.

Babs

Legacy Member
Voor sinterklaas krijg ik mss wat geld van mn ouders, en van mijn vriend zijn grootmoeder kreeg ik vorig jaar een zak vol met chocolade :p Kvon da enorm tof eigenlijk omdat ik mij zo een beetje familie voelde ^^ Waarschijnlijk is da nu ook weer.

Kerstmis is meestal iets van kadootje, nieuwjaar altijd geld op de zicht/spaarrekening.

Wat ik wil:

  • Nieuw bed (maar da gaat er binnenkort zijn door middel van recyclage van oude bedden)
  • Nieuwen bril, omdat ik terug wat meer mn bril wil dragen ipv mn lenzen, maar dan wil ik wel iets da ik graag op mne neus heb
  • DS lite
  • Nieuwe lens voor kodak
  • Veel liefde van mne vriend :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan