Exorikos
Legacy Member
Sertu zei:Duitsland heeft zelf genoeg (Duitsland heeft zelfs meer windenergie als de grootste 2 kerncentrales van heel europa bij elkaar), Engeland idem.
Zwitserland en Italie weet ik niet.
Niet heel europa tapt van Frankrijk af he.
Frankrijk voert elektriciteit uit naar elk buurland behalve Luxemburg. Verenigd Koninkrijk is de grootste klant, Spanje de kleinste. Ik denk dat ze eerder wat minder gaan uitvoeren naar elk land, dan een land volledig afsluiten. En daarvoor gaan ze eerst nog wel centrales bijbouwen, denk ik.
.



dat we dààr nog niet zijn opgekomen!!
. vraag eender welke energie-expert wat het milieuvriendelijkst is ... (toen ik dat tegen caroline gennez (sp.a) zei antwoordde ze dat die mannen daarvoor betaald worden omdat te zeggen
)