Archief - Ken jij Stage6 al?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Fox

Legacy Member
Ik hou van Stage6!
de place to be voor series. Het enige nadeel dat ik ondervind aan de site is het feit dat de video beelden heel donker zijn en ik weet niet hoe dit te veranderen. Heeft iemand hier ook last van of weet iemand hoe dit aan te passen?

Burrid

Legacy Member
als ik divx download, is mijne vista naar de kloten.
Keb het al voorgehad en moest formatteren.
Dus geen divx meer dank u..

DevFred

Legacy Member
Werkt hier perfect op mijne Vista, geen enkele probleempjes gehad behalve die paar compatibiliteits probleempjes in Vista (dat de desktop modus naar Windows Basic veranderd bij bekijken van videos, en dat bij de Web Player streaming niet werkt tenzij IE als administrator wordt uitgevoerd).

Dit zijn programmeer fouten en kunnen simpel weg opgelost worden als de developer tijd investeerd in hoe fantsoenlijk programmas compatible maken voor Vista.

Voor de rest werkt het perfect en probleemloos.

128MB

Legacy Member
Zalige kwaliteit, er staan ganse afleveringen op van TopGear

'k had er 3 gekeken en men Volumepack van 5gig is alweer op :p

Yngwie

Legacy Member
mijn probleemke dak ni kon afspelen onder linux is ondertussen opgelost. het lag blijkbaar aan men swiftfox want met de originele firefox werkt het wel

S.conceiçao7

Legacy Member
zalige site, idd veel beter dan youtube, enkel (nog) nie zoveel filmpjes, ma da komt nog wel

S.conceiçao7

Legacy Member
weet er al iemand hoe je filmpjes van daar kunt downloaden?

boogje

Legacy Member
wtf, vind ik daar even de Infernal Affairs 2 film zonder boe of ba in hoge kwaliteit terwijl ik daar weken naar heb gezaagd in de Fnac om die te kopen <.<

ach,ja, DVD > stage6 ^^

Rivers

Legacy Member
En toch trekt die zoekfunctie op niks. En er staat nauwelijks iets op! Druk maar eens 'jumpen' in op youtube en vervolgens op Stage6..

S.conceiçao7

Legacy Member
Rivers zei:
En toch trekt die zoekfunctie op niks. En er staat nauwelijks iets op! Druk maar eens 'jumpen' in op youtube en vervolgens op Stage6..

jumpen, daar zeg je het natuurlijk ook meteen.
stage 6 heeft eenmaal meer smaak dan youtube ;)

Huasheng

Legacy Member
Rivers zei:
Imo werkt de website te traag en de zoekfunctie werkt onnauwkeurig, ik krijg altijd totaal andere resultaten dan het/de trefwoord(en) dat ik ingegeven had, wat ik niet aan de hand heb bij Youtube.
Heb ik ook gemerkt. Ik krijg filmpjes naarwaar ik feitelijk totaal niet heb gevraagd.
Maar toch, 'k vind het op 't eerste zicht een toffe site. Zonet een tekenfilmpje van Tom & Jerry bekeken, en 'k vind 't zeer goeie kwaliteit.

Oct

Legacy Member
Heel goeie kwaliteit bij de meeste filmpjes, echt aangenaam om naar te kijken fullscreen. Maar zoals al gezegd, betere kwaliteit = meer download.

Hopelijk blijft de site even snel naarmate meer en meer mensen er gebruik beginnen van te maken.

breez

Legacy Member
constant buffering hier :x

zal wel aan die kutrouter liggen, die haalt m'n snelheid een serieus pak naar beneden

als ik m'n pc rechstreeks aan de modem hang haal ik tot snelheden van 1800kb/s
met router maximum 650kb/s :s

Rider

Legacy Member
mmm

Ik kijk er ook al een tijdje naar, vooral voor de top gears dan, mr ik vrees toch dat da niet kan blijven duren.
Stage 6 is van divx.com, en daar staat gewoonweg veel te veel beschermd materiaal op. Vroeg of laat moete ze al die illegale stuffs toch neerhalen...

GhO$T

Legacy Member
Racemaniac zei:
/STRIJK
ge kent het verschil tss een codec en een player ni eens, en komt ons uitleggen hoe alles zit ^^

zijn point was dus: wrom in godsnaam een activex (dus IE only) player plugin, als zelfs de windows mediaplayer plugin, en zowat elke andere mogelijke player plugin ook in staat is filmkes met de divx codec af te spelen.
elke player ondersteunt divx (wat een codec is, geen player, een codec kan het enkel vertalen, een player kan die vertaler gebruiken om een bestand mee af te spelen), dus wrom in godsnaam zo'n crappy
player gebruiken??
Twerkt nogtans perfect hoor in firefox, net website geopend, 20 seconden plugin downloaden en installeren en tgaat direct, browser moet zelfs niet herstart worden om het te laten werken.

Website is echt fantastisch, dit is nu hoe film op het web er in de toekomst overal zou moeten uitzien ipv die irritante postzegelformaat-filmpjes die je nu meestal voorgeschoteld krijgt, met youtube en google op kop... echt om het schijt van te krijgen welke slechte kwaliteit dat wel niet is.

Maar vrees er nogal voor dat zo'n website nooit echt de top zal bereiken, de film en muziekindustrie doet nu al niet anders dan websites zoals youtube aanklagen omdat er hopen illegaal materiaal opstaat, wat zal hun reactie dan wel niet zijn als dat materiaal niet enkel beschikbaar is in zo'n slechte kwaliteit maar ook in volwaardige HD kwaliteit...

Trouwens in ons Belgenlandje zal de overgrote meerderheid ook nooit ten volle kunnen profiteren van zo'n website dankzij Telenet en Bgc die denken dat we nog in het stenen tijdperk leven. Paar HD filmpjes streamen en we mogen de pc weer een maandje opzij zetten tot we nog wat verse limiet krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan