SMa
Legacy Member
die player werkt toch ook met FF...Racemaniac zei:wrom in godsnaam een activex (dus IE only) player plugin
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die player werkt toch ook met FF...Racemaniac zei:wrom in godsnaam een activex (dus IE only) player plugin
GFreak007 zei:als ik divx download, is mijne vista naar de kloten.
Keb het al voorgehad en moest formatteren.
Dus geen divx meer dank u..

Rivers zei:En toch trekt die zoekfunctie op niks. En er staat nauwelijks iets op! Druk maar eens 'jumpen' in op youtube en vervolgens op Stage6..

Heb ik ook gemerkt. Ik krijg filmpjes naarwaar ik feitelijk totaal niet heb gevraagd.Rivers zei:Imo werkt de website te traag en de zoekfunctie werkt onnauwkeurig, ik krijg altijd totaal andere resultaten dan het/de trefwoord(en) dat ik ingegeven had, wat ik niet aan de hand heb bij Youtube.
Twerkt nogtans perfect hoor in firefox, net website geopend, 20 seconden plugin downloaden en installeren en tgaat direct, browser moet zelfs niet herstart worden om het te laten werken.Racemaniac zei:/STRIJK
ge kent het verschil tss een codec en een player ni eens, en komt ons uitleggen hoe alles zit ^^
zijn point was dus: wrom in godsnaam een activex (dus IE only) player plugin, als zelfs de windows mediaplayer plugin, en zowat elke andere mogelijke player plugin ook in staat is filmkes met de divx codec af te spelen.
elke player ondersteunt divx (wat een codec is, geen player, een codec kan het enkel vertalen, een player kan die vertaler gebruiken om een bestand mee af te spelen), dus wrom in godsnaam zo'n crappy
player gebruiken??