Shotterke
Legacy Member
hatetn zei:gij krijgt kerstmis en nieuwjaar![]()
Ja waarom nie?
Tzijn toch 2 verschillende dagen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:gij krijgt kerstmis en nieuwjaar![]()

ik krijg van mijn vriendin sinterklaas, ben 21. nu het nadeel is dat de sint voor haar hier dan ook moet komen.Stichero zei:paar dvd's en een game ofzo
krijg van m'n meter nog altijd sinterklaas enal ^^ en kben 22 lol
RacistStancke zei:Een witte kerst
Mr Syphon zei:nen porsche GT3 zou wel volstaan
straatloper zei:Geld
Dan kan ik met het geld van mijn verjaardag, sint, kerstmis en nieuwejaar een ps3 kopen
Ik hou van December
Kvon da enorm tof eigenlijk omdat ik mij zo een beetje familie voelde ^^ Waarschijnlijk is da nu ook weer.