Archief - Kerstmis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Stichero zei:
paar dvd's en een game ofzo :p
krijg van m'n meter nog altijd sinterklaas enal ^^ en kben 22 lol

haha, kben 21 en mijn bomma kwam hier igstere ook af met speculaas en 20 euro :p

zalig :D

coap

Legacy Member
20 euro ofzo om de avond me kerst te kunnen uitgaan , zoiet meestal :D

Guard

Legacy Member
jullie mogen lijstjes maken van wat jullie krijgen :eek:
ik heb dit nooit gemogen, het was mijn moeder die besliste wat zij kocht voor ons, en dat waren altijd kleren die onder de kerstboom lagen
aangezien we speelgoed kregen van de sint.

en nu de laatste jaren, moet mijn moeder zelf werken op kerstmis/nieuwjaar (verpleegster), dusja, kerstmis is imo hier al enkele jaren dood.
vroeger was het nog leuk ,maar nu zie ik er het nut niet mee van in, zelfde van sinterklaas.
laat staan nieuwjaar.

er is wel altijd een familiefeest op kerstmis.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik kan ni kiezen: nieuwe pc, iphone of 42" tv.

Nieuwe pc is ni volledig nodig. Misschien gewoon onderdelen ofzo, maar da gaat er sowieso nooit van komen.
Iphone is zo overbodig precies. Ook vrij veel moeite voor die unlock-toestand.
Ik heb al voor de helft van die lcd gespaard en ouders ginge de rest betalen. Dus zou ik da eigenlijk sowieso al krijgen.

Ah dilemma :)

128MB

Legacy Member
FitnessAbbo :p

En dan ne schaal,muts en handschoenen voor dat sch**teweer ^^

Meer moetk nie

Sinds dat ik 18 ben gebeurt het zo nemeer dat ik iets krijg :sad: Een paar schoenen of onderbroeken ja :sop:

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Toch de helft al zelf gespaard. Dat is nog niet 'echt' verwend :p
Bwa :) zomaar 500€ kado voor 500€ te sparen is toch vrij overdreven :D
Maja ouders hé :)

snake_880 zei:
Waarschijnlijk gespaard met geld dat ze heeft gekregen van haar ouders:lol: :p
Naw, keb ff gewerkt tot k ontslagen werd, vuile klootzakken.
Anyway dus da geld is weldegelijk zelf verdiend, en kad de hele tv zelf gekocht alsk mocht blijve werke. En waarschijnlijk al het extra geld aan hun gegeven. Like last year :music: ik denk dat het toen 800€ was dak gewoon aan hun had gegeven dus :tongue:

DieselPower

Legacy Member
Ik wil boeken, gedetailleerde lijst te verkrijgen via pm
maar er achter vragen betekent er iets van kopen :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Ik wil boeken, gedetailleerde lijst te verkrijgen via pm
maar er achter vragen betekent er iets van kopen :p

Ik heb al ene gekocht :)
En care of die op uw lijst sta!!

onsmozes

Legacy Member
ik wil liefde, al was het maar een heel klein beetje :sad:

EDIT: en ook geld, heel veel liefst

Marly

Legacy Member
Het enigste wat ik wil voor kerstmis is een vriendin/ goei gezondheid en werkzekerheid tot aan mijn pensioen.

Ookami

Legacy Member
ik krijg een ipod touch voor kerst+verjaardag+nieuwjaar :woohoo:

ja, het is puur een overpriced gadget, maar toch :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan